Ga naar inhoud

Sara92 : 8 mei 2012 : Dr Kappel : ...


Aanbevolen berichten

Hoi lieve mensen,

ik ben sara en 19 lentes jong.

8 mei is mijn grote dag!!

ik ben 1.58 kort en weeg 55 kilo. heb maat 75H.

ben zooooooooooooooo nerveus!! heb er echt zin in!!

ik weet nog niet eens naar wat voor maat ik wil :103:

Zie wel 8 mei als de pc gaat tekenen :105:

hebben jullie nog tips/opmerkingen of suggesties? :P

groetjesssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hoi Sara,

ik wil je veel succes wensen..voor de rest geen suggesties/tips, maar zoals bb al vroeg, het zal wel een bvk worden, toch?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sarah!! ik vind een D nogal een mooie maat!!

maar het allerbelangrijkste is, wat wil jij zelf??

ga anders eens op internet speuren naar mooie plaatjes, dan kan je

aan je chirurg laten zien wat je wel en niet mooi vind, kwa maat!

in ieder geval wens ik je heel veel succes toe, ik hoop dat je straks wakker word met jouw droomborsten!!!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij werd gezegd dat je niet zomaar een maat kon bestellen, ter plekke wordt gekeken waar je tepel komt en daar maken ze een borst omheen. Sta zelf in de wacht voor bvk en zou geen d willen hoor, is nog flink. Maar ja wie weet wordt het dat wel. Alvast veel sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo mensen!

Bedankt voor jullie reacties! Nog 2 nachtjes!!!!

Ben nu al ontzettend zenuwachtig, heb er echt zin in! Ik hoop dat het mijn droomborsten worden! Ben zoo verschrikkelijk bang dat ik ze te klein of nog steeds te groot ga vinden :(

Ik wil gewoon borsten die heel mooi staan in kleren en niet uit steken, maar weer heel vol lijken in bikini en lingerie..

Maaar even afwachten!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen!!

Ik heb pijn :( ik lig nu wakker in de kliniek en dacht laat ik mijn eerste ervaring gelijk met jullie delen.. De operatie heeft ongeveer 6 uur geduurd denk ik.. Dr Kappel heeft namelijk de borsten gehecht en zag dat de ene borst ietsje groter was en heeft dus de hechtingen eruit gehaald en het bijgewerkt. (topvrouw)!! In ieder geval heb ik ook een lipo gehad aan m'n lelijke flanken.. Ik heb vanmiddag na de operatie geprobeerd om op de wc te plassen, maar ben flauwgevallen.. Ik ben 1 liter bloed kwijtgeraakt tijdens de operatie en ben helemaal wit.. Ik kan op het moment nauwelijks bewegen en heb ook ontzettende pijn in het buikgebied.. Heb al veel pijnstillers gehad maar de pijn is gewoon hardnekkig :P ben blij dat ik mijn iPhone bij me heb iig, kan ik tenminste wat doen als ik steeds wakker word.

Hou jullie op de hoogte!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sara,

Proficiat meid, je hebt t achter de rug! Wat kan je je beroerd voelen met veel pijn, bloedverlies en flauwvallen he, ik ken t van mijn buikwandcorrectie/borstlift. Maarr..... dat is maar een paar dagen dat t erg is, daarna gaat t snel vooruit hoor, en dan de rest van je leven kan je ervan genieten!!! Het is nu eventjes door de zure appel heen bijten. En een lipo op je flanken, daar zul je ook wel pijn aan hebben...Ik heb in januari ook lipo gehad in armen en bovenbenen, en dat is me eigenlijk best tegengevallen qua pijn, er wordt makkelijk over gedacht een lipo, maar het is wel ff gevoelig. Houd je ook vocht vast? (dat had ik nl heel erg na de lipo). Nou meis, hou je taai, en t komt allemaal goed :38:

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi saar,

Ik ben blij voor je dat alles nu achter de rug is. Nu kan het echte werk beginnen...herstellen. Ik weet ook hoe een lipo is. Vreselijk.

Voor mij was dat 110x erger dan een bv. Ik vergroot nog liever naar cup Z dan nog een keer lipo. Het wordt vaak onderschat. Maar goed, ik hoop niet dat jou ervaring zo wordt als de mijne. Het heeft me niet weerhouden om m'n boobs toch ook te doen. Het is al 6 jr gelee. Maar ti's geen vergeten pijn geweest.

Ik hoop zo erg dat je je gauw goed voelt. En dat je borsten naar je zin zijn. Ga je wel foto's maken?

Een vlot herstel meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve reacties!!

Ik ga even alle vragen zo beantwoorden :P

Ik heb inderdaad erg last van de lipo, het is zoo een erge spierpijn gewoon. Daardoor kan ik heel moeilijk opstaan enzo, en ben heeel veel bloed kwijt geraakt natuurlijk. Ik blijf dus nog een nachtje hier slapen maar iedereen hier is zoo hartstikke lief en behulpzaam, dus vind et niet zo erg..

M'n Nieuwe aanwinsten heb ik al gezien!! Heel mooi hoor, ik maak foto's als ik me beter voel. Nu maar nog even slapen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Aller eerst gefeliciteerd. Ny kan het herstellen.beginnen. Fijn van de pc dat hij gelijk gehandeld heefy in de ok nadat hij zag dat de 1 groter is dan de.ander. Helaas is dat bij mij 1 van de redenen dat ik.weer geopereerd wordr ( zie mijn topic) ik zou zeggen doe het rustig aan luister naar je lichaam!

Liefs Silvia,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Aller eerst gefeliciteerd. Ny kan het herstellen.beginnen. Fijn van de pc dat hij gelijk gehandeld heefy in de ok nadat hij zag dat de 1 groter is dan de.ander. Helaas is dat bij mij 1 van de redenen dat ik.weer geopereerd wordr ( zie mijn topic) ik zou zeggen doe het rustig aan luister naar je lichaam!

Liefs Silvia,

Hey Silvia,

Ik zal zo jou topic even lezen..

Ik denk dat ik daardoor heel veel bloed kwijt ben geraakt.. Maargoed ik ben weer thuis.. Door de liposuctie heb ontzettende last van opstaan en zitten dus ik lig veel.. Mijn hb gehalte was 3.7 en de laatste keer was het 4,6 dus het gaat beter gelukkig! Maar ik blijf ontzettend duizelig..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi saar,

Die duizeligheid/vermoeiheid kan nog een paar dgn aanhouden. Laten we hopen van niet natuurlijk. Maar fijn dat t beetje bij beetje goed gaat. Het is niet niks was er met je jonge lijf is gebeurt hè? Hou vol. En zal t mooi genezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi saar,

Die duizeligheid/vermoeiheid kan nog een paar dgn aanhouden. Laten we hopen van niet natuurlijk. Maar fijn dat t beetje bij beetje goed gaat. Het is niet niks was er met je jonge lijf is gebeurt hè? Hou vol. En zal t mooi genezen.

Nee idd! Ik durf helemaal niks alleen te doen!

Waar ik het meeste tegenop kijk is het verwijderen van de drains.. Doet dat pijn?? 😖

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sara,

Gelukkig ben je lekker thuis, en je hb is een stuk gestegen, krijg je staalpillen? Je hebt dus in het ziekenhuis geen bloed bijgehad? Bij mij viel het toen ook allemaal nog net binnen de marges, maar je voelt je wel slapjes he... Heb jij ook dat je soms midden in een zin een teug adem moet halen, omdat je de zin gewoon niet in 1 keer uitgesproken krijgt door vermoeidheid? Over een weekje voel je je alweer een heel ander mens!

Die drains... bij de een doet t zeer, bij de ander niet. Ik vind t nogal meevallen. Ze vragen je om een keer goed te zuchten en als je uitademt trekken ze het slangetje eruit. Heb jij er aan iedere kant 1 bij je borsten? Het is wel heeeel verlossend als die drains eruit zijn vind ik, niet meer met een stom tasje overal heen, geen draden meezeulen ;-) Wanneer mogen je drains eruit?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.