Ga naar inhoud

Sharoontje : 12 mei 2012 : Dr. Stevens : Medisch Centrum Alkmaar


Aanbevolen berichten

Daag allemaal ik ben dus sharona...

en zit sinds een paar dagen op dit forum het werd dus eens hoog tijd om me voorte gaan stellen....

Nou ben dus 23 jr en heb dus besloten om een borstvergoting te laten doen,na jaren lang push up bh kipfilets en noem maar op ,,gaat het eindelijk gebeuren...

ik vind het heel erg spannend...

ik ga niet naar een kliniek maar word geholpen in het mca in alkmaar vlakbij mij thuis door dr stevens..waarom ik daar natoe ga om dat mijn nicht en een kennis daar ook zijn geweest en dat geef wel de nodige vertrouwen om het ook daar te doen...

dusssss nu heb ik me eigen even netjes voorgestelt...heb dus 26april me eerste afspraak wat voor bh moet ik in godsnaam aan heb alleenmaar voor gevormd en met vullings der in ???????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sharona,

Welkom.

Ik had een voorgevormd BH-tje van mezelf aan....die ook nog eens veels te groot was geworden.Tip: neem een strak t-shirtje mee. Als je met de pasprotheses aan de gang bent, maakt het toch niet uit wat je aanhebt. Ook al zit er push up in..dan nog kun je wel een beeld vormen van wat je ongeveer wel of niet wilt.

Het gaat om het totaal beeld wat jij wilt, en dat zie je het beste met een strak shirtje. Of zoals roling schreef, koop gewoon een goedkoop nu passend bh-tje..heb je straks iets al trofee! Op naar de 26e. Veel succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lucky ja van dat shirtje wist ik wel dat zei me nicht al die gaat ook met me mee daar natoe en heb nu ook wel genoeg bhs maar ik neem aan dat een normaal passende bh het beste is zonde vullingen ofzo ..ik heb nu trouwens een a cup en wil echt een grote c dus ben benieuwt hoe ik er bij sta als ik bij de dokter ben spannend

groetjes sharona

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey lucky ja van dat shirtje wist ik wel dat zei me nicht al die gaat ook met me mee daar natoe en heb nu ook wel genoeg bhs maar ik neem aan dat een normaal passende bh het beste is zonde vullingen ofzo ..ik heb nu trouwens een a cup en wil echt een grote c dus ben benieuwt hoe ik er bij sta als ik bij de dokter ben spannend

groetjes sharona

Fijn dat je iemand mee kunt nemen!

Het ziet er snel immens groot uit met passen :-)... Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Daaag allemaal ik ben sharona,en heb net een paar dagen een borstvergroting.

Zaterdag 12 mei ben ik geholpen en alles verliep prima tegen de avond Kreeg ik last van misselijkheid en was erg moe nog geen pijn...

dag 2 was ik erg misselijk en had ook paar x overgegeven...dag 3 gister was helemaal perfect nergens last van geen pijn niet misselijk gewoon een goeie dag heb toen ook gekeken naar me borsten en ze zagen er goed uit beetje zwelling,en nog strak maar geen blauwe plekken,maar vandaag dag 4 werd vanochtend heel vroeg wakker en had een enorme pijn in me linkerborst niet normaal steken voelde echt niet fijn in tegen stelling met rechts nergens last van herkenbaar ??...heb gelijk pijnstillers in genomen en verder geslapen en het is wel wat gezakt..maar nog steeds pijnlijk..zal er wel bij horen neem ik aan zijn natuurlijk gewoon wonden die nog steeds aan het hele zijn... voor de rest ben ik nog aardig moe en soms wat licht in me hoofd...

ik heb voor de rest weinig hulp nodig....

en hoop dat me herstel goed verloopt en dat ik snel van me borsten kan genieten want ik had een a en nu een c ?? er is 300cc ronde proheses aan beide kanten geplaatst....

dus dames ik wacht op jullie reacties ben benieuwd

groetjes sharona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!

qua steken, daar heb ik nog geen ervaring mee maar ik zit ook pas op dag 1. Ik lees het wel geregeld bij anderen ook dus ik zou idd zeggen ; het hoort erbij.

Fijn dat je je zo goed voelt verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sharoontje,

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

Je zou een beter herstel hebben zonder pijn als je je pijnstillings schema aanhoud: om de 6u dacht ik 2x paracetamol. Hierbij had ik wel diclofenac en omeprazol voor de maag. Dit schijnt wel bloedverdunnend te zijn, maar als je pc of ha anders voorschrijft, zoals celebrex, dan is dit beter. Succes

Bij mij heeft dit heel erg geholpen en heb m'n hele boobs ervaring pijnloos doorlopen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor juliie reactie....ik ben er ook heel blij mee het is nu dag 5 en heb eigelijk geen pijn meer je voelt wel dat het nog niet is wat het moet zijn.. wat het is nog niet geheeld van binnen dat heb nog echt tijd nodig...dus nog ff rustig aan :)

mvg s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.