Ga naar inhoud

her operatie na 3 maand


Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Een goed herstel hè meiden voorde tweede keer. Hebben jullie iets van de kapselvorming gevoeld dat het er zat? Last van gehad? Of merkte jullie er juist niks van. Het schijnt toch dat ze hard worden of zijn? Lekker uitrusten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miss Sport,ik heb helemaal niets gevoeld ervan...zoals ik eerder in een topic schreef heb ik juist tweemaal gevoeld dat de prothese verschoof-verdraaide,daarom dat ik en ook de Dr vermoedde dat de prothese gedraaid zat...bleek dus niet zo te zijn! Als het me lukt om een foto te posten kan je het zien,dat er een groot verschil tussen links en rechts was...maar als ik nu in de galerij ga kijken zie ik verschillende foto's die lijken op die van mij en daar bleken ze gewoon te hoog te zitten :-s raar allemaal...ik veronderstel en ga er vanuit dat de Dr wel weet wat hij zegt en doet,heb mijn vertrouwen volledig in zijn handen gelegd :-)

Kan niet wachten tot het verband eraf mag en ik terug kan zien hoe ze er nu uitzien :-)

Ik slaap dus nog altijd niet :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goed herstel hè meiden voorde tweede keer. Hebben jullie iets van de kapselvorming gevoeld dat het er zat? Last van gehad? Of merkte jullie er juist niks van. Het schijnt toch dat ze hard worden of zijn? Lekker uitrusten

Hoi,

Nee niks gevoeld, alleen de normale 'kwaaltjes', dus het iets harder worden als je teveel gedaan hebt, en bleek bij mij dat t verwrongen stukje bij mn linkerborst wrs te maken had met dat inkapselen, gelukkig is t nu verholpen en hoop ik echt dat het niet weer gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toppie meis

en hoe gaat het met de pijn?

ben nieuwschierig naar t resultaat , hoop dat je tevreden bent!

mijn borsten zijn nog gevoelig maar niet zo pijnlijk meer gaat elke dag beter

nu vandaag 1 week geleden dus schiet lekker op!

nog ff en dan kunnen we onze boobies showen{nou niet helemaal letterlijk nemen hahaha}

beterschap dikke knuf celina

Link naar reactie
Delen op andere sites

toppie meis

en hoe gaat het met de pijn?

ben nieuwschierig naar t resultaat , hoop dat je tevreden bent!

mijn borsten zijn nog gevoelig maar niet zo pijnlijk meer gaat elke dag beter

nu vandaag 1 week geleden dus schiet lekker op!

nog ff en dan kunnen we onze boobies showen{nou niet helemaal letterlijk nemen hahaha}

beterschap dikke knuf celina

Hoihoi,

Gaat wel goed, moet me gewoon niet bewegen, hahaha, alleen met omhoog komen doet t pijn.

Mijn verband zit er nog om, ben ook super benieuwd naar t resultaat, t lijkt lager te zitten maar t verband zit nog erg strak, zoals t hoort ;). Uiterlijk vrijdag haal ik het eraf, wil niet weer t risico lopen dat de protheses door t verband omhoog gedrukt worden, ik denk namelijk dat dat bij mij ook meegespeeld heeft.

Jij ook beterschap.

Liefs Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag dames,

ik heb net een foto geplaatst in de galerij, ben nu 4 dgn po na mn heroperatie, heb net het verband eraf gehaald, sjonge wat een verschil, ben ik even blij dat ik die operatie niet verder vooruitgeschoven heb. Kan nog niet zien hoe de hechtingen eruit zien maar er drenkt niks door de pleister heen geloof ik.

groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

De posts die ik vandaag gelezen heb, zijn niet echt bemoedigend. Ik word 2 juli door Dr. Verdonck geopereerd. Ik wil helemaal geen bollen! En ik krijg ook high profile, 265cc.. Eerste dag dat ik begin te twijfelen :s

Veel succes maandag! Ik duim voor je.

Moet je die nieuwe operatie betalen?

Hoi ,

ik had 26 juni 2012 ook een operatie gepland bij dokter verdonck; maar na al deze verhalen te lezen, oa van Carolien ben ik toch beginnen twijfelen en ben ik naar een andere PC gegaan.. iets waarvoor ik Carolien enorm dankbaar ben en dit forum ook ; anders had ik wellicht hetzelfde meegemaakt :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had na 3 maanden nog behoorlijke bulten bovenop!!

Na 9 maanden was alles mooi gezakt, en na 1 jaar ben je pas hersteld ;)

Dus ik zou zeggen langs je arts gaan en wie weet valt het mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 2 mei ook een vergroting laten doen bij dokter Verdonck. Ik heb 290 cc laten plaatsen en echt nergens problemen mee gehad. Ze zijn heel erg mooi geworden.

Geen bollen en ook niet te hoog geplaatst.

Ik ben heel erg tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een zeer tevreden mens door dr. Verdonk. Beetje jammer dat hij in een verkeerd daglicht wordt geplaatst. Iedereen heeft zo haar eigen ervaring over haar behandelend arts. En het gaat bij de allerbeste ook wel eens fout. Balen dat het bij degene zo gaat als hoe het gaat of is verlopen. Maar hoop voor een ieder een eigen keuze in kliniek en arts te kunnen maken. Ik ben wel heel blij met mijn boobs van de wk, dr. Verdonk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,ik ben ondertussen al 2x geholpen door dr Verdonck,ok er zijn wat problemen geweest,maar ik denk niet dat dat aan de dr ligt hoor,als je lichaam je prothese te fel inkapseld is dat zeker geen schuld van de dr.

Heb vorige maandag mijn hersteloperatie gehad,mijn rechterborst is nog steeds niet hoe het moet zijn,maar zoals je zoveel leest zal ik maar geduld moeten oefenen,hoe moeilijk het ook is :-)

Het is zeker niet leuk als het niet gaat zoals je verwacht,maar ik kan echt niet zeggen dat ik vind dat ik naar een andere pc had moeten gaan...

In ieder geval suc6 allemaal

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg!!! Goed dat je je gevoel hebt gevolgd en voor ene her bent gegaan.

Ik heb zelf het probleem dat rechts wel mooi zakt, maar links niks lijkt te gebeuren. Ben pas 5 weken po, en heb 9 juli weer een afspraak, hoop dat het dan lager zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop t ook echt voor je grande. Time Will tell. Tot 9-7. Het lijkt weer zo ver weg, maar hoop dat t dan wat meer gezakt is als die andere.

Hè kimmy ga nog wat recente foto's plaatsten? we willen natuurlijk wel zien wat t eind resultaat is geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik heb anderhalf week geleden een bv laten doen en ben gisteren weer bij mijn pc geweest. Nu kwam er bij mij dus wat pus uit de wond en vanmorgen kwam er alleen maar meer pus! Hij heeft mij antibiotica gegeven en moest het even een paar dagen aan kijken. Nu ben ik heel bang dat de infectie dus niet weg gaat :( stel voor ik moet weer onder het mes moet ik dan weer opnieuw betalen??? ik zou niet weten hoe ik 123 weer aan zo'n groot bedrag kom en maak me dus zorgen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg!!! Goed dat je je gevoel hebt gevolgd en voor ene her bent gegaan.

Ik heb zelf het probleem dat rechts wel mooi zakt, maar links niks lijkt te gebeuren. Ben pas 5 weken po, en heb 9 juli weer een afspraak, hoop dat het dan lager zit.

Hoi,

En? Wat zei de dokter, of is links al gezakt?

Groetjes Kim

Blij voor jou Kim!

THANKS!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo dames,

Het is 2 jaar geleden dat ik een borstvergroting heb gehad en sinds een week heb ik kast van m'n linkerborst. Hij is gespannen en aan de binnenkant zit een pijnlijke plek. Sinds vandaag lijkt de borst wat vervormd, omdat de pijnlijke plek wat verdikt is. Kan dit kapselvorming zijn?

Ik heb een dikke week geleden een tafeltje getild met die arm op een nogal onhandige manier en dacht eerst dat t een verrekking was, misschien dat t toch dat is!

Morgen ga ik sowieso even langs de huisarts maar wou het ook even hier vragen.

Groetjes Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kim,

ik ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen, het kan idd zijn dat je je verrekt hebt, en dat er nu een beurse plek zit, juist omdat het ook iets verdikt is. Met overmatige kapselvorming merk je in het begin niet zo veel, maar later gaat de borst ook vervormen en word de borst harder

idd beter om dit even te laten checken, helemaal omdat je er ook last van hebt

hoop voor je dat het meevalt

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.