Neophytje26 Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Hallo allemaal,Nog 6 dagen en dan is het zover, maar na heel veel hier te lezen zie ik ook altijd over iets over low profile en high profile, ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat dit is.Helemaal niet over gehad (vergeten vragen waarschijnlijk).Kan er mij misschien iemand vertellen wat dit is zodat ik volgende week niet compleet uit de lucht val?xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Het gaat om de projctie, hoe groter het profil hoe meer projectie je hebt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
female41 Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Even ter info een foto met een overzicht.In de linkse kolom zie je low-profile prothesen (deze komen weinig naar voor en hebben een kleine projectie)Rechts zie je high profile, deze hebben dus een grote projectie naar voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neophytje26 Posted May 2, 2012 Author Share Posted May 2, 2012 Oke dank u wel. Nu kan ik het verschil zien en is het ook duidelijk, dank u wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.