Ga naar inhoud

Mirandabb : 17 juli 2012 : Prof. van der Hulst : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :D , Ik zal me even voorstellen en wat over mezelf vertellen .

Ik ben Miranda ,, ik ben 21 jaar nu, en heb eindelijk besloten om een borstvergroting te nemen.

Ik ga bij Kliniek valkenhorst bij professor/dokter van der hulst.

Hij is een professor dus ik hoop natuurlijk dat ik in goede handen ben want het is denk ik 1 van de duurdere klinieken als ik de prijs vergelijk hier met andere klinieken op deze site vindt ik dat ik best veel betaal ..maar gelukkig na lang sparen heb ik het eindelijk bij elkaar.

Moet wel eerlijk zegge ik drink niet ik rook niet , heb het hele jaar geen leuke dingen gedaan zoals shoppen uitgaan enzo, haha wat wij meiden toch ervoor over hebben voor 2 paar borsten hihi :7:,

Ik heb cup AA dus zal er heel eerlijk over zijn heb alleen beetje borstweefsel met 2 uitstekende tepeltjes ik haal niet eens een cupmaat haha IK SCHAAM ME DOOD :67:

ik ben 1.70 en heb best wel een ronde gevulde kont en ik weeg ongeveer 59/61 (schommelt veel omdat ik best intensief sport) ben 3 jaar geleden wat flinker geweest maar toen had ik zelf 0,0 borsten dus het zit er voor mij gewoon egt niet in helaas..schaad behoorlijk mijn zelfbeeld (minderwaardigheidscomplex) :24: maar dat komt omdat mensen er wel eens lullig en sarcastische grapjes overmaken, maar dat is gewoon een kwestie van dat ik harder moet worden en van me af moet bijten (deed ik het ook nu maar zoals ik het hier schrijf)

Ik heb mijn eerste consult al gehad met pr. van der hulst , ik vond het een hele prettig man en voelde me heel erg op het gemak.

Hij heeft me allerlei informatie verteld en even naar mijn borsten gekeken , En ik had inderdaad niks ,

Hij heeft me wel al kunne vertellen dat ik de ronde geruwde prothese krijg onder de spier hoeveel cc dat is weet ik nog niet hij zei tegen mij dat ik op een kleine c ongeveer uit kom

maar dat kon hij niet zeggen want ik heb een smal bovenlichaam dus ik krijg zoiezo die smallere prothese en ik denk high profile maar hij moest tijdens de operatie kijken wat er voor plaats is dus het kon nog afwijken zei hij .

Mijn eigen voorkeur is natuurlijk een mooie cup c maat dat past wel bij me bouw aangezien ik smalle taille heb en een stevig kontje dan zou ik een zandloper figuurtje krijgen tenminste zo heb ik het wel voor ogen . Ik weet wel dat ik de eurosillicone natural cohesive gel krijg. maar zit nog met allerlei vragen,

Ik heb daarom een 2e consult afspraak gemaakt voor 12 juli dus vlak voor me operatie want ik wil er toch nog even over hebben want ik nu ga krijgen. en wil toch egt een mooie volle cup C als dat natuurlijk haalbaar is , heeft iemand dat ook een smal bovenlichaam met cup aa een mooie volle c kunne halen ?

Ik ben wel zenuwachtig aan het worden heb ook al mijn medicijnen mee gekregen en het spuitje wat ik bij mezelf moet zette 1 dag van tevoren hahaha als dat maar goed gaat :118:

gaat nu egt allemaal zooo snel he zenuwe komen langzaam op , Vraag me af wat me nu te wachten staat , vindt het alleen jammer dat hier op deze forum weinig ervaring te spreken is over valkenhorst of over pr/dr van der hulst, als iemand ervaring ermee heeft hoor ik het heel graag (maar ik ga ervan uit dat hij goed is )

Groetjes Miranda xxxx :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miranda

Allereerst nu officieel: :viannen_01: op het forum

Goed dat je een tweede afspraak gemaakt hebt, om je laatste vragen te stellen! Zo ga je tenminste goed voorbereid op weg naar je boobies.

Er zijn hier mensen te vinden met een omtrek 65 die ook gewoon een mooie C, D, of zelfs E gekregen hebben, dus in principe moet dat echt wel gaan lukken!

Als de high profile te breed is, zal hij wel kiezen voor de extra high profile, neem ik aan. DIe is namelijk nog iets smaller!

Dat spuitje... het stelt echt niks voor. Ik ben zelf verpleegkundige en had zweethandjes omdat ik mezelf een spuitje moest geven.... :105: Nou, toen ik eindelijk prikte, voelde ik het niet eens. Dat naaldje van die Fraxiparine is zoooo dun!

Pak een plooi van huid (als het kan een goede dikke plooi!) onder je navel. En steek daar dat naaldje in. Dan leegdrukken, even erin laten zitten, zodat de laatste druppel ook opgenomen wordt en dan eruit trekken!

Als je dan het spuitje helemaal achteraan vast houdt dan kun je in het midden een gedeelte van de spuit omhoog schuiven, zeg maar, zodat het naaldje afgeschermd wordt. Dan kan de vuilnisman zich er ook niet meer in prikken ;)

Succes met aftellen!

Ik pas even je topic titel aan, zodat ie lijkt op de andere titels hier ;)

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Miranda,

morgen is het zover...Spannend! :43:

Ik lees dat jij door dr van der Hulst geholpen word. Ik ken hem niet persoonlijk, ik ben nl door zijn collega-arts dr. Sawor geholpen. Het zijn 2 top-chirurgen. Ze werken samen in verschillende ziekenhuizen en de kliniek. Ik heb destijds ook niets kunnen vinden over dr. Sawor. Toch heeft hij mij erg blij gemaakt.. :59:

Maar dat jij zelf een spuit moest zetten en medicijnen heb gekregen, dat heb ik dus niet gehad. Ik ben wel in een regulier ziekenhuis geopereerd.

Heel veel succes morgen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lucky71 en dankje wel

haha ja dat spuitje stelde gelukkig niks voor het deed meer pijn in me ogen als ik dat ding zag ,, dan wat ik eigenlijk voelde.. :P

heb hem toevallig net gezet om 7 uur :P ik wordt idd in de kliniek zelf geholpen , dan ben jij zeker in het azm geweest he ?

iedergeval daar heb ik wel 1 keer de afspraak gehad om op consult te gaan ivb dat hij idd op meerdere plekke werk

xx

mirandaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja verslagje komt waarschijnlijk overmorgen moet 1 nacht overnachten hoop dat ik niet veel pijn zal hebben :P

daarom hebben ze ook natuurlijk dat mooie gezegde

"wie mooi wilt zijn moet pijn lijden'' haha wat wij vrouwen er toch voor over hebben hihi :67:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij was dat voor de trombose voor de bloedklonters zeg maar althans dat denk ik haha maar lijkt me wel want die worden vaker gezet voor een operatie

heb gewoon een de instructies gevolgd moest gewoon een buikplooi vast pakken naald erin duwen en leeg spuiten maar voel je bijna niet gelukkig allen nu beetje na tintelen haha :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, voor trombose..Volgens mij hebben hun dat in het ziekenhuis gedaan voor mij. Ik heb dat in ieder geval niet zelf gedaan.

Ik moest ook een nachtje overblijven, vond ik wel geruststellend trouwens. Lijkt me ook wel heftig om gelijk naar huis te moeten. Dan ben je vaak nog wel verdoofd, maar als je thuis bent begint vaak de pijn. Ik had die nacht in het ziekenhuis trouwens wel een morfine-pomp voor de pijn. Was ook standaard..

Misschien was dat wel om de verpleging s'nachts met rust te laten..??? :159:

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey boobies 2.0 dankje wel ik zal morgen of overmorgen verslagje schrijven en zo snel mogelijk foto's poste maar vergeet niet ieder lichaam is anders iedere arts werk op zijn eigen manier en ik vindt ze allemaal goed :D althans ik hoor weinig klachten dus dat moet wel goed zitten :P

en lucky 71 hahaha ja wie weet als ze je maar stil krijgen hahahahaha ja ik vindt het zelf ook fijner ja dan ben je teminste onder toezicht enzo stel mocht er wat misgaan ofzo dan ben je er teminste snel bij enzo moest er wel 100 euro extra voor betalen maarja dat heb ik er wel voor over het is tenslotte wel iets waar je der rest van je leven mee loopt dan kun je beter niet te groen zijn .. maar dat zal allemaal wel goed komen moet zometeen voor het slapen bij kalmering tablet nemen ik merk toch dat ik heel zenuwachtig aan het worden ben hihih :P

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem je pilletje maar zo en dan lekker slapen.

Die kreeg ik trouwens s'morgens gelijk in het ziekenhuis. Ik sliep al voordat ik de ok in moest. Toen kwam dr. Sawor me nog overeind helpen, die moest me nog aftekenen. Ik was zo suf als een konijn..was toen al k.o. :91:

Ik heb daar niets voor hoeven betalen, dat zat al bij de prijs in denk ik. Ik heb ook de hoofdprijs betaald, maar wilde en dicht bij huis en het is zoals jij schreef toch voor de rest van je leven. Volgens mijn pc hoef ik nooit meer te wisselen als ik geen klachten heb.

Nou meis, neem je pilletje en ik lees je verslagje wel als je weer in staat bent om te posten..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miranda

Heel veel succes morgen!! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat bij jou!

De verzorging in de kliniek is goed! Je krijgt voor je gaat slapen 's avonds nog wat in je infuus gespoten tegen de pijn, en dat helpt goed!

Dat spuitje is inderdaad TEGEN trombose (niet voor trombose) ;) Ja heel flauw van me hihi :D

Tot morgen of overmorgen!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey lieve mense alles is goed gegaan gelukkig voel k iets beter door morfine en blijf nu lekker nachtje in kliniek ruste hihi heeeeeerlijk merk wel dat k egt niet teveel kan bewege want dat doet nog xxxx erg pijn en ongemakkelijk ben nu al heel erg blij ermee er zit 280 cc in en kom op een normale c uit hihi uitgebreide verslag komt nog. heb wel langer geslape als normaal en toooootaaal niet honger ben egteel water aan het drinke en heb al biscuitjes po zometeen komen ze me warme broodjes server want ik gewoon een normale eetlust hihi dus kan gewoon lekker veel eten en drinken zonder misselijk te worden gelukkig . ben wel veel moe enzo maargoed verslagje komt snel xxxx liefs miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.