Ga naar inhoud

Greetje : 27 april 2012 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Och meis,vind je ze echt te groot?

Is het niet dat je even aan het beeld moet wennen om opeens grotere borsten te hebben?

Je bent nog maar net p.o he,de zwelling en het vocht moeten nog afnemen.

Straks zakken ze ook nog,en worden ze wat natuurlijker..

Komt vast goed!! Ik heb ook ff een dipje gehad..maar nu helemaal heppie de peppie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Greetje ,

net even heel je topic doorgelezen :D

Ik heb het ook heel erg gehad dat ik zeer onzeker was over de groote van mn borsten heb er zeker 2 weken last van gehad .

Ook niet abnormaal als ik er zo op terug kijk heb 550 cc gekregen en dat was toch even slikken en vooral heel erg wennen.

Nu ben ik wel blij en zie ik dat het steeds mooier bij mn lichaam past nermate ze wat van de vocht gslonken zijn en meer hang hebben gekregen .

Ik heb met 550 cc nu een 75 C in kleding is het perfect ..niet te opvallend ...bloot vind ik ze nog vrij groot maar denk dat het met de loop der tijd met dalen toch heel mooi gaat worden .

Ik ben echt even door een heel diep dalletje gegaan ,kwa herstel de grote en het vele afhankelijk zijn .

Maar na regen komt zonneschijn echt!!! loop nu vier en trots rond :D

Ook even je foto's bekeken en mijn mening is :prachtig! de vorm is goed vind het ook bij je lichaam passen !!!

Hoop dat je in je bolletje er aan kan gaan wennen .....oh en wat bij mij hielp was vaker naakt er mee bezig zijn niet te veel verstoppen voor jezelf !!!

Heel veel sterkte :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Ik zat net je topic te lezen. Was benieuwd hoe het nu gaat?

Zijn ze al wat geslonken?

Het klopt echt hoor, ze worden echt iets kleiner en ze zakken ook echt wat.

Het is gewoon heel erg wennen!

Liefs Nana

Hey Nana,

ik vind ze bloot nog steeds groot, heb echt spijt dat ik me niet met de kleinere maat heb gehouden, maar ik wacht af, kan niet meer doen dan dat. Mijn linkerborst is wat meer geslonken dan mijn rechter, en mijn linker begint er aanvaardbaar uit te zien ;)

Dus laten we hopen dat ze binnen twee weken er alle twee zo uit zien. IK HEB GEWOON EEN DOMME FOUT GEMAAKT, en we zien wel, ik zie het niet meteen zitten om een wissel te doen! Ik snap niet dat je met jouw eerste maat pr zo een grote maat uitkomt?? Zet jij geen pics??

Greetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Greetje,

Ik ga voor je duimen. Maar ik denk dat het bij jou zeker goed gaat komen hoor!

Zeker als ik hoor dat je linker al wat geslonken is. Echt die rechter gaat dit ook doen!

Pff..maar ik weet wel wat er door je hoofd gaat hoor. Had ik maar...Maar heb geduld!W

Echt lees het zooo veel.

Tja...dat ik met 265 op een E uitkwam had mijn pc ook totaal niet verwacht.

Maar let wel. Ik heb een omvang van 65cm (dus 65E=70D=75C=80B)

Omdat mijn borstkas smaller is dan bij de meeste...kreeg ik ook smallere prothese....automatisch gaan de CC meer naar voren

Namate ik me meer ging vediepen ging ik het begrijpen. Ik had een protectie van 5,4 CM! Prothese was 10,5 cm breed.

In dezelfde tabel waren er ook prothese voor breedere personen. Klein vb Heb je een prothese nodig die 16 breed is...dan moet er 800CC in om aan een protectie te komen van 5 cm!

Ik heb nog geen foto's geplaatst. Ik maak morgen even een album aan.

Liefs Nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hoi Greetje

Ik zag net dat je online was/bent geweest..... Ik zat me zo af te vragen hoe het nu met jou gaat!

Once in a while is er iemand die zijn boobs te groot vindt en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat nu bij jou is na toch al aardig wat maanden verder?

Is dat gevoel nog steeds hetzelfde? Nog spijt?

Vaak krijg je daar niet overal, en ook hier, en van iedereen begrip voor, maar dat zal waarschijnlijk er ook wel aan liggen dat iedereen hier voor grotere boobs komt :)

Toch misschien leuk als je nog even wilt updaten, want zou graag van je horen hoe het u met je gaat :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.