Ga naar inhoud

Mirandabb : 17 juli 2012 : Prof. van der Hulst : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Haha ja en die andere jonge is een jonge tijdelijk inval voor de mense die al vakantie hebbe hihi

ja en nu neem ik nog 2paracitemols en ga ik slape ben nu extra moe van tv kijken zodat ik hopelijk wat vaster slaapt hihi

nou meiden slaaap lekker en tot morgen en nogmaals bedankt voor de lieve berichtr en de intresse die jullie delen !!

:D

liefs miranda xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve mensen

ik ben nog heel erg moe heb egt super erg pijn denk dat het de olifante poten zijn die op me trappe haha maar ben nog fit genoeg om jet verslagje te type ik mocht zoiezo later weggeaan vandaag ivb dat ik onwell werd door vocht te kort en hebbe ze me 2 liter vocht bijgezet en was het weer goed en kon ik naar huis toe

Gelukkig mogen morgevroeg de drains eruit . dus ben nuuwd wat datog aant ruste in me bedje is dat normaal dat die pijn door trekt na de arme voel me egt zwak in de arme vooral boven arme onder arme is nog te doen

kan het me eigelijk wel voorstelle heb platte borste word nu helemaal uitgerekt heb 280 high profile

ben benieuwd wat voor cup gaat worde haha maar ik denk dat dit wel allemaal gezonde pijn is moet er maar eve doorheen

liefs miranda

xxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja drink heeel veel en pilletjes goed precies op de juiste tijde ze hebbe me zelfs extra gegeven ivb dat ik zoveel pijn had en dat vocht tekort geen idee want ik drink toch bijna 5 liter perdag aan water ook omdat k veel sporte en.zweet enzo maar de dokter zei dat dat kon gebeure maar zou goed kome ik was gezond had bloed druk tussen 80en 120 en was allemaal in orde gelukkig is alleen die pijn spierpijn is zzo erg overheersend door de medicijnen heenmaar ik neem nu eiwitshakes bij me maaltijden extta eiwitte voor de herstel lijkt me wat beter die extta vitamine enzo xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey meiden !!

hier mijn verslagje !!

nou, ik moest 11 uur aanwezig zijn en was al om kwart voor 11 daar, ik werd meteen naar de kamer begeleid waar ik me mocht omkleden voor de operatie kleding ,

Toen werd ik heel nerveus want even later kwam pr. van der hulst al binnen en die maakte een mooie tekening op me borsten haha,

erna kwam de narcose dokter me ophalen en werd ik begeleid naar de operatie kamer en toen werd ik heeeeeel erg nerveus zag al die piepende operatie instrumenten wees me geen houding meer aan te nemen , het ging egt allemaal zoo snel , ik mocht gaan ligge op die platte tafel en werd egt zenuwachtig begon allemaal grapjes temaken haha , ik kreeg allemaal pleisters op en infuus in en toen kwam dat mond kapje mocht 2 keer diep adem halen en toen zag ik alles draaien en toen zei k nog cup c en maak het mooooooi maar die zin heb ik volgens mij niet kunne afmaken want k was geloof ik al heeeeel ver weg ,,

ik werd om 3 uur gewekt en werd ik naar me kamer gebracht en kreeg alleen een bh om zag meteen verschil hihi maar heb tot nu toe nog me borsten niet gezien ,,,

alles was goed gegaan totaal niet misselijk had meteen goeie eetlust enzo , had wel veel pijn , erna kwam pr. van de hulst om te zegge dat alles goed was verlopen en dat ik 280 cc heb gekregen high profiel en dat het er goed uitzag enzo, ben tot nu toe heel blij moet wel erg wenne aangezien ik normaal hele platte borsten heb maar komt goed , de dag dat ik naar huis moest werd k beetje onwell had vocht te kort dat terwijl ik 2 flesse water leeg gedronken had en paar koppe groene thee maar goed heb toen wat vocht bij gezet gekregen en peperkoek gegeten en was het weer goed en kon ik na huis.

de dag erna mochten de drains eruit GELUKKIG want die irriteerde me egt heel , bij de controle zagen me borsten heel goed uit geen zwellingen of blauwe plekken of andere dingetjes ,

nu vandaag is de spierpijn al wat minder en voel ik me al veel fitter alleen dan nog veel last van me rug van het rug slapen die pijn begint nu zelf soms te overheersen haha kan me houding niet egt vinden met al die kussens mja moet maar effe , verder voel ik me prima alleen me rechterborst voelt wat harder en ietsiepietsie groter en voel ik een beetje same trekken soms dat is wel ongemakkelijk maar egt pijn doet het niet en soms branden en steken met recht op komen maar het valt mee maakt er wel een beetje zorgen om , maar heb geen koorts of rare plekken ofzo dus denk dat het gewoon een inkapseling proces is want en die kant van me arm is me bovenarm en oksel ook want stijver waardoor moeizamer beweegt , maar zo doen geen erge pijn meer haha of dat komt omdat k misschien omdat ik stijf op de pijnstillers sta haha grapje maar scheelt denk ik ook maar ik eet egt super veel en drink ook wat eiwit shake erbij voor de proteïne is wat beter voor de spier herstel dat helpt ook moet ik zegge .

Dinsdag heb ik weer controle hoop dat alles dan nog steeds in orde is en vooral dat rare gevoel in me rechterborst , mijn littekens voelen ook soms branderig en stekerig aan maar dat is goed toch ? dan zijn ze aan het herstellen geloof ik.

Wordt gelukkig lekker verwend door me lieve vriendje die leg me helemaal in de watten hahaha die heeft me voetjes gedaan en me een gezichtsmaskertje gegeven egt lief dat scheelt ook alweer even dat ik gewoon even niks kan doen .. maar wel tijdslopend hoor verveel me dood haha achja is maar voor enkele weekjes en moeielijk om stil te blijven liggen want ik ben een super actief mens haha achja eventjes doorzetten nog

Liefs Mirandaa

XXXXXXXXXXXxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miranda,

leuk verslagje.....

En grappig om te lezen dat bijna iedereen hier meer last van z'n rug heeft..het is wat voor de mens om verplicht op de rug te moeten slapen.

Laat je maar lekker verwennen door je vriendje, rustig aan...al zal dat voor jou dan heel erg moeilijk zijn..hihih..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat rugslapen geslachtsgebonden? Mannen slapen bijna altijd op hun rug en voor vrouwen is het een marteling :D Haha.

Gelukkig wen je wel aan het rugslapen hoor. Het is wel gek om op 1 plaats te liggen de hele nacht. Meestal schuifel ik het hele bed rond s nachts (en dan mn vriend boos dat ik zijn plaats inneem hahaa :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat rugslapen geslachtsgebonden? Mannen slapen bijna altijd op hun rug en voor vrouwen is het een marteling :D Haha.

Gelukkig wen je wel aan het rugslapen hoor. Het is wel gek om op 1 plaats te liggen de hele nacht. Meestal schuifel ik het hele bed rond s nachts (en dan mn vriend boos dat ik zijn plaats inneem hahaa :D )

Ah kijk, de oorzaak gevonden van dat pak slaag 'snachts :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hooi boobies 2.0 ,

Ja alles prima gaat nu egt heel goed heb egt nergens last meer van ben nu 12 dagen po en kan nu zelf opstaan eten maken en aankleden enzo al die kleine dingentjes kan ik nu zelf was de eerste week geen beginne aan haha :P

vocht is weg, wondjes jeuken, geen blauwe plekken , borsten zijn niet meer gezwollen .

Ze zitten wel nog alleen egt op de verkeerde plek ze moet nog egt zakken , maar heb wel het gevoel dat ze ook al langzaam iets zachter aan het worden zijn en ik heb last van overgevoelige tepels :P en ik was vorige week ook nog ongesteld geworden dus me borsten ware wat extra gevoeliger en was erg depri hahaha, en deze week gaat egt goed mooi weer enzo lekker buiten kunne zitten dus dat was wel een oppepper want ik moet toch zeggen ik verveel me egt dood gewoon , ik doe wel wat kleine dingentjes in huis enzo , maar ik mis het sporten en dingen doen buiten huis achja moet maar eventjes :P

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.