Ga naar inhoud

The Fake Boob Test :D ...


Aanbevolen berichten

Ik zat laatst een programma te kijken op Discovery en daar kwam de vraag:

"Kun je zien of de boobs van een vrouw echt zijn of nep" ...

En ja dat kan met 1 eenvoudig dingetje... En de vrouw zelf heeft het niet eens in de gaten...

Zelf geloofde ik het niet tot ik het hubby wel 100 keer heb laten doen in de spiegel zodat ik het goed van alle kanten af kon zien hahaha...

Ze namen bij de test 10 vrouwen met natuurlijke borsten en 10 vrouwen met protheses..

De protheses allemaal anders van maat en plaatsing...

En toen begon het SIMPELE handjes schudden... Gewoon zoals je zelf doet als je iemand voorstelt ofzo...

Conclusie is dat de 'fake boobs' NIET bewegen als je hand geschud word...

De natuurlijk boob wiebelt mee... de natuurlijke boob zie je mooi op en neer bouncen als 't ware, als een wiebel puddinkje, daar waar de prothese boob zeer netjes. moooi staand op haar plekje blijft hihi...

Schitterend!!!

Nu vraag ik me ook een beetje af wie dit wist.. En vooral hoe je zelf uit de test komt hahaha...

Mijnes blijven mooi op hun plek, en dit terwijl ze met lopen en rennen wel mooi bewegen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had deze opmerking van jou laatst al gelezen, mss in jouw topic?, maar had dat mijn mannetje verteld. Die wil nu alle vrouwen de hand schudden hahaha. :45:

Ga die aflevering eens terugzoeken via Google, die wil ik ook wel eens zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een paar die alle vrouwen handjes schudden hahaha.. Ik doe 't zelf ook.. Ik ben meer pudding nog tegengekomen hahaha.. Ook echt weer een mannen ding om zoiets te verzinnen om te gaan checken.. Maar vond het wel heel erg komisch..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een paar die alle vrouwen handjes schudden hahaha.. Ik doe 't zelf ook.. Ik ben meer pudding nog tegengekomen hahaha.. Ook echt weer een mannen ding om zoiets te verzinnen om te gaan checken.. Maar vond het wel heel erg komisch..

moet straks toch eens zoeken, mijn mannetje was reuze benieuwd naar die aflevering. :45:

Hoezo een borsten-man hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoehahahah, gekkerds. ik heb nu geen vergelijkingsmateriaal materiaal meer, want er zit natuurlijk in beide boobs wat in Hahaha. Ik liep net naar de badkamer waar m'n vent zonder wat te zeggen. Ik heb t net wel getest nadat ie me een flinke handshake gaf. Een piepklein dribbeltje zat ik. Bij een softie hand gebeurt er dus werkelijk niks, nada, noppes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die test is bij deze dame niet nodig ;)

Neeeeeeee...die zijn gewoon echt, dat zie je toch meteen.....Zou ze ook nog op de buik slapen?... :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Moet daar eens op zoeken, maar als iemand het al gevonden heeft??

Ik heb 2 weken zitten kijken naar vrouwen die lopen op vakantie, dan haal je ze er ook wel uit. Zo heb ik nog nooit naar boobs gekeken, voelde me net een kerel.. :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.