Ga naar inhoud

Fienemien : 25 april 2013 : Dr Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je datum!!! Spannend! Ik lees dat je er al heel lang met bezig bent, ik heb er zelf ook een aantal jaren over gedaan eer dat ik echt de beslissing had genomen. Ik mag 11 maart naar plovier gaan en krijg zo stilaan zenuwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Elien,

Waw, jouw datum komt erg dichtbij :)

Ja, ik vond dat dit iets was waar ik een weloverwogen keuze over moest maken, maar na 3 jaar wil ik het nog steeds, dusja :)

Ik weet ook 100% zeker dat ik me beter in mijn vel ga voelen nadien.

Ga je veel groter gaan dan nu?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad het komt hier heel dichtbij, net als de zenuwen!!! Ik vind ook dat je heel zeker moet zijn van je beslissing heb er daardoor ook wel enkele jaren over gedaan, Ik heb me er verschillende keren proberen bij neer te leggen maar het lukt me niet, het idee van een borstvergroting komt telkens weer terug! Ben nog steeds bang voor de operatie en complicaties maar ben nu zo ver om gewoon ervoor te gaan!! ik heb nu 75 aa met andere woorden niets, en zou graag gewoon een grote b, kleine c hebben! Dat verhaal van die anesthesist heb ik nog niet gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

De laatste weken gieren de zenuwen door mijn lijf, niet normaal.

De ene dag zie ik de operatie volledig zitten, en de andere dag twijfel ik enorm.

Vooral de pijn achteraf baart me zorgen.

Ik kan 'slechts' 10 dagen verlof krijgen, en ik ben bang dat dit niet genoeg gaat zijn na een dual plane..

Mijn job is nu niet zo enorm zwaar, maar af en toe moet ik wel zware dingen heffen of hoog reiken..

Maar langs de andere kant, die dingen zal ik heus wel door een ander kunnen laten doen (ik kan ineens de 'charmes' van mn nieuwe boobs testen dan ;) )

Ik draag nu al enkele weken een maximizer, om het toch niet te hard te laten opvallen, maar ik vrees dat met mn echte nieuwe boobs de knoopjes van mijn werkhemdje los gaan springen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!! Ik ben vorige week donderdag geopereerd geweest bij dr plovier.. Alles is heel goed verlopen enzo maar heb wel redelijk wat pijn gehad. Sinds gisteren kan ik mijn armen juist een heel klein beetje strekken.. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat ik binnen 4 dagen al zou kunnen gaan werken.. Kan je echt niet langer vragen? Jij moet het zien hoe het verloopt natuurlijk want iedereen is anders natuurlijk op dat vlak.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig, nog iemand op dezelfde dag!!:D

Ik ben ook zoo zenuwachtig al, twijfel aan alles.. En vooral de pijn... Ik heb 2.5 week vrij ( 18dagen) gaat dit genoeg zijn? Ik moet namelijk dan ook weer autorijden..

Brrrr, ik wil het zo graag maar het is ook zo spannend!


Fienemien, 10 dagen is inderdaad niet heel veel... als je goed zorgt dat je geen zware dingen hoeft te doen lukt het waarschijnlijk wel?

En positief blijven meiden, straks hebben we droomboobs gemaakt door een super goede dokter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend voor alle meiden die bv gaan late door bij Dr. Plovier!. Heel veel succes.

Ikzelf heb zaterdag mijn borstvergroting late doen en alles verloopt prima. Vandaag zelfs al zonder pijnstillers en ben al van dinsdag trug aan het werk! Ik heb wel een administratief bediende en het is momenteel zeer rustig dus dat s wel een meevaller. Autorijden lukt ook goed alleen bij het draaien moet k korste bewegingskes make :-) nu kan ik niet wachten om het eindresultaat te zien en dat mn borsten nog wat indalen.

Heel positive mind vertrekken naar de kliniek en alles komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kei leuk seg, hoe meer zielen hoe meer vreugde ;)

Ja ik ga gewoon zorgen dat ik alle zware dingen door een ander kan laten doen, en gewoon zelf vooral administratie doen.

Qua pijn is het ook totaal niet in te schatten, de 1 heeft meer last dan de ander..

Ik ben geen kleinzerige,dus hopelijk valt da mee :)

Ik ben wel benieuwd Noelanie, foto's? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens net een voor-foto in mn gallerij gezet.

Volgens Plovier ga ik 't mooiste resultaat krijgen met een high profile, dual plane.

Over die dual plane begin ik nu serieus te twijfelen, misschien moet ik gewoon minder verhalen van anderen lezen? :)

En waarschijnlijk zijn al die twijfels wel normaal, eens de operatie dichterbij komt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi meiden.

Alles is goed gegaan. Ik was helemaal niet nerveus, tot ik onder narcose moest.

De laatste (en ineens ook de eerste) keer dat ik onder narcose moest hadden ze

naast mn ader geprikt en viel ik dus niet in slaap.

De verpleegster, een Spaanse, was enorm lief en schattig :-)

Ook Plovier stelde me meteen op mn gemak. Ik liet de fotootjes zien

en hij zei dat hij er iets moois van ging maken.

De narcose viel dit keer goed mee. Ik voelde me wegglijden en hoorde de blonde

verpleegster nog zeggen dat ik maar moest dromen over mooie bikini's.

Toen ik terug op de kamer kwam was mijn vriend er niet, hij moest blijkbaar beneden wachten.

Ik viel terug in slaap en toen ik wakker werd was hij er gelukkig wel.

Ik at een chocoladebroodje en dronk een beetje aquarius. Toen de Spaanse binnenkwam zei ze

dat ze het niet verder zou vertellen. Woeps. Ik keek naar mn vriend, en hij moest lachen.

Ik dacht dat ik gewoon al mocht eten.

Qua pijn valt het mee, vooral stijf, en gisteren was mijn arm enorm moe.

Hopelijk vandaag niet te veel last. .

Ik kreeg Sebbin 565cc high profile in elke borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie verslagje ,van harte met je nieuwe boobs,hoop dat je een fijn herstel hebt en dat je blij bent met de maat straks.

565CC klinkt best veel hey,ben benieuwd naar je fotos straks.

:101:

ps je profielfoto kan nu veranderd worden in koffiedikzakjes hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast boobie036

Hallo Fienemien,

ook ik ben afgelopen donderdag geholpen.

Ik hoop voor jou ook dat t resultaat bij je dromen past.

Ik heb de eerste nacht slecht of bijna niet geslapen. Vooral omdat ik geen houding kon vinden en behoorlijk pijn had. Ondanks alle goede pijnstilling. Op vrijdag heeft mn man nog enkele spullen bij de zorgwinkel gehaald. Onder andere een rugsteun voor in bed: Prima: afgelopen nacht heb ik van 23.00 uur tot 08.00 uur geslapen. Even tussendoor wakker voor pijnstilling.

Vandaag gaat t al meer ontspannen. Mijn borsten rekken nog wel en dat is pijnlijk.Soms moet ik even bewegen, even lopen en doe dan mijn rekoefeningen.

Wij zijn n beetje "lotgenoten"en ik zou het fijn vinden onze ervaringen wat te vergelijken en ons aan elkaar steunen. Vind je dat een goed idee?

Veel liefs en sterkte,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Boobie036,

Ik ben ook donderdag geopereerd :-) Heb jij ook zo enorm veel pijn in je rug? Ik heb niet eens echt grote prothesen, maar het zal denk ik komen omdat mijn rug moet wennen aan de nieuwe aanwinsten aan de voorkant, maar damn, slapen kan ik echt totaal niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobie036, dat lijkt me een goed plan :)

Bij mij is het ook vooral mijn rug die pijn doet.

Ik snap nu ook waarom iedereen die band de martelband noemt...

Heb hier wel een filmpje gevonden, en na het zien daarvan heb ik wel ineens die band hoger gehangen.

Ademen is soms wel een hele opgave, en er zijn momenten dat ik me afvraag waarom ik hier in godsnaam aan begonnen ben.

Ik had de pijn serieus onderschat, ik had gedacht dat ik vanaf dag 1 gewoon vanalles kon doen.. niet dus :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.