Ga naar inhoud

Greetje : 27 april 2012 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Vandaag was de grote dag, om 11 u was ik ad beurt, had nog gewerkt tot 10:15 (voordeel om dicht te wonen!), was super van de zenuwen! Kreeg nog een gesprek en een meting omdat niet heel zeker was 290cc ff OF 375 cc mf ! Hij zei dat ik ruim de plaats had om de grotere te nemen, en na werken zeker te zijn van de kleine, heb ik nu toch de grote genomen! Ik mocht dadelijk de operatietafel op vliegen, nog wat grapjes, dan het spuitje en hup ik was weg. Na een poos werd ik wakker uit een zalig slaapke, voelde me super, grapjes maken met mijne super knappe verpleger die naast mijn bed waakte, maar na een uur werd ik misselijk, bheu!!! Na een uur een pil en eene cola extra was ik er door! Toen de mooie bh aan :106: 80 c. Zien er trouwens enorm uit! En hup naar huis, dadelijk een pizzake en ik voel me weer top. De pijn valt super mee, maar voor morgen zou ik anders piepen waarschuwde de Dokter zijn vrouw. We zien wel, we hebben het zelf gezocht, dus verdragen de pijn :42:

Morgen zal ik mischien anders spreken!! Ik laat het jullie weten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje op de dag van je operatie gewoon nog werken! Opzich wel lekker afleiding maar ik denk dat ik toch wat meer rust gepakt had.

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! En heel veel sterkte met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Lekker op tijd je pijnstillers nemen en rustig aan doen dan komt het vast helemaal goed met je herstel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super!!!Gefeliciteerd met je boobies!

Cola helpt dat echt tegen de misselijkheid joh???

Moet ik onthouden....ik ga 7 mei voor m'n 1ste consult...super zenuwachtig en dan is er nog niet eens een datum voor de operatie!

En jij gaat gewoon nog ff werken...hahaha...ben je dan cool of nie....hihi. :44:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nacht goed geslapen, had nog snel een voedingskussen gekocht voor onder mijn benen te leggen, en mijn hoofdsteun wat omhoog. Drie keer wakker geworden, en om vier u ff beschuitje binnen en een pijnstiller. Kan ook goed mezelf behelpen, deuren openen kleren aandoen, opruimen afwassen, maar allemaal op het gemak en tot op een zekere hoogte. Rusten verstijft, dat voelde ik vanmorgen, en echt een voordeel is dat niet, dus heb ik vm op de pc gewerkt, nm mee naar de winkel met mijn ventje, en nog snel een kleedje gaan kopen. Ik voel me al bij al goed, ok ge voelt dat er aan gewerkt is, maar helse pijn, nee absoluut niet! Dadelijk komt ons dochterje thuis, hoop dat ze kalmpjes is ;)

Als deze dag de ergste is, dan zal het allemaal goed meevallen. Alleen, ze zijn zo groot, hoop echt dat het door de tape en zwelling komt en dat het allemaal goed komt! :106:

Ik hou jullie op de hoogte!

Greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid gefeliciteerd ! Super om te horen dat je niet zo veel last hebt. Ik heb ook echt bijna geen pijn gehad! Misschien omdat het bij ons meer gevuld is dan opgerekt? Mijn pc zei dat ik hem na de operatie de eerste dagen zou haten en hem helemaal zou vervloeken maar ik had echt zo iets van: is dit het?

Ik ben wel benieuwd naar foto's!

Liefs, Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgevuld? Ik voel me vreselijk opgerekt! ;) Ik ben precies Pamela A! Mijn god, ik durf haast niet zien in de spiegel!!

Ik hoop datdat nog leeg loopt! ;)) Zal er snel pics opzetten!! Jou tape is er al af???

Link naar reactie
Delen op andere sites

O verkeerd begrepen! Natuurlijk joh er zit allemaal vocht in en alles staat nu nog strak dat duurt even, ik zie nu al verschil met 3 dagen geleden bij mezelf.

Ik heb geen tape gehad, ik ben wakker geworden met een kliniek bh en deze moet ik 1 maand lang dag en nacht dragen en mag alleen af om te douchen :)

Ben wel benieuwd hoe je tape eruit ziet!

Succes en hopen dat komende nacht/dag je ook meevalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een sublieme nacht gehad, geslapen tot 6u, en de pijn is super, vandaag nog geen pijnstiller genomen, en dat ga ik zo houden, want als ik niks meer neem dan heb ik schrik dat ik te veel ga doen. Alleen mijn ibuprofen neem ik twee keer per dag!

Alleen had ik graag de zwelling weg tegen vlgd vrijdag, dan moet ik terug werken,, en ik krijg deze boobies niet verstopt hoor! ;)

Ben tevreden dat alles zo goed mee viel!

Greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Greetje, zo dat klink al heel dichtbij. Ik heb ook maar 2wk. Ik ben benieuwd hoe we dat gaan meemaken. Ik heb op beide werkplekken niks verteld. Succes en neem niet te veel hooi op je vork al lijk je t aan te kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5 is weer voorbij, nu is de pijn hetzelfde als de voorbije twee dagen, goed te verdragen, heel licht brandig gevoel.

Maar dat valt reuze mee! Ik kan niet klagen, dagen en nachten vallen mee, als nu donderdag het tapje weg mag ben ik een gelukkige jeukloze dame!;) Ik heb nu al veel gelezen dat de zwelling zal afnemen en dat ze dan niet meer de breed uitpuilen, dus ik ben al wat geruster. Tot nu heeft niemand iets gemerkt, dus de laagjes en sjaaltje doen goed hun werk! ;)

Tot snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 6 : Vandaag naar de kapper gegaan, daarna ff stad in om nog twee sportbhtjes te kopen, zit op een 75c en hoop dat dat zo zal blijven, dan ben ik heel blij! Maar vrees dat van niet en dan schuiven de oude bhtjes door naar een vrijwilliger! Gaan zien voor wat lossere blousjes want die enge hoeven nu echt niet, wil ze liever nog enkele weken verstoppen!! Na het stad naar de dokter gereden met de auto, ook dat lukte goed! Ik kijk uit naar morgen dat de kriebeltape uit mag en ik eens een lekker douchke mag nemen, zal een zaligheid zijn. Ik ervaar van vandaag een nieuw gevoel, een heet branderig gevoel, vooral in de tepel.

Nog één dagje rust en dan ga ik weer ad slag na een weekje rusten,zal me benieuwen hoe kapot ik ga zijn id avond, want de laatste week moet ik nm altijd een tukje van een uur doen. Buiten dat valt het allemaal reuze mee!

Greetzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,rustig aan op je werk hoor..ik heb gisteren voor het eerst weer gewerkt en moet zeggen dat ik mij er op verkeken had.Thuis ging alles goed..vrijwel pijn vrij,dus dacht weer lekker aan de slag te kunnen..Not!Snel moe,rug pijn steken in mijn borst.Thuis was ik echt kapot.Gelukkig weten mijn collega's ervan en hebben mij rustig taken gegeven en kan ik ook echt rustig aan doen.Ook al voel je je goed rustig aan doen,herstel is zeer belangrijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mocht de kriebeltape eraf, voelde bijna aan als een vreemd orgasme. ;)

Ik kwam binnen bij de dokter, hij zei, het is één week geleden nu, ja, en hoeveel hadden we genomen ik antwoord 375cc,

375cc?? Zijn ze niet te groot vroeg hij, eerlijk, het janken stond me dichter dan het lachen! Want ja ik vind ze te groot, en ja ik voel me kut dat ik me niet gewoon bij mijn eerste idee 295CC hield! Ik laat me nooit van mijn stuk brengen, maar ik las hier zo vaak van vrouwen die ze uiteindelijk te klein vinden, dat je dualplane cc verliest, en mijn vent die constant al lachend vroeg, en hoeveel cc ga ge nemen terwijl hij al lang wist wat ik wou! Ik kan me voor de kop slaan! In mijn kleren zijn ze goed hoor, wel wat breed maar ze moeten nog ontzwellen, maar bloot?? Ga ik nog wel monokini durven gaan?? Vroeger schaamde ik me voor mijn kleintjes, ga ik me nu schamen voor mijn grote?? VERDORIE! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Greetje,

Ik hoop zo dat het alleen een dipje is waar je in beland bent. Want na 1 week heb je toch nog geen duidelijk resultaat, na een week of 6 is het vocht er pas uit ey. Niet zo'n slimme opmerking ook van je pc....

Heb je nog nieuwe foto's zonder de tape, ik ben wel heel benieuwd, want vond met tape dat de maat prachtig bij je was (is)! Echt niet te groot, maar het gaat natuurlijk om jouw eigen gevoel. Maar... gun het nog even de tijd. Je moet psychisch ook wel wennen aan de maat misschien?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat is groot ;) Kijk mijn profielfoto hahahaha :45:

Weet je wat het is Greetje, je bent jarenlang gewend aan een wat meer bescheiden cupmaat.... de meeste meiden willen vaak groooooot of in ieder geval groter.

Wat was jou doel..? Wat meer vulling, of toch ook wat groter?

Ze staan nu nog zo strak als balonnen van het vocht, maar dadelijk na een paar weekjes worden ze zachter,ietsje meer hang en gaan ze natuurlijk ogen .

Je hoeft geen rekening te houden met wat anderen mensen denken of vinden. Als ze je in een monokini zien, dan zien zij je voor de eerste keer zo en weten niet beter. Er staat geen stempel op je voorhoofd met "kijk eens...ik heb nepborsten" Je hebt daarnaast ook nog eens anatomische prothese die voor een natuurlijke look zorgen, dus het ergste wat mensen zouden kúnnen denken is : zo zo.....die dame heeft fiere boobs!

Je moet denk ik wennen aan het gevoel, het gevoel dat ze misschien tegen je bovenarmen komen, dat ze aan de zijkant voor bolling zorgen. Maar als je van nature deze cupmaat had gehad, dan had je ze ook gevoeld aan je bovenarmen. Mensen zien het niet aan je, die oordelen niet over je en gaan echt niet staan wijzen.

Wat zou het ergste zijn wat er gebeurd???!! Dat iemand denkt : die borsten zijn groot? Nou en..... de ene heeft flinke billen, de ander een slappe buik. Mensen moeten denken wat ze willen.

Zolang je geen cupmaat F+ hoeft aan te schaffen denk ik dat je uiteindelijk heel trots zult zijn op je mooie natuurlijke stevige borsten.

Dus je sjaaltjes en laagjes langzaam weglaten, en laten zien wat moeder natuur je (met wat hulp ;) ) heeft geschonken. Je zal merken dat er niemand plots met open mond staat te gapen :P

En als je ze écht écht écht veel te groot vind over bijvoorbeeld 6 weken, dan ga je terug op consult, en dan lost dr d'hondt het weer voor je op.

Komt uiteindelijk allemaal goed!! Nog eventjes vertrouwen en geduld (grrrr :44: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.