Ga naar inhoud

June25 : 12 juli 2012 : Dr. Kruppa : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Roxanne!

Ja joh haha, voel me heerlijk!! Met jou ook alles goed? Zal eens weer foto's plaatsen van me boobies ;)

Afgelopen donderdag bij de kliniek geweest waar ze de hechtingen verwijderd hebben. Kreeg al op mijn kop van de verpleegster. Had de band in de auto laten liggen, en met het uitdoen van mijn shirt mijn armen natuurlijk boven me hoofd nou...... haha, dat heb ik geweten. Ze was jammer genoeg ook beetje chagarijnig hoor, maar ze heeft misschien ook wel gelijk. Ik doe veel te veel. Doe iegenlijk gewoon alles al weer. Ook zwaar tillen en noem maar op. Ik voel namelijk helemaal niets geen pijn meer en das op zich wel lekker maar het nadeel daarvan is dat ik echt te veel doe.....Niks doet pijn.

Vraag me af in hoeverre het dan kwaad kan dat ik bijna alles al weer doe terwijl ik helemaal geen pijn heb? Maar misschien zie ik dat echt verkeerd. Ik denk telkens van zo lang het me geen pijn doet, is het best oke, maar dat zal dan misschien wel niet zo zijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June

Het rotte van alles doen en je armen te hoog optillen en zwaar tillen is dat het inkapselingsproces verstoord kan worden....

Als dat te veel verstoord wordt, dan kun je in een later stadium kapselcontractie krijgen...... Zou zonde zijn als je dat zou krijgen doordat je in het begin wat te veel gedaan hebt, toch? :)

Doe nog even lekker rustig aan, des te mooier worden je boobies :D

Wel fijn dat je nergens last van hebt :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ik maak me heel erg veel zorgen nu. Ben 12 juli geopereerd en nu 3 weken po. Alles verloopt goed, geen pijn ofzo, alleen mijn linkerborst...... Het is net of de prothese wel zakt maar mijn tepel niet? Tepel zit heel hoog en ook hoger dan rechtertepel! Ziet er verschrikkelijk uit! Als ik lig valt de tepel ook richting mijn gezicht in plaats van plafond?

Vertel me alsjeblieft dat dit normaal is en ik me geen zorgen hoef te maken? Want de rechtertepel gaat wel goed.

Het is net of de prothese wel indaalt maar mijn vel niet zeg maar.... dit zal toch niet echt gaan gebeuren?

Pfff stress!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet panikeren !

Je borsten genezen niet tegelijkertijd , het zijn 2 aparte wonden .

Basisherstel duurt 6 weken (gedurende deze tijd zie je ze 'veranderen')

Pas na 3 maanden zie je ong. het uiteindelijke rezultaat .

Ik weet het alleen dan zou mijn vel en tepel toch ook mee moeten indalen of hoeft dat niet persee? Schrik hier zo enorm van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June

Het is idd wat B-cupje zegt: twee verschillende wonden helen op een verschillende manier. Maar misschien kun je een foto maken van wat je bedoeld? Het is dan iets beter voor te stellen, want ik begrijp niet helemaal precies wat er aan de hand is. Als ik jouw foto bekijk van 5 dagen po, zie ik niets vreemds, maar wat is er nu veranderd? Misschien kun je een foto recht van voren nemen en een van als je ligt? (je geeft aan dat hij dan anders valt dan die andere tepel?

Hopelijk kun je dan iets specifiekere reacties krijgen :)

Probeer trouwens niet te veel te stressen he, maar laat ons eerst maar eens kijken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June

Het is idd wat B-cupje zegt: twee verschillende wonden helen op een verschillende manier. Maar misschien kun je een foto maken van wat je bedoeld? Het is dan iets beter voor te stellen, want ik begrijp niet helemaal precies wat er aan de hand is. Als ik jouw foto bekijk van 5 dagen po, zie ik niets vreemds, maar wat is er nu veranderd? Misschien kun je een foto recht van voren nemen en een van als je ligt? (je geeft aan dat hij dan anders valt dan die andere tepel?

Hopelijk kun je dan iets specifiekere reacties krijgen :)

Probeer trouwens niet te veel te stressen he, maar laat ons eerst maar eens kijken :)

xx BB

He meid!

Heb foto's geplaatst! Zijn beetje onduidelijk maar alleen thuis dus moest ze zelf maken. Ben echt beetje bang dat het niet goed komt.... Helemaal nu ik de foto's zelf ook zie ;(

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi June

Als je staat ziet het er heel normaal uit, en als je ligt misschien ook wel. Ik heb geen idee hoe mijn tepels liggen/hangen/staan, als ik lig! haha. Ik ga het nu uitproberen en dan post ik weer..... Nu wil ik het weten ook :D

Al vind ik het bij jou absoluut niet eng uitzien.....

Hahahaha gekkie!! ;-)

Let me now okej?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben gaan liggen, heb mijn man erbij geroepen: was niet ver voor hem lopen, want ik ging voor hem liggen, en jawel hoor. Mijn tepels wijzen ook wat meer naar boven als ik lig!!!

Ik vind het er bij jou op de foto ook echt niet gek uitzien! Zo zien die van mij er ook ongeveer uit. Ik ben ondertussen bijna 8 weken po, dus er zal iets verschil zijn, maar ik denk ECHT dat je je geen zorgen hoeft te maken!!!

Probeer niet te veel te panikeren.

En als je er echt onzeker over blijft, blijf er dan niet te lang mee rondlopen meid. Gewoon even bellen naar je kliniek, en dan zouden ze je daar moeten kunnen geruststellen!

Maar vanuit mijn oogpunt en eigen test, geen zorgen maken! :D

Fijne avond,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben gaan liggen, heb mijn man erbij geroepen: was niet ver voor hem lopen, want ik ging voor hem liggen, en jawel hoor. Mijn tepels wijzen ook wat meer naar boven als ik lig!!!

Ik vind het er bij jou op de foto ook echt niet gek uitzien! Zo zien die van mij er ook ongeveer uit. Ik ben ondertussen bijna 8 weken po, dus er zal iets verschil zijn, maar ik denk ECHT dat je je geen zorgen hoeft te maken!!!

Probeer niet te veel te panikeren.

En als je er echt onzeker over blijft, blijf er dan niet te lang mee rondlopen meid. Gewoon even bellen naar je kliniek, en dan zouden ze je daar moeten kunnen geruststellen!

Maar vanuit mijn oogpunt en eigen test, geen zorgen maken! :D

Fijne avond,

Liefs

Dankjewel meid! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.