Ga naar inhoud

Welnesskliniek?


angie28

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

Ik ben me hier al enige tijd aan het inlezen omdat ik echt super graag een borstvergroting wil!

Ik ben nu 28 en ik wil het al sinds mijn zeventiende.

Nu heb ik de knoop doorgehakt dat ik er echt voor ga!

Nou lees ik hier veel goede verhalen over de welnesskliniek.

Mijn vraag is of deze kliniek echt betrouwbaar is.

De prijs is namelijk best laag in vergelijking met andere klinieken.

Ik hoor vaak verhalen van hoe goekoper de kliniek hoe slechter het resultaat.

Ik ben nu gewoon heel erg aan het twijfelen of k dan toch niet beter ergens anders kan gaan waar je meer betaald maar waar de kwaliteit misschien beter is?

Ik hoop dat jullie me hiermee een beetje kunen helpen.

Op een gegeven moment lees je teveel en ga je zo ontzettend twijfelen en dan weet ik het ff niet meer.

Ik vind het gewoon heel belangrijk dat de kwaliteit van de implantaten goed zijn en niet zoals met de PIP dat er achteraf ellende van komt!

De welness kliniek werkt met monobloc maar ik heb ook veel goede verhalen over eurosilicone gehoord.

Graag zou ik jullie mening/ervaringen hierover willen horen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angie28,

Allereerst welkom :D Goed dat je de knoop hebt doorgehakt!

Mijn advies zou zijn, ga op consult. Je merkt snel genoeg of je er dan een goed gevoel bij hebt. Twijfel je, plan je gewoon nog een consult bij een andere kliniek. Net zolang totdat je zelf een goed gevoel er aan over houd!

En kijk bij foto's en lees ervaringen over deze kliniek. Bevalt het resultaat wat je ziet? Enzovoort....

Succes met je beslissing en vooral veel plezier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt voor de fijne welkom!

Het is zo fijn om hier alle verhalen te lezen vooral als je zo onzeker bent als ik haha.

Ik heb 16 augustus een afspraak voor een consult bij dr blecourt van de bergmankliniek en dan wil ik ook een consult plannen bij dr verdonck van de welness kliniek en misschien ook nog bij global care meer niet,want anders ga ik helemaal twijfelen al ik bij teveel een consult heb gehad! haha.

Ik hou jullie zeker op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vier jaar geleden ben ik in de WK geopereerd (door Dr Parys welke er niet meer werkt) en kreeg ik de monobloc protheses waarover ik nog steeds tevreden ben .

Iedereen heeft een eigen mening en als jij denkt dat je 'beter' bent wanneer je meer betaald moet je dat doen . Een bv is zowiezo ingrijpend en je moet je'r wel goed bij voelen natuurlijk dus voor de rest treed ik Enibas bij in haar uitleg .

Succes met de zoektocht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-cupje,

mede door jou verhaal ben ik wel erg enthousiast geworden over de welness kliniek.

Ik kreeg bij het lezen steeds een beter gevoel erover.

Ik heb ook veel op het internet over de welness kliniek gelezen en eigenlijk alleen maar positieve dingen gevonden, maar het is mijn omgeving die mij zo onzeker maakt.

Veel opermerkingen van ja waarom is het dan zo goedkoop dat kan dan nooit een goede kliniek zijn.

Pas maar op dat je er geen ellende mee krijgt dat merk je nu niet maar over een paar jaar dan komt het ineens.

Bij de meeste vrouwen waarvan het misging zal het ook wel zijn dat ze naar zo'n goekope kliniek gingen, dat soort horrorverhalen

En dan ga ik weer twijfelen.

Ik kan altijd al zo moeilijk beslissingen maken.

Echt een slechte eigenschap haha

Ik denk dat het goed is dat ik in ieder geval op consult ga en als het goed voelt het dan gewoon doe...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf een jaartje terug behandelt bij de wellnesskliniek. Ik ben zeker tevreden over het resultaat en had ook mijn twijfels bij het bedrag. Vriendinnen van mij, zijn na mijn operatie ook naar hen gegaan. Ik kan een ding zeggen. Als je in de watten gelegd wilt worden en veel aandacht wilt krijgen, dan gaat het bij hen zeker tegenvallen. In mijn ogen is het bij de wellnesskliniek een soort van fabrieksproces. Het gaat snel en je staat verstelt van hun aantal klanten. Door de lage kosten liggen bij hen de aantal behandelingen gewoon hoog en dat merk je. In mijn geval dan. Ze weten duidelijk wat ze doen, maar het is absoluut geen spa, laat staan wellness. Je gaat erheen voor het resultaat en that's it. Mij maakt dat persoonlijk niet veel uit. Ik wist wat ik wilde en ben verder ook niet van de onnodige poespas. Maar qua persoonlijke aandacht ben je bij een andere duurdere kliniek misschien beter uit. Dit is mijn mening maar, misschien hebben andere mensen het heel anders ervaren. Maar al met al ben ik persoonlijk zeker te spreken over de wellnesskliniek. Hun professionaliteit en afwerking is wat mij betreft goed bevallen. Heel veel succes met je beslissing meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met joos eens. Ze zijn snel, Beter toch? Des te sneller heb je waar je voor komt. Ik vond ze ook niet onaardig. Ik kreeg ruim de tijd op m'n kmr. Om bij te komen. Die overigens ook echt ruim was. Ik moest er om 8.00 zijn en werd pas door m'n man opgehaald om 14.30. Ik wou wel naam huis, maar vond t wel lekker om steeds weg te sluimeren van de narcose.

De twee artsen die bij mijn ok waren en twee verpleegsters kwamen langs om te kijken of alles ok ging. Ik heb het als zeer aangenaam ervaren. ook m'n herstel was zo goed als vlekkeloos. Ik zou t zo nog een keer over doen. Hoe anders is het in een andere kliniek? Uiteindelijk kom je allemaal voor onze beste boezem maatjes. Waarom meer betalen, als t goedkoper kan. Ze doen dit elke dag meid, dus genoeg ervaring. Succes me je keuze.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Joos en miss sport,

dat ze het snel doen vind ik inderdaad ook niet erg.

Het gaat om het resultaat en net om alle poespas eromheen.

Als het eindresultaat en de kwaliteit maar goed zijn toch!

Ik ben heel blij met jullie reacties!

Ik was toch een beetje aan het twijfelen i.v.m de goedkope prijs, maar het is wat jullie zeggen waarom meer betalen als het goedkoper kan.

Als ze het zo vaak doen dan hebben ze ook al zoveel ervaring dus zit het wel goed toch...

Bij welke arts zijn jullie behandeld?

Ik zat zelf te denken aan dr verdonck...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angie, fijn dat je wat hebt aan de reacties. Ik ben zelf geholpen door Dr Horn. Hij spreekt engels en dat was af en toe best lastig als het om moeilijkere termen ging, maar verder wel goed te doen met soms hand gebaren erbij haha. Maar ik geloof dat de rest daar praktisch allemaal nederlands spreekt. Ik heb inderdaad veel positieve verhalen gehoord over dr. verdonck. Veel succes meis en op naar mooie volle boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kende de kliniek al van vroeger op tv. Ik keek zo graag naar dat programma :63: maarja indertijd zat jefke daar nog natuurlijk. schitterende man :5:

nog niemand op dit forum die naar de hoffkliniek gaat?? als ik meer centjes had ging ik gegarandeerd naar daar. Maarja, is toch een pak duurder dan de wellnesskliniek..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.