Ga naar inhoud

Welke implantaten.... Monoblock cmc hydrogel?


holly15

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik overweeg al jaren een borstvergroting maar door twijfels en soms negatieve verhalen over siliconen stel ik het elke keer uit.

Nu las ik iets over Monobloc cmc hydrogel, alleen zie ik dat deze nog weinig gebruikt worden, kan iemand mij vertellen waarom dit is? Ook niet veel klinieken werken hiermee, waarom is dit?

Mss dat er ook mensen zijn die deze wel geplaatst hebben en hun ervaring met mij kunnen delen.

Alvast bedankt,

gr. Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hallo,

Ik heb sinds 5 weken nu de monobloc hydrogel. Ik had hiervoor 9 jaar de maghan 410 druppelvorm. was mooi maar na 6 jaar werd mijn gezondheid heel langzaam minder. moe moe moe candida en lage weerstand roos pukkeltjes viel af en kon niet aankomen. kon niet meer tegen melk en suiker. kwam dan in diaree. dokter kon niets vinden. na 9 jaar besloten ze laten vervangen door dr. kappel. mijn borsten met siliconen waren harder. nu veel zachter. je voelt bij mij wel de protese omdat ik slank ben. ben blij dat ik van de siliconen af ben daar bij de operatie ook bleek dat ze erg zweten. Gele vloeistof zat in kapsel en ook buiten kapsel. Nu al na 5 weken kom ik weer aan 2 kilo en minder moe. Gaat nu al beter. Ik weet dat monoblocs kunnen gaan lekken maar mijn gezondheid is belangrijker! Dit is een heel eerlijk bericht. Neem geen siliconen daar word je ziek van op den duur!! Ik ben zelfs 2 keer zwanger geweest maar mijn weerstand was zo laag ik ben ze verloren. Mijn gevoel zegt dat het allemaal door de siliconen komt. Als je proteses wilt neem dan monoblocs hydrogel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je dit met ons deelt snoepie en het is heel vervelend als je evt. door siliconen ziek wordt. Dit wil echter niet zeggen dat dat voor iedereen geldt, dus om nou iedereen af te raden siliconen te nemen.... Dat vind ik wat overdreven.

Ik ben heel blij met mijn siliconen en geniet er elke dag van. Verder ook nergens last van, dus ik zou zeggen: allemaal aan de siliconen!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Allemaal aan de siliconen lijkt mij ook weer niet zo,n goede opmerking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.