Ga naar inhoud

Voelen prothese bij voorover bukken enz.


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik moet morgen terug komen voor de laatst controle bij de pc. Ik ben 3 maanden po van een borstvergroting met 330 cc dual plane rond van het merk Natrelle.

Nu zit ik alleen met een dilemma. Als ik maar iets voorover buk dan komt mijn prothese naar voren en misvormen mijn borsten. Ook als ik op mijn zij lig, en dan vooral op mijn rechterzij, dan steekt mijn prothese aan de binnenkant van mijn borst helemaal eruit. Ik kan hem dan zo vastpakken. Als ik plat op mijn rug lig dan zakken ze wel iets naar buiten maar zie je wel ook nog mijn eigen weefsel en dan de bobbels van mijn prothese's. Ik zit hier toch behoorlijk mee omdat ik bijv. graag naar de sauna ga. Maar als ik dan op een bankje zou klimmen dan zie je dus gelijk dat mijn borsten vervormen :22: En als ik op mijn rug ga liggen zie je ook dat ze niet natuurlijk zijn...

Hebben jullie dit ook? Is het normaal en hoort het erbij? Met andere woorden...moet ik er mee leren leven of moet ik het morgen echt aankaarten bij de pc?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Ik voel alleen mn rechter bij het bukken een soort ploep efect .

Vorige week meer dan nu .. maar vervormen doen ze niet .. ja voel beetje gekke ruimte ertussen maar ben pas 5 weken po

Zou het zeker even melden en laten zien aan je pc .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Enibas

Volgens mij hoort dit niet hoor!!! Dit moet je echt melden bij dr. de Boer! Een prothese in je borst wordt in principe op zijn plaats gehouden door het kapsel dat eromheen gevormd is. Nou weet ik niet meer of jij dual plane had (volgens mij wel) Dan houdt de spier ook nog wat tegen.

Misschien is jouw kapsel niet goed gevormd in de tijd van je herstel? Laat je niet zomaar naar huis sturen met: het komt wel goed.... ( :) ) Maar zo is dr. de Boer niet geloof ik he. Heel veel succes op je controle en hoop dat je dokter je gerust kan stellen!!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ziet mijn dochter dus vanmorgen ook (ik had het zelf natuurlijk al gezien, maar dacht dat het kwam omdat ik met elke cm in mijn borsten bezig ben) dat ik bij mijn linkerborst een double bouble heb als ik mijn arm omhoog doe. :( Ik ga zo alles even opschrijven en zeker het erover hebben vanmiddag bij de pc. Nou hoop ik echt dat hij het ook erkent en me helpt......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben weer terug. Dr. de Boer heeft gekeken en volgens hem komt het dat mijn prothese naar voren komt als ik buk omdat ik haast geen eigen weefsel heb en zo slank ben (zo slank ben ik helemaal niet maar oke). Wat betreft de double bubble, dat zag hij ook. Hij denkt dat dat nog komt omdat mijn spier iets tegen werkt. Maar over 3 maanden terug komen en dan gaan we het opnieuw beoordelen. Hij heeft wel 3 keer herhaald dat hij graag tevreden patienten ziet, dus ik ben er van overtuigd dat er uiteindelijk een oplossing voor gaat komen, mocht het over 3 maanden niet verbeterd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik heb hetzelfde als jou. Maar ik heb ze op de spier.

Als ik voorover buk zie je de prothese zitten en kan ik de onderkant vast pakken. Ook krijgen ze inderdaad een andere vorm, om mn zij liggen doe ik helemaal niet meer (maar deed ik voorheen ook niet met mn hangtieten)

Als ik op mn rug lig zie er er niks van en vallen ze naar buiten.

Als ik naakt buk, voel ik het ook zitten, het gewicht denk ik.

Ik dacht dat dit wel normaal was....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het is heel goed gegaan! Ik heb netjes de brief voorgelezen. Hij heeft aandachtig zitten luisteren. Daarna heeft hij alles bekeken en besproken met me. Hij zag wat ik bedoelde. De double bubbel is niet een double bubbel, maar hij zit wel te ruim in zijn jasje. Bij de hoek in mijn andere borst had hij het over een rimpeling. En de bolling begreep hij ook. Hij ging overleggen met de directeur van de kliniek en ik voor maandag de 25e een bel afspraak met wat ze besproken hebben :D Ik heb dus nog steeds goede hoop dat het goed gaat komen :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Joehoe, ik heb het gelezen :D

Ik heb een vervolg afspraak staan voor in september. Dus nog even afwachten hoe het verder gaat lopen....

Ik hou jullie op de hoogte tegen die tijd :D

Thnx voor het denken aan me :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Meiden ik heb voor mezelf zulk goed nieuws!

Mijn klachten zijn verdwenen, dus ik heb de afspraak voor deze maand afgezegd. :D

Ze zijn soepel en mooi. Ik weet niet hoe het kan, maar in mijn vakantie zal er zo veel veranderd zijn. De hoek is eruit en ze zijn gewoon prachtig! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.