Ga naar inhoud

Fienemien : 25 april 2013 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Bon, ik heb dan ein-de-lijk de stap gezet om me hier te registreren, na zo'n tig weken meegelezen te hebben.

Ik zal me kort even voorstellen:

Ik ben een vrouw van 25, en heb een dochtertje van bijna 3.

Vroeger was ik redelijk tevreden over mijn borsten, ze mochten misschien een beetje groter, maar ze waren stevig en vol, en da's wat telde voor mij.

Sinds mijn bevalling kan ik helaas niet meer spreken over borsten, in mijn ogen zijn 't eerder theezakjes...

2 maanden na mijn bevalling nam ik voor 't eerst het woord borstvergroting in de mond.

Intussen zijn we meer dan 2 jaar verder, en ik voel dat het tijd is om dat woord in een daad om te zetten.

Ik voel me enorm ongelukkig in m'n lichaam, vind geen mooie bh's, bikini's enzovoort.

Ik heb al enorm veel gelezen over de verschillende klinieken, en ik ga morgen bellen voor een cunsult bij be clinic.

Wat ik tot nu toe gelezen heb over Dr Plovier staat me enorm aan.

Zijn er dingen die ik op zeker moet vragen?

Ik heb al een idee van wat ik wil, heb al veel mooie borsten gezien, maar heb geen idee van cup-maat.

Ik dacht een D of E, maar m'n vriend wil ze niet te groot....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Op het forum is er een lijst met dingen die je kan vragen, denk bij informatie borstvergroting.

Ik had zelf weinig te vragen, hij zegt zelf wel wat je moet weten. Ook werkt hij vaak altijd hetzelfde, achter de spier of dual-plane, groot genoeg, ronde implantaten..

Dat vertelde hij niet bij mij maar wist ik al door het forum.

Mijn vriend wou ook niet te groot, maar weetje E klinkt lekker groot, maar dat lijkt niet zo ze als je ze hebt. Ik heb het en ging normaal maar 350 krijgen en dus wie weet maar op een C/D uitkomen. Mijn beste vriendin heeft een E, bij haar zijn dat lange tetten, die van mij lijken nog altijd kleiner en zeker in kleding.

En als je 'grote' borsten hebt, kan je lekker rondlopen zonder nog te denken oei die heeft grotere, of oei kijkt mn vent ernaar,.. het is leuk om nu eens zelf bij de groep te horen.

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum en je voorgenomen consult :D

Vandaag mag je bellen voor een afspraak :43: Dat is al spannend hè :P
Het is inderdaad belangrijk dat je foto's zoekt van wat jij mooi vind, kwa vorm, kwa maat.

Plovier werkt het liefst vanaf een foto!!
Sommige zeggen namelijk "ik wil graag een d cup" maar met protheseboobs wordt een D cup vaak kleiner dan een natuurlijke cup D cup is.
Vandaar dat hij het beeld wil visualiseren, van wat in jóuw ogen een D cup is.

Werkt super die methode in zijn geval ;)

Succes in ieder geval! Hoop dat je een prettig consult hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

De kogel is door de kerk: Dr Plovier mag mijn borsten onder handen nemen. Spijtig genoeg zal ik wel 6 maand moeten wachten, ik heb eerst nog een opleiding op't werk, en tijdens die opleiding kan ik enkel een paar losse dagen verlof nemen, maar zeker geen week of langer... Jammer, maar helaas.

'k Voelde me wel direct op mijn gemak bij Dr Plovier... Ik kreeg antwoord op al mijn vragen, en was ook tevreden met die antwoorden. 't Zou dual plane worden, en voor de grootte moet ik tegen de operatie maar mooie voorbeelden zoeken zei hij. Dat geeft me dus nog veeeeeeel tijd om de perfecte voorbeeldborsten te zoeken :)

Zucht, ik moet eerlijk gezegd wel toegeven dat ik 't enorm jammer vind dat ik dit niet eerder kan laten doen... Hoe sneller, hoe liever. Maar geduld is een schone deugd, niet? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

Oh fijn hoor dat het doorgaat!!! Wanneer start je opleiding.....?

Laat je eventueel op een uitvallijst plaatsen, wie weet kun je binnen nu en 2 weken al terecht ;)

Jammer he.. dat wachten duurt dan zó ontzettend lang voor jezelf :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik start 7 augustus, dus ik vrees dat ik toch m'n 6 maanden ga moeten wachten :23:

Anders had ik het inderdaad zo kunnen doen, amai, dat zou wel geweldig geweest zijn.

Ja, dat wachten gaat enorm lang duren... gelukkig dat het wachten beloond gaat worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien in de kerstvakantie? Misschien ligt de opleiding dan ook 2 weken stil? Ik noem maar wat ;)

Ik weet van mezelf ook dat ik liever zo snel mogelijk er vanaf wilde :45:

En anders idd 6 lange maanden aftellen, :( Maar daarna........ :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ziezo, na het lange wachten en dan nog een poosje twijfelen, heb ik gisteren een afspraak gemaakt.

26 april is MIJN dag. Ik heb nu al zoveel zenuwen, onvoorstelbaar.

Ik heb via deze site al veel foto's opgeslagen van de borsten die ik wil, die ga ik zeker nog doormailen naar dr Plovier.

't Is nog een tijdje wachten, maar ik kan toch al gericht gaan aftellen he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dan kan ik al direct de nieuwe boobs in bikini showen :)

Het enige wat ik me nu afvraag is hoe lang ik verlof moet nemen op't werk.

Mijn vriend heeft sowieso al een week vastgelegd om voor de dochter te zorgen en het huishouden te doen.

Zou een week genoeg zijn of neem ik beter 2 weken?

Ik moet niet tillen of bukken op't werk, maar sta wel bijna een hele dag recht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal. Ik ben al enorm aan't aftellen.

Ik heb nooit graag naakt voor de spiegel gestaan, maar de laatste dagen doe ik bijna niks anders :)

Ik kijk er zo naar uit om alles meer in proportie te hebben...

BB, awel, in dat geval ga ik toch 2 weken nemen. Kwestie van geen risico's te nemen.

Sewes eerst maar eens een mailtje sturen naar beclinic, want ze zouden een bevestigingsmail sturen, maar ik heb nog niks gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Gefeliciteerd met je datum, voordat je het weet is het April ;)

Hier nog een Plovier klant! Deze bv is het beste wat me ooit is overkomen, ik ben er zo blij mee.

Betreft het aantal dagen vrij, zou ik ook echt wel twee weken vrij nemen meis, dan kan je lekker rustig herstellen dat is ook belangrijk ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor meis,

als je goed voorbereid heen ga, neem wat foto's mee van naakte dames/ borsten, hoe je graag wil dat het wordt en wat je te groot vind. twee fotos van elk.

Als je alleen vertel dat je graag een D/E cup wil dan kan er miscommunicatie ontstaan

tussen welke grote jij een D/E cup vind en wat Plovier een D/E cup vind, snap je ;)

En als je foto's mee neem ben je heel duidelijk :D

Gewoon ff rondsnuffelen hierop het forum naar wat foto's, voor aanzicht en zij aanzicht van boobs.

Je kan mijn foto's meenemen als in die vind ik te groot ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik soms ook bang voor, dat ik ze te groot ga vinden! Maar aan de andere kant lees ik heel veel hier over meiden die toch nog graag een maatje groter zouden willen. Wat tijgertje zegt, neem goede voorbeeldfoto's mee, ik denk dat je dan geen zorgen hoeft te maken!

Ik had al foto's meegenomen naar het consult, hij zei: neem de fotos ook zeker weer mee op de dag van de operatie dan kan hij deze nog bekijken.

Spannend he, leuk dat we een dag na elkaar worden geopereerd! Ik neem ook twee weken vrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Net telefoon gehad van Beclinic.

Op 26 april hebben ze geen anesthesist, dus mijn operatie zal een dagje eerder plaatsvinden :)

Sylvanaa, dan zien we elkaar misschien wel :) Om 12u30 moet ik daar zijn.

Spannend, dan komt het ineens al een dagje dichterbij + dan heb ik een extra dagje om te recupereren :)

De laatste dagen denk ik echt aan niks anders meer, dat die 2 maanden maar voorbijvliegen hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeeee jeetje gaaf zeg, een dag eerder!
Ik moet er al om 07.00 uur zijn.. Dus misschien treffen we elkaar nog!

Ik kan ook aan niets anders meer denken, kijk er zo erg naar uit!

Is dat de 'vaste' anesthesist van Be-clinic?

Heb een aantal verhalen gelezen met een hele nare/vreemde anesthesist..

Daar ben ik wel een beetje bang voor haha, naalden en de narcose is het enige waar ik me druk over maak!:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.