Ga naar inhoud

Voelen prothese bij voorover bukken enz.


Aanbevolen berichten

Hoi Enibas.

Het lijkt mij best wel moeilijk nu voor jou, ben je net eigenlijk helemaal blij met je borsten en dan komt er nu een kans om een zaak te gaan aanspannen.

Ik heb het gelezen bij Baby's drankkast.

Maar als ik het goed heb begrepen ga je er wel voor.

Dus wil ik je succes wensen.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Diesel,

Je slaat de spijker op zijn kop. Ik vond het inderdaad erg moeilijk. Stond even heel erg in twee strijd. Maar nu ik de knoop heb doorgehakt, wil ik er ook echt voor gaan! Ik heb mijn medisch dossier al opgevraagd en hoop deze snel binnen te krijgen. Ondertussen alles duidelijk op papier aan het zetten qua afspraken en verloop van afspraken....

Thnx voor je steun. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet erg hoor ;)

Ik zal het even proberen uit te leggen...

De hoek die ik had is nagenoeg weg (gelukkig) maar mijn bolling aan de bovenkant, die ik zoooo ontzettend graag wilde, die heb ik niet gekregen.

Daarbij zit mijn linkerborst nog steeds iets te ruim in zijn jasje (zijn dr. de Boer zijn eigen woorden!! ) En als ik voorover buk en weer omhoog kom dan voel ik mijn eigen weefsel onder de prothese komen en dat voelt alles behalve prettig aan. Ook heb ik als ik voorover buk en mijn hand plat onder mijn borsten leg en dan weer rechtop kom staan, mijn prothese plat op mijn hand liggen ( ik hoop dat ik het zo duidelijk verwoord en dat jullie snappen wat ik ermee bedoel) Dus nee ik ben helemaal niet tevreden.

Het ergste van alles vind ik nog wel, dat toen ik terug kwam om deze klachten met dr. de Boer te bespreken, ik op dat moment vriendelijk te woord werd gestaan. Mijn brief die ik mee had en voorgelezen had, werd keurig gekopieerd en bij mijn dossier gestopt. De Boer zou alles gaan bespreken met dr. Ludlage. Hij snapte precies wat ik bedoelde enzovoort. Let wel, toen had ik nog overduidelijk een hoek in mijn rechterborst zitten!! Hij zou met dr. Ludlage gaan bespreken wat ze voor me konden betekenen en ik zou erover gebeld worden. En toen kwam dat telefoontje.....Volgens dr de Boer kon ik mijn hoek nauwelijks vinden...moest ik er naar zoeken.. Ik werd dus glashard voor leugenaar uitgemaakt!!!! .En voor de rest konden ze niet voor me doen...Alles werd zo met 1 telefoontje van tafel geveegd. Tja daar zit je dan.....Ik kon alleen nog maar huilen...het was zijn woord tegen het mijne en ik was er van overtuigd dat ik in mijn eentje er niets tegen kon doen. Ik had de hoop opgegeven, en mezelf voor de gek gehouden. Ik moest mezelf ervan gaan overtuigen dat ik tevreden moest zijn. Wat moest ik anders? De rest van me leven ontevreden door het leven gaan??

En toen kwam de oproep van baby's drankenkast hier op het forum....SLIK!!!!

En de rest....nou ja...afwachten....maar er is weer een opening en die kans moest ik pakken!! Het is nu of nooit.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.