Ga naar inhoud

PIPohno : 13 juli 2012 : Dr Winter : JVG kliniek.


Aanbevolen berichten

ik zal mij hier nog even voorstellen.

ik heb dit forum gevonden omdat ik na mijn oproep door de kliniek wat meer ben gaan zoeken over BV op internet.

12 jaar geleden heb ik mijn eerste bv gehad en daar hen ik vooraf zo'n 10 jaar over nagedacht.

nu blijkt dat ik PIP implantaten heb en deze moeten eruit.

ze worden op 13 juli gewisseld en vervangen door natrelle implantaten.

kleine leuke bijkomstigheid is dat ik nu ook een maatje groter krijg.

ik heb nu een kleine maat b, en hoop naar een c-tje te gaan.

de pc had het over 275cc maar nu ik hier het e.e.a. heb gelezen lijkt mij dit eigenlijk best nog weinig.

ik ben wel maar 1.64m en weeg 50kg, en ik ben 42 jaar :)

heeft er iemand verstand van de cc en welke maat daarbij hoort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dame,

Wat fijn dat de pip's er uit mogen nog fijner is dat je gratis nieuwe krijgt haha. Heb je een machtiging van je zorgverzekeraar gekregen? Anders gaat het feest niet door.

Ik heb ook Natrelle je kan op de site kijken voor de maten.

Mijn mening: kijk niet wat naar wat anderen plaatsen. Vergeet niet dat iedereen een andere reden heeft waarom zij kiezen voor een borstvergroting. De een wil een platte boezem opleuken door middel van een prothese. De ander heeft -AA en wilt een C cup, de ander wilt gewoon iets uitstralen en plaatst 700cc bewijze van, de ander wilt een 'normale' maat zodat truitjes mooier zitten. Tja?

Wil je dat ze meer naar voren steken of juist in de breedte? Dan heb je weer verschillende projecties

Bij al die redenen horen verschillende maten (cc's) bij. Je moet ook kijken naar jouw reden en wat je wilt. 275cc is niet weinig, weinig of veel is betrekkelijk. Heb jij een B cup van nature bereik je zo een D met 275cc. Heb je een AA cup krijg je er een C mee. Is net wat je wilt en dit is een voorbeeld he? De hoeveelheid cc's die iemand plaatst heeft niet veel met lengte en gewicht te maken. Als je bijv 159 bent kan je zo 800cc plaatsen als je wil? Of het mooi is, is een andere vraag. Of het past is ook een vraag. Als je een goede pc hebt, weet hij wel wat bij je past.

Ik vind 275cc niet gek, maar wat ik zei 10 mensen 10 meningen. Uit eigen optiek: ik houd van natuurlijk en niet te groot maar wel vol en symmetrisch. Maar dat ben ik. Zo weet jij ook wat bij je past.

He, waar word je geholpen?

Ik ben benieuwd ik ben immers ook een voormalig pip draagster. Bij vragen, je mag mailen.

Hoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn weer!

Een vriendin, 41 jaar, 1m62, ook iets van 52 kg, voormalig pip draagster, ook geholpen bij JVG. Heeft de Natrelle 265cc high profiel. Zij beweert een B te hebben maar is een C hoor. Dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey pip,

Ik ben met 335cc van allegan/natrelle van A naar C gegaan met high profile, misschien heb je er wat aan. Hoeveel hebben ze de vorige keer geplaatst en wat had je voor je bv? 275 lijkt me zo gek nog niet.

Leuk je even gesproken te hebben vanavond

Groetjes roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie's dames,

voor mijn bv had ik een heel klein a cupje in de vorm van een theezakje :44:

als ik mij niet vergis zou er nu 205 cc inzitten en daarmee heb ik een grote a, hele kleine b cup.

en dat past best wel bij mijn postuur, maar ik wil nu toch echt groter :)

ik heb een gesprek aangevraagd met de pc en ga dit met hem besoreken, want de vorige pc heeft eigenlijk verder niks echt besproken en laten zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

even een update,

ik ben vandaag bij mijn chirurg Dr. Winters geweest.

we hebben de maat doorgesproken en zijn op 275 cc full projectie gekomen (4,5cm)

hij wilde zelf liever medium projectie (3,3cm) gebruiken, maar gaat het proberen.

ik heb er een goed gevoel over en hoef nog maar 1 week te wachten :)

groetjes,

bijna geen PIP meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarissa, ja nu wordt het nog spannender :)

BB, ik weet niet of hij van tv is.

hij wilde full projection liever niet omdat hij bang is dat het dan niet mooi wordt.

hij vind de medium groot genoeg voor mij eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik ook voor groter willen gaan idd haha. Druk het hem voor de operatie nog maar eens op het hart!

Misschien een flesje goeie wijn meenemen, want dat lust ie wel :D

xx

dat lusten ze allemaal wel hihi de mijne had een lekker rood wijntje helaas iets te vroeg, maar hij krijgt aan het eind van de rit weer een heerlijk rood flesje wijn, en de lach op hun gezicht zegt genoeg hhihih
Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel BB!

en ladies, de wijn wil ik hem met alle liefde geven, maar wel pas na een tevreden resultaat :)

ben best wel heel zenuwachtig nu.

ik moet ook pas om 12.30u in de kliniek aanwezig zijn.

pffh kan ik de hele ochtend niet eten, geen koffie......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.