Ga naar inhoud

Invloed op seksleven


Gast borboleta

Aanbevolen berichten

Nou, ik zal me even voorstellen, ben nieuw op dit forum, 27 jaar oud, en denk al enkel jaren na over een BV. Ben nog in de denkfase (wat jullie orientatiefase noemen :rolleyes: ). He, het is steeds een afweging maken, mogelijke voor-en nadelen op een rijtje zetten, en dan de knoop doorhakken. Nu lees ik heel wat hier op het forum, en veel technische details, en superleuke aanmoedigende berichtjes :116: maar nog maar weinig over de effecten voor je seksualiteitsbeleving van je BV? Daar heb ik namelijk een hoop vragen bij!!!

Nou, eerst, voel je je 'sexier', aantrekkelijker in bed met je nieuwe boobs? Ik hoop van wel want dat lijkt me toch een logisch effect niet?

En wat betreft gevoel, is dat veranderd? Heb je nog evenveel gevoel of minder of meer voor wat betreft je huid/tepels?

Hoe voelen je borsten voor jou aan? Vind je dat ze hard aanvoelen of zacht? Kan je er echt in knijpen/kneden zoals je dat met je borsten ervoor kon?

En hoe zit het met je partner? Vindt hij dat leuker, die BV, nuja, ik bedoel, vindt hij het opwindend, of maakt het hem niet zo veel uit, of houdt hij er net niet zo van, zoals ze nu zijn? Oke, als jullie in een liefdevolle relatie zitten, wil hij vooral dat JIJ gelukkig bent, en als die BV jouw project is, zal hij je steunen, maar wat vindt hij er objectief gezien zelf van? Als je een nieuwe bedpartner hebt, vertel je dan meteen van je BV en als je dat niet doet, merkt-ie het dan?

Hehe, heel wat vraagjes he. Nu, ik denk dat heel wat dingen ook persoonlijk zijn, en vooral dat als je je als vrouw vrouwelijker voelt, dat je dat in de eerste plaats uitstraalt, en dus vanzelf sexy/sexier wordt....! Mocht de gevoeligheid van mijn borsten veranderen, dan zou ik het er zelf niet voor over hebben, ik vind dat borsten toch wel heel belangrijk zijn voor mijn seksleven (voor mezelf dan). Ik heb zelf kleine borsten (een ruime A, op een goeie dag durf ik zelfs over een kleine B te spreken :106: ), maar ze zijn wel stevig (ik ben dan ook nog jong), dus ik zou er niets voor willen 'opofferen' om enkel het uitzicht ervan te verbeteren....en dat ze dan wel mooi en groter maar wel harder en bijna ongevoelig zouden zijn.....?

Ja meiden, ik ben er zeker van dit ik niet de enige ben die zich dit afvraagt, en ik wil het wel absoluut weten, dus shoot die antwoorden maar, ik ben er op aan het wachten!

En nog veel sterkte en inspiratie aan jullie allen, ik vind dit echt wel een superchic forum, zo goed dat het bestaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zal even reageren!

Ik vind mijn boobs idd mooier als voorheen en voel me ook sexier.. Ze voelen op zich nog wel hard (het is voor mij precies 4 weekjes geleden pas geopereerd) maar als ik er in knijp dan zijn ze wel gewoon in te knijpen en voelen ze wel zacht wanneer ik er in druk. Het is dus niet zo dat het keiharde ballen zijn. Maar ze voelen wanneer ik er zacht overheen wrijf nog wel 'hard'. Snap je me? Waarschijnlijk staat bij mij de boel gewoon nog wat strak omdat het zo kort geleden is... Gewoon heel erg stevig kan je beter zeggen, want bij hard denk ik meer aan een bal of steen ;)

Het gevoel in mijn tepels is juist helemaal niet weg maar heel gevoelig geworden. De ene dag valt het mee en de andere dag doet de bh al een beetje pijn wanneer het er langsop gaat. Ook worden ze vaak hard, net als wanneer je het koud hebt, alleen heb ik het dan niet koud ofzo, het gebeurd gewoon. Maar ik heb gehoord dat dit gevoel weer terug kan komen in een aantal maanden.

Nja en mijn sexleven kan ik je nog niets over zeggen. Ik heb wel een partner hoor, maar hij heeft ze nog niet kunnen voelen omdat mijn partner aan de andere kant v.d. oceaan woont. Waarschijnlijk kan hij pas over een paar weken voelen ;) Dus sorry! Maar wat hij zo kon zien er van vond hij ze wel heel mooi.

En van hem hoefde het niet, maar toen ik had verteld dat het wel ging gebeuren vond ie het ook niet erg ofzo ;) Denk dat er maar weinig mannen zijn die het niet leuk vinden dat hun vrouw grotere borsten krijgen :D Ik had ook een grote A/kleine B en zit nu op een 75D.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben ook heel benieuwd hoe dat seksleven zal gaan. Ik ben voornamelijk heel nieuwsgierig naar de reacties van mannen die met vrijgezelle dames naar bed gingen, die een borstvergroting hebben ondergaan. Ik ben vrijgezel geworden na 3.5 jaar relatie en ben toen wat het ruige leven ingedoken. Ik heb wel wat scharrels (gehad). Niet veel hoor, maar wel vaak en lang dezelfde, bijvoorbeeld langer dan 'n jaar.

Nou, ik ben heel benieuwd wat de reacties waren van de mannen die het niet weten (hebben ze het uberhaupt door.. haha) of die je oppervlakkig kent en daarmee het bed in duikt. "Jooehoe, mooie tieten heb ik he ;)".

Volgens mij ga ik dat nog wel eng vinden... Ziet ie het of ziet ie het niet, of: wat vindt ie 'r van... Misschien word ik na de BV wel heel rustig haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beurt dan ...

*Voel me sexier en aantrekkelijker en dat heeft een positieve invloed op mijn sexleven , mijn zelfbeeld én zelfzekerheid .

Loop bvb nu gewoon in me'n string naar de badkamer , voorheen trok ik eerst een t-shirt aan .

Straplesstops waren ook uit den boze en enkel héél strakke truitjes hadden de voorkeur (anders had ik helemaal niks) terwijls er niet teveel décoletté kon zijn (lelijk) dus ronde halsjes . Ook dàt is veranderd al wil dat niet zeggen dat ze nu half uit me'n bloes hangen hé .

*Mijn man wist dat ik er wat complexen over had al vond hij die kleine borsten geen probleem . Nu vind hij ze mooier maar had het 'gemoeten' ? Nee , voor hem niet . Daags na de operatie , toen hij ze voor 't eerst zag vond hij ze spuuglelijk en hoopte van harte dat 'het allemaal nog goed zou komen' gaf hij achteraf toe . De eerste 2 maanden vond ik het niet prettig dat hij eraan zat . Ze waren lelijk , hard , hingen veel te hoog en vooral : deden pijn . Daarbij kwam dat ik zelf aan die dingen moest wennen . Mijn tepels waren met momenten 'doods' en dan weer supergevoelig , dat ging enkele maanden op en af . Na een jaar was ik pas écht genezen . De onderkant van mijn borsten is best lang ongevoelig gebleven (bijna een jaar) maar storend was dat niet .

Het aanvoelen is zacht (na een 8-tal maanden pas écht zacht bij mij) , niet als ervoren : ze zijn vooral steviger nu maar het komt dicht in de buurt . Mijn man deelt die mening maar stoort zich er niet aan , ze zijn nu eenmaal 'nep' . Ik vind ze wel net iets onbeweeglijker als ervoor . Op de spier heb je dat gevoel waarschijnlijk minder en eronder net meer (omdat ze 'vaster' hangen) .

Eerlijk gezegt , als die borsten qua sexbeleving een erg grote rol spelen bij jou dan kan 't wel eens mogelijk zijn dat je teleurgesteld bent maar dat hangt ook van je verwachtingen op voorhand af vind ik .

Al bij al vind ik het rezultaat echt verbluffend , wat uitzicht én gevoel(igheid) betreft .

Het overtreft in ieder geval mijn en mijn partners verwachtingen al is het niet 100% als 'ervoor' .

*Volgens mij zal het al dan niet merken van een protheses bij een nieuwe partner afhangen van zijn ervaring . Hij zal in ieder geval toch twijfelen denk ik .

Dat is mijn persoonlijke ervaring maar er zijn zoveel verschillende prothese's , andere plaatsingtechnieken enz. dat het voor iedereen wel anders zal uitvallen ... had ik het maar 15 jaar eerder gedaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je het litteken niet kan verbergen als je voor de borstplooi kiest, bij mij zit de ene wel in de plooi maarde andere meer aan de onderbolling van de borst.

Ik voel me ook zelfverzekerder en dat straal ik ook uit. Geen gehannes meer met (verschuivende.. :blink: ) 'kipfiletjes! :43:

Mijn man zegt wel eerlijk dat ie het nu mooier vind dan voorheen, ik had echt lege theezakjes.

Over de gevoeligheid sluit ik me aan bij B-Cupje!

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, hier een ervaring van mij dan.

Ik ben nu 3 maanden PO.

Ik voel me sexier. En eerlijk gezegd merk ik ook dat de mannen-ogen af en toe blijven steken op borsthoogte haha.

Heb nu een kleine C. Pronk er niet mee. Maar blousjes zijn gewoon gevulder.

Mijn vriend vindt het heel mooi. Hij kan er niet vanaf blijven en kust ze soms weltrusten of goeiemorgen haha.

Wat gevoel betreft heb ik er geen last van door de dag heen.

Aanraking is nog wat onprettig omdat mijn tepels voor aanraking heel gevoelig zijn. Terwijl ik er ook zonder moeite een ijsblokje tegenaan kan houden zonder ook maar iets te voelen. Onderkant borsten zit ook nog geen gevoel in.

Er kan in geknepen worden. Staand zijn ze zachter dan als ik lig.

Dit zal nog wel beter worden.

Bedenk dat je nu mooie borsten hebt. Klein maar fijn. Wees er trots op. Ben je er niet trots op zet dan de voor- en nadelen op een rijtje en bekijk het kritisch.

Succes ermee! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Borboleta,

Laat ik ook eens reageren.....

Net als bij de meesten was mijn man ook tevreden zoals ik was maar snapte wel dat ik een BV zou willen. NU het eenmaal gebeurd is vind hij het ook wel erg mooi staan en ook sexueel erg aantrekkelijk ;-) Zelf voel je dat natuurlijk ook zo maar het blijft nep!

Als jij in de veronderstelling bent dat je borsten na een BV nog net zo voelen en dat je hetzelfde gevoel erin houdt als dat je nu hebt in je borsten dan denk ik niet dat je eraan moet beginnen....

Tuurlijk worden ze op den duur wat soepeler maar zeker als ze achter de spier worden geplaatst zien ze er toch heel anders uit als natuurlijke borsten en zeker als je bloot bent. Met kleren aan of in bikini is dat nog anders.

Ook als je bang bent dat het gevoel verandert in je borsten denk ik niet dat je eraan moet beginnen want ik denk niet dat het van te voren valt vast te stellen hoe dat bij jou gaat verlopen. Ik had ook in de weken na de BV verschrikkelijk gevoelige tepels en zelfs als mn kamerjas er tegenaan kwam deed dat vreselijk zeer. De onderkant is nu nog steeds voor een groot deel gevoelloos maar dat vind ik niet zo irritant.

Denk dat je er heel goed over na moet denken of je die risico's wil gaan lopen in jouw geval en ach.......een goede A of kleine B............ is ook niks mis mee hoor! Als ik die maat had gehad voor mijn BV was ik er ook niet aan begonnen hoewel ik heel erg blij ben met het resultaat en ook nu denk: Had ik het maar 20 jaar eerder gedaan!!!

Groetjes van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi borboleta, :48:

Ik zal ook even reageren.

Ik vind dat mijn sexleven erop vooruit is gegaan, ik durf eerlijk zeggen voor mijn bv was sex voor mij een echte hel ik hate het gewoon en zeker als mijn man aan mijn klein AA tje wou komen voor mij moest het licht uit en het liefste hield ik gewoon een t shirt aan :blush: .

Nu 7 weken later voel ik mij super ik ben ook niet meer beschaamt als mijn man de badkamer binnen komt, ik laat de deur nu ook gewoon uit het slot. :43:

Mijn man vind ook dat ik nu veel zelfzekerder ben geworden ik was altijd een heel terug getrokken persoon bij andere mensen, ik vertelde nooit iets en zat altijd het liefst in een hoekje waar ik niet opviel :unsure: , nu heb ik het gevoel dat ik de wereld terug aan durf .

Het gevoel is bij mij ook helemaal terug ze zijn natuurlijk niet zo zacht als ervoor. Mijn man vind het ook super dat ik het laten doen heb ook al was hij er eigenlijk tegen, maar ja hij merkt zelf ook dat ik nu aan het open bloeien ben en het sex leven ja das nu wel het omgekeerde dan vooreen.Mijn man mag er nu ook aan komen en hij zegt wel dat je het een beetje voelt maar dat stoort niet vind hij zelf.

Maar het is zoals je zegd denk er goed over na, zelf heb ik er 5 jaar over gedaan. Maar hed ik het geweten was ik ook al veel eerder onder het mes geweest!!!!

Liefs dydy :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

Zoals ik lees hebben de meesten nog wel wat pijntjes, gevoeligheden en dat het opvalt dat het 'nep' is. Maar de meesten die hebben gereageerd hebben de bv nog maar een paar maand, behalve B-cupje. Ik denk dat je voor een meer 'blijvend' resultaat betreffende invloed op het seksleven meer moet kijken naar de ervaringen van vrouwen na een lange tijd na hun bv. Als ik de ervaringen lees, verandert er nog zoveel!

Iedereen voelt zich wel sexier, dat is mooi :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sexy lady's!

Wil ook nog even beamen hoe fijn het idd is om gewoon in je stringetje door het huis te kunnen lopen.

Voorheen--->Gevulde BH aan----->T-shirt aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik durf nu wel te bukken en doggie style te doen...nu hangen er twee mooie ronde stevige tieten en geen theezakjes meer :P En ja...ook naakt door het huis lopen, dansen onder de douche als mijn vent kijkt...kortom: je zekerder voelen!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, dat herken ik helemaal! Dat naaktlopen dan hè. Dat deed ik nooit en nu gaat mijn bovenkleding pas aan als mijn make-up er op zit, lekker man. En je voelt je idd enorm sexy, dus in dat opzicht is het zeker wel goed voor je libido.

Toch heeft het ook nadelen. Mijn man houdt namelijk niet van 'nep' en tja...het zijn gewoon nepborsten, niks natuurlijks meer aan hoor. Hij was dan ook echt op tegen. Hij zegt overigens wel dat hij ze mooit vindt nu, maar dat vond ie ook toen ze nog klein waren.

Laatst was ik op een feestje en toen ving ik een gesprek op van een aantal mannen, over siliconen. De leukste mannen hadden liever klein dan nep en 2 van die viezeriken wilden ze toch liever een maatje groter in hun handen hebben. Ik hield wijs mijn mond...;)

Voor mij is dat eerste belangrijker dan het tweede. Ik heb al een man en mijn sexleven is er dus echt op vooruit gegaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.