Ga naar inhoud

June25 : 12 juli 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Afgelopen donderdag 12 juli was het eindelijk zover. Mijn borstvergroting!! iets waar ik al jaren van droomde maar uitgesteld had omdat ik eerst zeker wilde weten dat er geen kinderen meer zouden komen. Inmiddels de trotse moeder van 3 kinderen, maar daardoor vrijwel geen borsten meer. Een kleine a was alles wat er nog over was. :(

23 juni intake gehad bij accz in zeist gehad en voelde meteen goed. Fijne mensen, goede begeleiding en alles meteen duidelijk. 12 juli was de dag. Werd om 9 uur geholpen en is uiteindelijk 405 cc geworden. Anatomisch, dual plane.

Hoewel ik ze meteen al heel erg mooi vond, verdwijnt m'n blijheid nu toch beetje bij beetje, vandaar toch besloten om hier een topic over te schrijven.

De eerste 2 dagen gingen prima! Wel wat pijn maar wel goed te doen met medicijnen. Dag 3 tot aan nu regelrechte ramp en begin me beetje zorgen te maken. Heb zo'n verschrikkelijke pijn rechts in mijn borst. Hij is niet dik of rood of warm, juist op die plek gevoelloos maar elke keer met omhoog komen duurt het paar seconden voordat ie ondraaglijk begint te branden.... Zo erg dat ik op dat moment niet eens kan ademen. slik mijn medicijnen netjes op tijd maar zelfs dan is het ondragelijk! Voor de rest gaat het goed. Spierpijn verdwijnt weer en ben soepeler, voel me beter, alleen die pijn blijft en neemt nog steeds niet af.....

Word er heel erg onzeker en vooral moe van.... Is dit normaal dames? Herkent iemand dit of is er iets aan de hand met mijn borst?

Liefs June25

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June25

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe borsten ...... (Ik ben zelf ook door dr Kruppa geholpen )

Dat gevoel dat jij beschrijft is volkomen normaal ! Ik heb hier ook in het begin last van gehad en dan met name de eerste paar weken.

Dus geen zorgen maken dit hoort er helaas bij !

Succes met je herstel ...

Groetjes Chantalle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June

Allereerst ook gefeliciteerd met je borsten!!!

Als je wilt, wil ik wel eens naar je medicatieschema kijken en eventueel wat aanpassen als het nodig is. Ik ben verpleegkundige en heb veel gewerkt in de palliatieve zorg, dus kan je misschien verder helpen. Stuur me even een pb met het precieze schema, wat je slikt, hoeveel mg en op welke tijdstippen!

Verder een goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June25,

Gefeliciteerd met je boobies. Wat naar alleen, dat je zoveel pijn ervaart. Na mijn 1e BV had ik dat gevoel ook. Bij het omhoog komen leek een vloeistof te lopen..alsof er een zandlopertje on mijn borst zich razendsnel vulde. Daarna werd dit gevoel omgezet in een vreselijk brandend gevoel zoals jij beschrijft. Bij mij bleek achteraf de pocket te klein te zijn maar ik ben onvoldoende deskundig om te kunnen zeggen of het hiermee te maken zou kunnen hebben.

Ik zou inderdaad contact opnemen met je pc. Beter onnodig bellen dan in onzekerheid zitten. Probeer je ondanks....niet te veel zorgen te maken. Er is immers flink wat aan je borsten gedaan en het wordt vaak afgedaan als een eenvoudige ingreep. De pijn ervaart iedereen echter anders. Ik denk dat wat jij beschrijft gewoon erbij hoort.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey June,

Wat leuk iemand met dezelfde datum :) Vervelend alleen zeg dat je zoveel pijn hebt, logisch dat je daar onzeker van word!!

Hoe gaat het vandaag met je? Heb je al contact met je pc gehad??

Succes ermee!!

Liefs, Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

't Gaat met de spierpijn en alles echt heel goed. Nagenoeg geen last meer van alleen dat branderige gevoel blijft..... Heel vervelend en heel pijnlijk. En het ergste is nog wel dat ik die branderige pijn nu ook 2 keer in mijn linkerborst gevoeld heb.....! :(

Vandaag wilde ik toch nog even aanzien omdat ik vandaag wou bekijken hoe het ging met mijn nieuwe medicatie schema (thanks best_boobie!), maar veranderd helaad niet veel aan de pijn.

@Melissa, hoe gaat het bij jou? Herstel jij wel goed?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat branderige gevoel hoort er geloof ik toch bij hè... Ik wacht maar af wanneer ik dat ga krijgen... Tot nu toe voel ik me iedere dag wel iets beter, nog klein beetje stijf en spierpijn en vandaag voelt alles wel weer heel erg strak, maar opzich is het de laatste 2 dagen allemaal goed te doen..

Hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roxanna

Spannend zeg en best snel ook al wel! Hoeveel cc krijg je? Ga morgen idd even bellen naar de kliniek denk ik ja. Word beetje te gek allemaal zo.

Liefs

Hey meid,

Hoe is het nu met je? Ik krijg 275 cc links en 335 cc rechts. Ik heb nu een kleine B-cup en ik wil graag een grote c, kleine d.. Nu maar hopen dat ze daarop uitkomen! :) Maar ik heb alle vertrouwen in dokter Kruppa!

Beterschap meid, het komt goed en het is voor een goed doel;)

Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

He roxanne!

het gaat op zich prima alleen nog steeds branderig gevoel. Nu ook in rechterborst. Heb nu wel manier gevonden om omhoog te komen waardoor het gek genoeg niet altijd gebeurd, maar minder word het zeker niet.

Het gekke vind ik alleen dat als ik mijn sportbh uitdoe ALLE pijn verdwenen is!!?

Met omhoog komen, met lopen met alles.... Hoe kan dit, want zodra ik dat domme ding weer om bind doet het weer pijn. Heb 75b maar wel 405 cc implantaten....? Heb ook het idee dat de omvang 80 zou moeten zijn want dat hele gebied is nu blauw aan het worden, zo strak zit dat ding om mijn ribben.... Weet dat het eigenlijk niet mag maar moet de bh af en toe echt even uit hoor, dat is zo fijn!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi june25

ik heb 430 cc gekregen ook van A gekomen maar ik had een sportbh aan 70 C dus vind je bh wel erg strak.

heb je ook zo'n bh van accz? ik heb er toen zelf een bijgekocht omdat die net even lekkerder zat als dat martelding van accz.

als ik jou was zou ik gewoon even de kliniek bellen. daar zijn ze toch voor.

succes ermee

liefs yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 400cc gekregen en heb sportbh maat 75D gekregen, dus een B is echt raar hoor...

Ik had ook heel erg last van een branderig gevoel aan de wond van m'n linkerborst, maar dat is helemaal goed gekomen.

En last van spierpijn heb ik helemaal niet gehad, dus het verschilt voor iedereen!!

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He roxanne!

het gaat op zich prima alleen nog steeds branderig gevoel. Nu ook in rechterborst. Heb nu wel manier gevonden om omhoog te komen waardoor het gek genoeg niet altijd gebeurd, maar minder word het zeker niet.

Het gekke vind ik alleen dat als ik mijn sportbh uitdoe ALLE pijn verdwenen is!!?

Met omhoog komen, met lopen met alles.... Hoe kan dit, want zodra ik dat domme ding weer om bind doet het weer pijn. Heb 75b maar wel 405 cc implantaten....? Heb ook het idee dat de omvang 80 zou moeten zijn want dat hele gebied is nu blauw aan het worden, zo strak zit dat ding om mijn ribben.... Weet dat het eigenlijk niet mag maar moet de bh af en toe echt even uit hoor, dat is zo fijn!!

XX

Hey meid,

Jeetje wat vervelend zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je hem af en toe even lekker uit wilt doen! Tja, het is inderdaad een beetje vreemd dat ze je geen grotere bh hebben gegeven.. Ik zou gewoon weer bellen en anders via internet een sport-bh bestellen (dat rijmt hihihi).. Ik las overal dat ze bij Triumpf heel fijne sport-bh's verkopen.. Nou meisje, veel succes maar weer en hopelijk gaat dat branderige gevoel snel weg! Heb je trouwens al geprobeerd om het een beetje te koelen? Misschien dat dat helpt.. Ik heb ooit eens een gekke tip gehad van een kaakchirurg toen mijn verstandskiezen werden getrokken.. Hij vertelde dat het helpt als je een aantal inlegkruisjes in de vriezer legt, want als je die dan tegen je wang, in dit geval borst dus, houdt vormt het helemaal mee. En het hielp toen perfect bij mij! :)

Beterschap! Liefs roxanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren gebeld met de kliniek. Mocht de bh haakjes paar standen minder strak zetten. De Bh zit nu weer om mijn borsten heen en de onderste rand eronderdoor zeg maar. Daarvoor duwde de band tegen de onderkant van borsten aan. Bh zat gewoon te hoog opgebonden dus. Meteen nadat ik hem losser droeg al veel minder pijn gehad, afgelopen nacht de hele nacht doorgeslapen en vandaag tot nu toe nog geen pijn gevoeld!! Af en toe een steekje maar niet meer dat brandende gevoel :)

heel erg blij!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Haha ja b_b, lekker of niet? Zit nu echt veel beter en bijna van medicatie af. Dus ben inderdaad echt aan het genieten nu :)

Boobs worden echt al zo zuper mooi, ze zakken al, ziet er heel rustig uit en worden al weer wat soepeler!! Heel blij mee!!

@lola

Ja heerlijk geslapen, afgelopen nacht weer de hele nacht doorgeslapen :) Voel je je meteen een stuk beter he? Ga 26 juli op controle en dan verwijderen ze de hechtingen ook, die trouwens ontzettend jeuken. Maar das een goed teken denk ik ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi alsnog van harte gefeliciteerd metje boobs

Ben zelf ook geholpen bij accz en nogsteeds tevreden

De bh die ik had en nog heb want het zijn heerlijke sportbhs

Was maat 70c bij mijn zat hij bovenin op de schouders in hetmidden kan voorstellen dat je door te hoge stand de boel omhoog houdt en dat het niet kan gaan hangen ook je litteken zal best strak hebben gestaan pff

Gelukkig weet je dat het opgelost is maar ze zeggen niet voor niets als er iets is bellen je had echt niet zo lang hoe en te wachten hoor

En verder herstel duurt een jaar en nogsteeds heb ik na bijna een half jaar wel eens een steekje pijn en een klein brandend gevoel dan denk ik maar ja er staat een jaar voor en ik doe best zwaar lichamelijk werk

Nu maar genieten zonnetje erbij

Groetjes mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ben nu 11 dagen po en moet aankomende donderdag weer naar de kliniek waar ze de hechtingen verwijderen, maar vroeg me af of ik de pleisters al mocht verwijderen? Ze zien er namelijk beetje vies uit en laten al beetje los, waardoor er van alles aan blijft plakken zeg maar. Hechtingen jeuken ook verschrikkelijk.... heb de neiging om eraan te zitten maar laat het maar bij af en toe zachtjes wrijven haha.

En mag ik er nu wel of niet mee douchen? Heb al wel aantal keren onder de douche gestaan maar er wel voor gezorgd dat ze niet heel nat werden. Kan niet wachten totdat ik weer gewoon normaal kan douchen zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze los laten mag je ze er denk ik wel af halen hoor! Mischien morgen even bellen?

Ik heb gedoucht na 1 week even afspoelen maar niet dat de littekens week worden!

Voelt heerlijk na zon lange tijd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste kun je je oude pleisters eraf halen, MAAR je moet even bij de apotheek pleister halen waarmee je kunt douchen! Je kunt niet zo maar de pleisters verwijderen en dan gaan douchen. In principe zou de kliniek je die informatie van te voren hebben moeten geven : of je wel of niet mocht douchen? Heb je geen papier meegekregen waar het op staat?

Bij de apotheek zijn die dingen te krijgen, en het is dan beter om die erop te plakken, zolang de hechtingen erin zitten. Anders even niet douchen, want hechtingen mogen eigenlijk niet nat worden :)

Bel even naar de kliniek voor een antwoord van hun kant! Iedere kliniek adviseert iets anders, dus stel ik zeg het een en de kliniek het ander, dan kun je je beter aan de adviezen van de kliniek houden. Zij zijn jouw behandelaren en hebben het laatste woord!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis.

Denk dat dat per kliniek verschilt.

Ik wou ze ook graag verwijderen omdat ze zo jeuken ;-) maar als ze nog niet loslaten dan mocht dat niet.

Na mijn operatie hebben ze wel gezegd dat wanneer ze helemaal los zouden laten dat ik ze eraf mocht halen omdat ik er anders veel last van zou hebben. (Is bij mij niet zo, maar mocht dat wel zo zijn geweest dan had ik zeker de kliniek gebeld om vragen te stellen qua douchen/evt nieuwe tape erover).

Liever vragen dan dat je later problemen krijgt :-(

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.