Ga naar inhoud

Sara92 : 8 mei 2012 : Dr Kappel : ...


Aanbevolen berichten

*** Hey Sara,

Gelukkig ben je lekker thuis, en je hb is een stuk gestegen, krijg je staalpillen? Je hebt dus in het ziekenhuis geen bloed bijgehad? Bij mij viel het toen ook allemaal nog net binnen de marges, maar je voelt je wel slapjes he... Heb jij ook dat je soms midden in een zin een teug adem moet halen, omdat je de zin gewoon niet in 1 keer uitgesproken krijgt door vermoeidheid? Over een weekje voel je je alweer een heel ander mens!

Die drains... bij de een doet t zeer, bij de ander niet. Ik vind t nogal meevallen. Ze vragen je om een keer goed te zuchten en als je uitademt trekken ze het slangetje eruit. Heb jij er aan iedere kant 1 bij je borsten? Het is wel heeeel verlossend als die drains eruit zijn vind ik, niet meer met een stom tasje overal heen, geen draden meezeulen ;-) Wanneer mogen je drains eruit?

Groetjes van Ingrid.

Hoi Ingrid!

Ik heb ijzerdrank (zoooo vies)!!

Ik ben heeel slapjes nog steeds, ik heb het idd ook dat ik niet een heel zin in 1x af kan maken, heb ook ontzettende kloppende hoofdpijn..

Morgen worden de drains eruit gehaald, ik heb er 2.

Ik heb ontzettend veel last van mijn maag, ik durf de diclofenac niet eens in te nemen.. Ik begin ookal jeuk te krijgen, dat is een goed teken dacht ik!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey meid,

hoop dat je je snel beter voelt, het is ook niet niks zo'n operatie en dan ook nog het flauwvallen erbij.

Heb je veel last van je drains nu? ik heb er 4 dagen mee gelopen en vond dat meevallen. Ben benieuwd hoe jij het verwijderen ervaart. Het is bij iedereen anders merk ik.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silvia,

Ik zal zo jou topic even lezen..

Ik denk dat ik daardoor heel veel bloed kwijt ben geraakt.. Maargoed ik ben weer thuis.. Door de liposuctie heb ontzettende last van opstaan en zitten dus ik lig veel.. Mijn hb gehalte was 3.7 en de laatste keer was het 4,6 dus het gaat beter gelukkig! Maar ik blijf ontzettend duizelig..

Liefs

heey,

gelukkig zit er alweer een stijgende lijn in. over een weekje zou je wel weer wat beter voelen.. veel bloed verloren dat veroorzaakt ook de vermoeidheid en duizeligheid.. maar vergeet niet dat de narcose ook vermoeidheid kan aanrichten.. de uitwerking duurt bij iedereen anders die 1 is er binnen een week vanaf.. de andere kan er pas na een jaar helemaal vanaf zijn..

succes morgen met de drains. gelukkig heb ik die dingen niet gehad hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen!!

Ik voel me weer goed!!! Gisteren de drains eruit gehaald, bijna niks gevoeld! Mijn hb was 4.1 maar ik voel me wel gewoon goed! Daarbij eet ik gezond en neem die ferro nog wat ijzerdrankje..

Ik vroeg me alleen af... Ze zeiden dat er in totaal 500ml vet was weggezogen uit mijn flanken.. Is dat niet heel weinig?? Het is nu opgezwollen allemaal dus ik kan het zelf niet beoordelen.. Iemand ervaring hiermee?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kon er niet meer weggehaald worden saar. Ik weet niét hoe je eruit zag, maar hè echte resultaat is pas na mnd te zien. En zelf ga je het niet doorhebben. Ik hoop dat je wel een before foto heb gemaakt, zodat je het later kan beoordelen. Van een lipo duurt het heel lang. Ook hier vraagt veel geduld wijfie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kon er niet meer weggehaald worden saar. Ik weet niét hoe je eruit zag, maar hè echte resultaat is pas na mnd te zien. En zelf ga je het niet doorhebben. Ik hoop dat je wel een before foto heb gemaakt, zodat je het later kan beoordelen. Van een lipo duurt het heel lang. Ook hier vraagt veel geduld wijfie.

Ja ik had gewoon bredere flanken in tegenstelling tot mijn smalle heupen.. Dus hopen dat et nu een beetje in proportie is en juist mijn heupen breder lijken! Ik heb zeker foto's gemaakt!! Ik voel me goed ook, lekker rondlopen af en toe.. Ik durf nog niet een wandeling te maken maarja wat wil je met zo een lage hb? geduld is mijn zwakte :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.