Ga naar inhoud

Dual plane of achter de spier


Aanbevolen berichten

Ik ga een borstvergroting laten doen en streef naar een zo natuurlijk mogelijke resultaat.

Daarom gaat mijn voorkeur uit naar achter de spier.

Ik merk dat dual plane ook populair is. Wanneer opteer je best voor achter de spier en wanneer opteer je best voor dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Volgens mij is dat ook afhankelijk van waar je het laat doen, de ene pc heeft de voorkeur voor achter, de andere dual-plane. Mijn pc doet geen dual-plane, ik heb volledig achter de spier. Je kunt mijn foto in de galerij zien, ik vind mijn borsten best heel natuurlijk ogen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt er voornamelijk aan hoeveel huid je hebt. Ben je heel slank en heb je van nature weinig huid (ook bij je borstbeen etc) dan adviseren PC je de dual plane methode. Mijn PC had mij dit ook geadviseerd en het oogt uiteindelijk heel natuurlijk. Als ik jou was zou ik gewoon vragen aan je PC wat hij adviseert bij jou als je het zo natuurlijk mogelijk willen houden. Dat kan hij het beste zien.

Good Luck!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane is een nieuwe methode acjter de spier is dus wat “ouder“

De ene arts werkt graag met volledig achter de spier maar mijn eigen arts vond dual plane een mooiere tussenweg.

kortom dual en achter kunnen beide bij mensen worden gebruikt met weinig of geen weefsel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

nou...ik als deskundige.... :42:

Wat is nu precies het verschil met het kiezen voor dual plane of het plaatsen van de protheses compleet achter de spier door een pc?...Heb al zoveel gelezen, maar wanneer kiest een pc voor plaatsing achter de spier? Ikzelf heb ze dual plane. Mijn arts vertelde dat dit mijn plaatsing werd, aangezien ik ook te weinig vetweefsel van mezelf heb, zodat plaatsing voor de spier geen optie was.. Hij heeft het niet besproken om het volledig achter de spier te doen.

Nou..laat me verrassen! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achter de spier word minder gebruikt omdat het meer nadelen heeft dan dual-plane.

bij dual zitten ze half achter de spier en voelen dus zachter dan bij volledig achter de spier.

ook bij het aanspannen springen ze minder ver opzij dn bij volledig ;)

Korom dual is een beetje voor en een beetje achter :D sommige artsen lopen er niet zo ver mee weg en kiezen toch voor volledig achter de spie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.