Ga naar inhoud

utalatje : 24 april 2012 : Dr. Van Canneyt : Van Canneyt Kliniek Gent


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na jarenlang twijfelen was het voorbije dinsdag eindelijk zover, ik kreeg mijn nieuwe borsten !

Met de nodige stress zijn wij dinsdagochtend om 7u vertrokken richting Gent waar wij om 7u45 zoals

afgesproken aangekomen zijn.

Onmiddellijk werd ik heel vriendelijk geholpen en op mijn gemak gesteld.

Omstreeks 8u zag ik Dr. Van Canneyt die de nodige aftekeningen maakte en alles nog eens met me

heeft besproken.

Er werd eerder beslist dat we zouden gaan voor een ronde prothese van 300 CC achter de spier en

dit zou normaal gezien zo blijven als het resultaat goed was naar zijn inziens.

Ik ga dus van een A-cupje naar een welgevulde C-cup als het goed gaat :-)

Een hele aangename anesthesist vergezelde me snel aan de operatietafel en maakte het wachten aangenaam

door de nodige grapjes te maken en me op mijn gemak te stellen.

Voor ik het wist was ik vertrokken en tegen 9u30 was alles al voorbij.

Ik had wel meteen de nodige pijn, kon me niet rechttrekken in bed en heb nog een extra pijnstiller gekregen

via de baxter.

Om 13u waren we al terug op weg naar huis, elk schokje, putje heb ik gevoeld :-)

Diezelfde dag ging het vrij goed en vond ik de pijn al bij al wel meevallen, helaas werd het 's nachts allemaal veel erger.

Heb woensdag en donderdag echt op Dafalgan Codeine overleefd :-) !

Ik kon niet alleen uit bed, niet alleen plassen, met moeite een glas water leeg drinken maar vandaag (dag 3) gaat het heel erg goed.

Ik heb nog geen enkele pijnstiller genomen, het ergste is nu wel voorbij.

Als ik het resultaat bekijk heb ik het er meer dan voor over want ik vind mijn nieuwe borsten nu al prachtig !

Als ik bedenk dat ze toch een tweetal maand de tijd nodig hebben om zich aan het nieuwe volume volledig aan te passen dan kunnen

ze enkel nog veel mooier worden dan ze nu al zijn.

Ik ben zo blij dat ik de stap heb gezet, had het misschien beter allemaal wat vroeger gedaan!

Mijn borsten voelen nu vooral heel gespannen aan, alsof ze uit mijn vel gaan springen. Ook de bh spant enorm en moet ik meermaals

per dag een kwartiertje losmaken.

Ik veronderstel dat dit normaal is ? Hoe lang zo die hevige spanning nog aanhouden denken jullie?

Graag jullie ervaringen, tips, ...

Liefs,

Utalatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj Utalatje!

Proficiat met je nieuwe aanwinsten ! :D

Ik word 10 mei onder handen genomen door Dr. Van Canneyt.. dus hééél spannend!

Je vindt niet erg veel ervaringen met deze pc dus ben blij om zo kort voor mijn bv een positief verslag te horen :D

Hopelijk ben je snel volledig pijnvrij!

Groetjes ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj Utalatje!

Proficiat met je nieuwe aanwinsten ! :D

Ik word 10 mei onder handen genomen door Dr. Van Canneyt.. dus hééél spannend!

Je vindt niet erg veel ervaringen met deze pc dus ben blij om zo kort voor mijn bv een positief verslag te horen :D

Hopelijk ben je snel volledig pijnvrij!

Groetjes ! xx

Je vindt idd niet zo heel veel van hem maar wees maar gerust dat hij een ervaren PC is hoor !

Ik ben ook via een vriendin die is geopereerd door hem bij hem terecht gekomen.

Vond haar borsten zoooooo mooi gedaan en ben nu zelf ook heel tevreden.

Nog even spannend aftellen naar jouw grote dag, niet te zenuwachtig hoor, het valt reuze mee en ze zijn er

heel erg vriendelijk!

Laat je ook even weten hoe het bij jou is gegaan ? :-)

Hoeveel CC neem jij en hoe wordt ze geplaatst ?

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Utalatje,

Proficiat met je nieuwe boobs... blij te lezen dat er nog mensen zijn die net als ik bij Dr. VC zijn langs geweest met tevreden resultaten.

Alvast veel succes en nog even op de tanden bijten. Je vindt ze waarschijnlijk nu al mooi... maar ze veranderen nog hoor... in de positieve zin ;-)

Bekijk gerust eens mijn posts en foto's indien je dit nog niet hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Utalatje,

Proficiat met je nieuwe boobs... blij te lezen dat er nog mensen zijn die net als ik bij Dr. VC zijn langs geweest met tevreden resultaten.

Alvast veel succes en nog even op de tanden bijten. Je vindt ze waarschijnlijk nu al mooi... maar ze veranderen nog hoor... in de positieve zin ;-)

Bekijk gerust eens mijn posts en foto's indien je dit nog niet hebt gedaan.

Hey,

Leuk hier nog mensen te vinden die door VC geopereerd zijn en ook heel tevreden over hem zijn!

Ik ben zo blij dat ik ook de stap gezet heb en al heel tevreden met het resultaat na nu 4 dagen.

De pijn is zo goed als weg, het is gewoon nog wat lastig nu, echt pijn kan ik het niet meer noemen.

Ik zou ze blijven kunnen bewonderen die nieuwe borsten van me :-)

Jij hebt een ander merk dan Sebbin als ik het goed heb gelezen?

Ben je foto's even gaan bekijken en vind dat de BV heel goed gelukt is, wat voor mij wil zeggen dat je

niet zou kunnen zeggen dat je een BV ondergaan hebt, ze zien er heel natuurijk uit!

Grjs,

Utalatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vindt idd niet zo heel veel van hem maar wees maar gerust dat hij een ervaren PC is hoor !

Ik ben ook via een vriendin die is geopereerd door hem bij hem terecht gekomen.

Vond haar borsten zoooooo mooi gedaan en ben nu zelf ook heel tevreden.

Nog even spannend aftellen naar jouw grote dag, niet te zenuwachtig hoor, het valt reuze mee en ze zijn er

heel erg vriendelijk!

Laat je ook even weten hoe het bij jou is gegaan ? :-)

Hoeveel CC neem jij en hoe wordt ze geplaatst ?

Liefs x

Hééj!

Het is super hard aftellen tot de datum! Wou dat ik er al vanaf was en blij kon zijn met mn nieuwe borsten! :D

Het zal toch spannend blijven want je weet nooit dat er maar iets fout zou kunnen gaan.. maar daar denken we niet aan :P

Super dat je al ongeveer pijnvrij bent, hopelijk verloopt mijn herstel even spoedig als bij jou ! :D

Bij mij zou er 240 en 260 cc geplaatst worden .. voor de spier.

Wat mij wel geruststelt is dat jij ze achter de spier gekregen hebt, en hij dus echt wel geval per geval bekijkt wat het beste is,

want sommige pc's houden vast aan een bepaalde methode .. blij dat dit hier niet het geval is :D

Nu heb ik nog enkele vraagjes ..

Valt die bh eigelijk een beetje mee die je nu moet dragen ? :P Erg sexy is deze niet zeker ?

Hoe ver op voorhand wist je het uur dat je aanwezig moest zijn ? Bellen ze je hiervoor op ?

Krijg je daar voorschriften voor medicatie mee naar huis ? Of hoe zit dat ?

Is de wonde bij jou ook gelijmd ipv gehecht ? Heb je veel last van de littekens?

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj!

Het is super hard aftellen tot de datum! Wou dat ik er al vanaf was en blij kon zijn met mn nieuwe borsten! :D

Het zal toch spannend blijven want je weet nooit dat er maar iets fout zou kunnen gaan.. maar daar denken we niet aan :P

Super dat je al ongeveer pijnvrij bent, hopelijk verloopt mijn herstel even spoedig als bij jou ! :D

Bij mij zou er 240 en 260 cc geplaatst worden .. voor de spier.

Wat mij wel geruststelt is dat jij ze achter de spier gekregen hebt, en hij dus echt wel geval per geval bekijkt wat het beste is,

want sommige pc's houden vast aan een bepaalde methode .. blij dat dit hier niet het geval is :D

Nu heb ik nog enkele vraagjes ..

Valt die bh eigelijk een beetje mee die je nu moet dragen ? :P Erg sexy is deze niet zeker ?

Hoe ver op voorhand wist je het uur dat je aanwezig moest zijn ? Bellen ze je hiervoor op ?

Krijg je daar voorschriften voor medicatie mee naar huis ? Of hoe zit dat ?

Is de wonde bij jou ook gelijmd ipv gehecht ? Heb je veel last van de littekens?

Liefs xx

Hey Lieze,

Het is inderdaad spannend hé dat aftellen naar DE GROTE DAG :-) !

Het is inderdaad ook zo dat hij echt geval per geval bekijkt en zo beslist wat het mooiste resultaat zal geven, voor of achter de spier, ronde

of druppelvormige prothese, aantal cc enz...

Qua keuze van PC zou ik al op mijn gemak zijn, ik ben ook via via bij hem terecht gekomen, twee vriendinnen hebben hun borsten ook laten

doen door hem en ze zijn echt prachtig (en ook weer anders gedaan dan bij mij dus hij bekijkt het echt wel)...

Om even op je vraagjes te antwoorden :

Normaal bellen ze je een week op voorhand maar ik heb drie weken ervoor zelf gebeld om nog een aantal dingen te vragen en om te zien of ik

niet vroeger iets kon weten over het uur aangezien ik een dochtertje van 3 maand heb en dus heel wat moet regelen en ze waren super vriendelijk

en alles werd toen ook meteen al afgesproken.

De bh valt reuze mee hoor ! Het is een zwart sportbeha die vooraan sluit en heel stevig is. Het is wel nog een mooie sportbh vind ik persoonlijk :-)

Niet zo'n triest wit geval zoals meestal :-)

Qua medicatie raad ik je aan om zeker een voorschrift te vragen aan Van Canneyt want ik heb maar 2 stuks dafalgan Codeine meegekregen en die

zaten er dezelfde dag nog door en een Dafalgan van 1gr. werkt zeker niet zo goed.

Zonder voorschrift krijg je ze dus niet en dan kan je nog eens naar je huisarts gaan bellen of lopen om zo'n voorschrift en dat heb je dan niet nodig, geloof me :-)

Gelukkig had mijn mama nog 8 stuks codeine liggen en heb ik me daarmee kunnen redden!

Je zal zeker een voorschrift krijgen hoor maar vraag er om want ze gaan er denk ik van uit dat je codeine in huis hebt.

En je laatste vraagje, werd ook gelijmd bij mij ja, er hangen pleisters op en dit tot 10 dagen na de operatie,, dan mag ik in bad en weekt de lijm er af.

Indien die er na 14 dagen nog niet af is moest ik die er zelf afhalen maar dit is meestal niet het geval zegt hij.

Als je nog vraagjes hebt shoot hé :-) !

Ik ben alvast heel blij over mijn PC en vooral met mijn mooie nieuwe boobs :-)

En mijn vriend, die kan er al helemaal niet afblijven en wil ze steeds maar bewonderen :-))))

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, jij zit met een kleine pruts in huis .. ik kan mij voorstellen dat dit een heel geregel is..

Maar alles voor mooie borsten hé ! :D

Ik heb je foto'tjes bekeken, en het is heel mooi geworden hoor !!! :D Ik kan mij voorstellen dat je vriend er niet af kan blijven ;)

Waarom heb jij eigelijk een bv laten uitvoeren? Was je niet tevreden over de grootte?

Bij mij is het voornamelijk de vorm dat mij stoort.. ik heb al meermaals gelezen dat een bv niet erg veel aan de vorm verandert,

maar ik kan mij niet voorstellen dat als er vb een ronde prothese ingestoken wordt, dat de vorm gelijk blijft en enkel het volume wijzigt.. (ik wil graag rondere borsten)

Misschien heb jij daar een beter zicht op doordat 2 vriendinnen van jou ook een bv hebben laten doen ?

Ik hoop wel dat ik in de ochtend aan de beurt ben, want als je tot in de namiddag moet wachten en nuchter moet blijven .. hellpp! :P

Kon je de eerste 2 - 3 dagen eigelijk iets zelfstandig of moest je vriend je bij haast alles helpen ?

Kan je nu je haar al wassen en deftig douchen ?

En je zegt 'alleen naar de wc gaan lukte niet'.. wat bedoel je dan precies ? :P

Ik woon nog thuis dus mijn mama zal mij de eerste dagen verzorgen maar sommige dingen lijken mij toch raar om door mn mama te laten doen .. (ze is gelukkig verpleegster en heeft daar wel ervaring mee .. oef)

Goed dat ik weet dat ik best nog wat voorschriftjes vraag want op dat moment denk je daar mss niet echt aan hé..

Wat ben ik blij dat die bh meevalt! :P want zo een triest wit geval leek mij al niet zo tof ^^

Dat lijmen lijkt mij wel proper .. en geen hechtingen die verwijdert moeten worden .. :D

Als de operatie achter de rug was, mocht je dan direct naar de kamer waar (ik veronderstel) je vriend was?

Wat had jij mee van kleding om na de operatie makkelijk aan te doen ? Want ik denk dat een topje niet echt handig is om nadien aan te doen?

Zijn er zo nog tips daje mij kan geven die ik kan doen voor of na de operatie?

Haha zo veel vraagjes :P

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, jij zit met een kleine pruts in huis .. ik kan mij voorstellen dat dit een heel geregel is..

Maar alles voor mooie borsten hé ! :D

Ik heb je foto'tjes bekeken, en het is heel mooi geworden hoor !!! :D Ik kan mij voorstellen dat je vriend er niet af kan blijven ;)

Waarom heb jij eigelijk een bv laten uitvoeren? Was je niet tevreden over de grootte?

Bij mij is het voornamelijk de vorm dat mij stoort.. ik heb al meermaals gelezen dat een bv niet erg veel aan de vorm verandert,

maar ik kan mij niet voorstellen dat als er vb een ronde prothese ingestoken wordt, dat de vorm gelijk blijft en enkel het volume wijzigt.. (ik wil graag rondere borsten)

Misschien heb jij daar een beter zicht op doordat 2 vriendinnen van jou ook een bv hebben laten doen ?

Ik hoop wel dat ik in de ochtend aan de beurt ben, want als je tot in de namiddag moet wachten en nuchter moet blijven .. hellpp! :P

Kon je de eerste 2 - 3 dagen eigelijk iets zelfstandig of moest je vriend je bij haast alles helpen ?

Kan je nu je haar al wassen en deftig douchen ?

En je zegt 'alleen naar de wc gaan lukte niet'.. wat bedoel je dan precies ? :P

Ik woon nog thuis dus mijn mama zal mij de eerste dagen verzorgen maar sommige dingen lijken mij toch raar om door mn mama te laten doen .. (ze is gelukkig verpleegster en heeft daar wel ervaring mee .. oef)

Goed dat ik weet dat ik best nog wat voorschriftjes vraag want op dat moment denk je daar mss niet echt aan hé..

Wat ben ik blij dat die bh meevalt! :P want zo een triest wit geval leek mij al niet zo tof ^^

Dat lijmen lijkt mij wel proper .. en geen hechtingen die verwijdert moeten worden .. :D

Als de operatie achter de rug was, mocht je dan direct naar de kamer waar (ik veronderstel) je vriend was?

Wat had jij mee van kleding om na de operatie makkelijk aan te doen ? Want ik denk dat een topje niet echt handig is om nadien aan te doen?

Zijn er zo nog tips daje mij kan geven die ik kan doen voor of na de operatie?

Haha zo veel vraagjes :P

Liefs xx

Is inderdaad een heel geregel met zo'n klein popje in huis ! Wij hadden sowieso geregeld dat mijn vriend de eerste 12 dagen thuis was om voor onze dochter

en ook wat voor mij te zorgen (de eerste dagen is dat echt wel nodig!) en daarna kan ik nog op mijn ma en schoonma rekenen want wil zeker de eerste drie weken

voorkomen dat ik mijn dochter zelf moet heffen.

De eerste twee weken zijn het belangrijkste zijn Van Canneyt me maar neem toch liever nog een week extra zodat er zeker niets meer misloopt, zou zonde zijn van

de centen en mijn nieuwe mooie borsten :)

Een maand is toch zo voorbij en daarna is dat allemaal snel vergeten denk ik...

Kan me genoeg met mijn popje bezig houden zonder haar op te tillen, ze wordt op mijn schoot gezet, ik speel ermee op de speelmat e.d.

Ik was als eerste aan de beurt, om 8u lag ik al op de operatietafel waar een grappige anesthesist me heel erg op mijn gemak probeerde te stellen, was ik blij om

want zou ook niet graag later aan de beurt zijn!

Je kan misschien al eens bellen en vragen wat mogelijk is?

De eerste 2 dagen kon ik echt niets ! Als ik 's nachts wakker werd van de pijn moest mijn vriend echt mijn glas water vasthouden en me geven om mijn pijnstiller

te kunnen nemen...

Je moet dan zo half zittend slapen op je rug wat voor mij niet evident was aangezien ik een buikslaper ben ... Maar dankzij de codeine toch vrij veel geslapen!

Naar toilet gaan, niet evident :-) Ik bedoel dan dat mijn vriend de eerste nacht en dag vooral, mijn broek moest helpen optrekken :-)

Afvegen lukt wel maar is wel pijnlijk de eerste twee dagen.

Nu zijn we dag 4 en ik kan terug alles, heb geen pijn meer, hooguit wat last van spanning in mijn borsten.

Mijn haar heb ik al gewassen op donderdag (dag 2) met wat hulp van mijn vriend bij het inmasseren en afdrogen maar tlukte wel :-)

Na de operatie herinner ik me dat ik wakker was en te voet naar mijn kamer ben gegaan met ondersteuning van 2 verpleegsters, moet half 10 zijn geweest maar ik

werd pas terug wakker rond 10u30 dus weer in slaap gesukkeld van de verdoving denk ik.

Heb het wel beseft dat ik eigenhandig naar mijn kamer ben gegaan met hulp maar dan ist een gat van quasi anderhalf uur :-)

Mijn vriend mocht me komen halen op de middag maar die was er al bijna toen ik belde dat ik wakker was, kon hem waarschijnlijk niet meer houden om bij me komen.

Qua kleding, ik had een hemd voorzien omdat me dat handiger leek dan iets dat ik over mijn hoofd moest trekken maar zelfs daar ben ik niet meer toe gekomen,

de verpleegster raadde me aan om gewoon mijn jas over het operatiehemd te doen en dat heb ik dan ook maar gedaan.

Niemand ziet dat hé en twas toch rechtstreeks naar huis om te gaan herstellen.

Maak je vooral niet te zenuwachtig, het valt reuze mee, echt waar. De eerste zagen heb je veel pijn maar het gaat ook heel snel terug beter.

Ik denk in het slechtste geval 3 dagen dat je echt bij alles hulp nodig hebt, bij mij waren het er maar twee, hangt af van persoon tot persoon denk ik.

Ah, en de reden waarom ik het gedaan heb is inderdaad omdat ik niet tevreden was met de grootte, al tien jaar niet, had maar een klein A-cupje.

Ze waren wel mooi van vorm en stevig maar veel te klein naar mijn zin.

Ben zelf vergeten foto's nemen van hoe ze waren maar ik mocht de foto's vragen aan Van Canneyt die hij op de dag van operatie heeft genomen, ik

ga deze dan ook nog wel posten.

Op 23 mei moet ik op controle.

Grjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel mooi. Maar twijfel je zelf dat je geen C-cup hebt nu? Volgens mij word het wel een d-cup. En die spanning, dat is bij iedereen anders. Bij mij heeft dat toch best een aantal weken geduurd.

Nou meid, rustig aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn hartstikke mooi U. Het zou wel leuk zijn om een before foto te kunnen zien.

Ja ik weet het maar het toppunt is wel dat ik vergeten ben een foto te nemen van mijn borsten hoe die waren !

Ik heb dit de dag van de BV tegen mij pc gezegd en hij ging me die van hem bezorgen bij mijn eerste controle.

Wil toch ook eens de foto's naast elkaar kunnen leggen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt heel mooi. Maar twijfel je zelf dat je geen C-cup hebt nu? Volgens mij word het wel een d-cup. En die spanning, dat is bij iedereen anders. Bij mij heeft dat toch best een aantal weken geduurd.

Nou meid, rustig aan !

Thanx :-) ! Ik twijfel wel wat ja, weet zo niet echt veel van de cupmaten want had maar een kleine A-cupje dus ja.

Is misschien wel wat mijn vriend die me doet twijfelen over de grootte, voor hem zijn borsten niet gauw te groot dus ja :)

Ik had een kleine C gevraagd maar hoop nu toch op een volle C eigenlijk, vindt ze echt wel mooi van grootte hoe ze nu zijn maar

ben wat bang dat ze nog gaan verkleinen ?

Ja die spanning zal er wel nog even zijn denk ik, voel dat vooral in bed als ik me wat op mijn zij probeer te draaien.

En ja, ben geen stilzitter en dan voel ik het daags nadien wel dus moet het idd wat kalm aan doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad een heel geregel met zo'n klein popje in huis ! Wij hadden sowieso geregeld dat mijn vriend de eerste 12 dagen thuis was om voor onze dochter

en ook wat voor mij te zorgen (de eerste dagen is dat echt wel nodig!) en daarna kan ik nog op mijn ma en schoonma rekenen want wil zeker de eerste drie weken

voorkomen dat ik mijn dochter zelf moet heffen.

De eerste twee weken zijn het belangrijkste zijn Van Canneyt me maar neem toch liever nog een week extra zodat er zeker niets meer misloopt, zou zonde zijn van

de centen en mijn nieuwe mooie borsten :)

Een maand is toch zo voorbij en daarna is dat allemaal snel vergeten denk ik...

Kan me genoeg met mijn popje bezig houden zonder haar op te tillen, ze wordt op mijn schoot gezet, ik speel ermee op de speelmat e.d.

Ik was als eerste aan de beurt, om 8u lag ik al op de operatietafel waar een grappige anesthesist me heel erg op mijn gemak probeerde te stellen, was ik blij om

want zou ook niet graag later aan de beurt zijn!

Je kan misschien al eens bellen en vragen wat mogelijk is?

De eerste 2 dagen kon ik echt niets ! Als ik 's nachts wakker werd van de pijn moest mijn vriend echt mijn glas water vasthouden en me geven om mijn pijnstiller

te kunnen nemen...

Je moet dan zo half zittend slapen op je rug wat voor mij niet evident was aangezien ik een buikslaper ben ... Maar dankzij de codeine toch vrij veel geslapen!

Naar toilet gaan, niet evident :-) Ik bedoel dan dat mijn vriend de eerste nacht en dag vooral, mijn broek moest helpen optrekken :-)

Afvegen lukt wel maar is wel pijnlijk de eerste twee dagen.

Nu zijn we dag 4 en ik kan terug alles, heb geen pijn meer, hooguit wat last van spanning in mijn borsten.

Mijn haar heb ik al gewassen op donderdag (dag 2) met wat hulp van mijn vriend bij het inmasseren en afdrogen maar tlukte wel :-)

Na de operatie herinner ik me dat ik wakker was en te voet naar mijn kamer ben gegaan met ondersteuning van 2 verpleegsters, moet half 10 zijn geweest maar ik

werd pas terug wakker rond 10u30 dus weer in slaap gesukkeld van de verdoving denk ik.

Heb het wel beseft dat ik eigenhandig naar mijn kamer ben gegaan met hulp maar dan ist een gat van quasi anderhalf uur :-)

Mijn vriend mocht me komen halen op de middag maar die was er al bijna toen ik belde dat ik wakker was, kon hem waarschijnlijk niet meer houden om bij me komen.

Qua kleding, ik had een hemd voorzien omdat me dat handiger leek dan iets dat ik over mijn hoofd moest trekken maar zelfs daar ben ik niet meer toe gekomen,

de verpleegster raadde me aan om gewoon mijn jas over het operatiehemd te doen en dat heb ik dan ook maar gedaan.

Niemand ziet dat hé en twas toch rechtstreeks naar huis om te gaan herstellen.

Maak je vooral niet te zenuwachtig, het valt reuze mee, echt waar. De eerste zagen heb je veel pijn maar het gaat ook heel snel terug beter.

Ik denk in het slechtste geval 3 dagen dat je echt bij alles hulp nodig hebt, bij mij waren het er maar twee, hangt af van persoon tot persoon denk ik.

Ah, en de reden waarom ik het gedaan heb is inderdaad omdat ik niet tevreden was met de grootte, al tien jaar niet, had maar een klein A-cupje.

Ze waren wel mooi van vorm en stevig maar veel te klein naar mijn zin.

Ben zelf vergeten foto's nemen van hoe ze waren maar ik mocht de foto's vragen aan Van Canneyt die hij op de dag van operatie heeft genomen, ik

ga deze dan ook nog wel posten.

Op 23 mei moet ik op controle.

Grjs x

Dankje voor je uitgebreid antwoord :D

Dat helpt wel veel bij het aftellen naar de grote dag!

Ik heb vandaag even zelf gebeld of ze de planning al opgesteld hadden en ik moet om 13u30..

Had liever in de voormiddag geweest, maar zal het nu ook wel overleven :P

Tot 6u voordien mag ik nog eten, dus toch wel nog een goed ontbijtje doen denk ik :)

Hoe voel jij je nu ? Kan je al opnieuw gewoon alles zoals voordien of merk je wel nog steeds dat je wat beperkt bent in de bewegingen enzo ?

Ik ben al een uitvlucht aan het bedenken om in de fitness te zeggen, want zowieso gaan ze daar vragen hoe het komt da ik niet meer kom trainen..

Kga zeggen dat ik mijn ribben serieus gekneusd heb denk ik .. daar kan je toch ook lang last van blijven hebben hé :P

Voor de rest kom ik op niets anders dat ik zou kunnen zeggen ..

Oja, kon jij op dag 3 al doen alsof er niets aan de hand was ? .. aangezien het 3 dagen na mijn operatie moederdag is komen mijn grootouders bij ons thuis eten, en ik zou dat zeker verborgen willen houden voor hen, want ze zouden het zeker niet verstaan waarom ik dat laten doen heb ..

Groetjes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je uitgebreid antwoord :D

Dat helpt wel veel bij het aftellen naar de grote dag!

Ik heb vandaag even zelf gebeld of ze de planning al opgesteld hadden en ik moet om 13u30..

Had liever in de voormiddag geweest, maar zal het nu ook wel overleven :P

Tot 6u voordien mag ik nog eten, dus toch wel nog een goed ontbijtje doen denk ik :)

Hoe voel jij je nu ? Kan je al opnieuw gewoon alles zoals voordien of merk je wel nog steeds dat je wat beperkt bent in de bewegingen enzo ?

Ik ben al een uitvlucht aan het bedenken om in de fitness te zeggen, want zowieso gaan ze daar vragen hoe het komt da ik niet meer kom trainen..

Kga zeggen dat ik mijn ribben serieus gekneusd heb denk ik .. daar kan je toch ook lang last van blijven hebben hé :P

Voor de rest kom ik op niets anders dat ik zou kunnen zeggen ..

Oja, kon jij op dag 3 al doen alsof er niets aan de hand was ? .. aangezien het 3 dagen na mijn operatie moederdag is komen mijn grootouders bij ons thuis eten, en ik zou dat zeker verborgen willen houden voor hen, want ze zouden het zeker niet verstaan waarom ik dat laten doen heb ..

Groetjes! xx

Nja, ik begrijp dat je liever in de voormiddag de operatie had gehad, was ook wel blij dat ik als eerste mocht maar je zal het idd ook wel overleven,

aan die planning is toch niets te veranderen hé :-)

Inderdaad, tot 6u voordien mag je eten, gelukkig maar of je had al een appelflauwte tegen dat het aan jou was :-))))

Ik voel me nu prima, gisteren was mijn eerste werkdag na 6 maand zwangerschaps- en ouderschapsverlof en 8 dagen PO en dat ging heel goed.

Enkel het autorijden valt nog wat tegen, schakelen en in achteruit zetten is toch wel vrij lastig.

Ook mappen uit de kast nemen op het werk voel ik wel, vandaag had ik terug wat meer last omdat ik gisteren wat teveel heb gedaan.

Maakte me ook wat zorgen omdat ik op een foto een reactie kreeg dat ik mijn armen niet boven mijn hoofd zou mogen steken, ook geen haren wassen e.d.

maar dat deed ik al na 4 dagen (met moeite maar het lukte).

Heb dan maar eens gebeld met al mijn vragen en Patricia, die je wel zal zien aan het secretariaat als je gaat heeft me heel vriendelijk te woord gestaan en

antwoord gegeven op alles wat ik wou weten.

Ze heeft zeker 10 minuten met me gebeld en was al stukken meer op mijn gemak.

Het is vooral belangrijk naar je eigen lichaam te luisteren, de één kan al veel na 1 week, de ander pas na 1 maand.

Niet heffen is het voornaamste en het kalmer aan doen als je je wat teveel hebt ingespannen.

Ben heel tevreden over de service die ik al heb gekregen.

Wat je vraag betreft over doen dat er niets aan de hand is op dag 3 ... daar ga ik je helaas moeten in teleurstellen vrees ik :-(

Het zou wel heel straf zijn als je die pijn verborgen kan houden want last ga je volgens mij zeker nog hebben hoor.

Ik nam de derde dag nog codeine maar geen 4 per dag meer ofzo, eentje of twee dacht ik maar ik had wel nog veel last toch.

Bedenk dat je de eerste 5 dagen en dat is echt een minimum voor quasi alles hulp zal nodig hebben.

Ik had het zelfs al lastig om mezelf een glas water uit te gieten uit een 2 liter fles (wat je trouwens beter ook niet doet)...

Ik begrijp dat je zoiets wil verborgen houden t.o.v. bepaalde mensen uit je familie / omgeving ... bij mij weet het ook maar een select

groepje ....

Je kan misschien iets anders bedenken waardoor ze het niet raar vinden als je pijn hebt, bvb. het verschot in je rug of een nekblokkage,

ik bedenk maar iets hé :)

Ik hoop dat je snel mag herstellen hoor en dat het op dag 3 toch nog allemaal zal meevallen.

Grtjs,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja, ik begrijp dat je liever in de voormiddag de operatie had gehad, was ook wel blij dat ik als eerste mocht maar je zal het idd ook wel overleven,

aan die planning is toch niets te veranderen hé :-)

Inderdaad, tot 6u voordien mag je eten, gelukkig maar of je had al een appelflauwte tegen dat het aan jou was :-))))

Ik voel me nu prima, gisteren was mijn eerste werkdag na 6 maand zwangerschaps- en ouderschapsverlof en 8 dagen PO en dat ging heel goed.

Enkel het autorijden valt nog wat tegen, schakelen en in achteruit zetten is toch wel vrij lastig.

Ook mappen uit de kast nemen op het werk voel ik wel, vandaag had ik terug wat meer last omdat ik gisteren wat teveel heb gedaan.

Maakte me ook wat zorgen omdat ik op een foto een reactie kreeg dat ik mijn armen niet boven mijn hoofd zou mogen steken, ook geen haren wassen e.d.

maar dat deed ik al na 4 dagen (met moeite maar het lukte).

Heb dan maar eens gebeld met al mijn vragen en Patricia, die je wel zal zien aan het secretariaat als je gaat heeft me heel vriendelijk te woord gestaan en

antwoord gegeven op alles wat ik wou weten.

Ze heeft zeker 10 minuten met me gebeld en was al stukken meer op mijn gemak.

Het is vooral belangrijk naar je eigen lichaam te luisteren, de één kan al veel na 1 week, de ander pas na 1 maand.

Niet heffen is het voornaamste en het kalmer aan doen als je je wat teveel hebt ingespannen.

Ben heel tevreden over de service die ik al heb gekregen.

Wat je vraag betreft over doen dat er niets aan de hand is op dag 3 ... daar ga ik je helaas moeten in teleurstellen vrees ik :-(

Het zou wel heel straf zijn als je die pijn verborgen kan houden want last ga je volgens mij zeker nog hebben hoor.

Ik nam de derde dag nog codeine maar geen 4 per dag meer ofzo, eentje of twee dacht ik maar ik had wel nog veel last toch.

Bedenk dat je de eerste 5 dagen en dat is echt een minimum voor quasi alles hulp zal nodig hebben.

Ik had het zelfs al lastig om mezelf een glas water uit te gieten uit een 2 liter fles (wat je trouwens beter ook niet doet)...

Ik begrijp dat je zoiets wil verborgen houden t.o.v. bepaalde mensen uit je familie / omgeving ... bij mij weet het ook maar een select

groepje ....

Je kan misschien iets anders bedenken waardoor ze het niet raar vinden als je pijn hebt, bvb. het verschot in je rug of een nekblokkage,

ik bedenk maar iets hé :)

Ik hoop dat je snel mag herstellen hoor en dat het op dag 3 toch nog allemaal zal meevallen.

Grtjs,

xxx

Hééj!

Ik ben al blij dat die datum steeds dichter komt ! Die paar uurtjes kunnen er ook nog wel bij na zoo lang wachten ! :P

Kreeg je na je operatie daar eigelijk iets om te eten ? Of zal ik iets meenemen om nadien te kunnen eten ?

Toen ik belde om mijn uur te weten, had ik wrs ook Patricia aan de lijn.. ze was idd heel vriendelijk, en heb ook wel een tijdje met haar gebabbeld en nog wat vragen gesteld, maar het meeste wist ik wel al natuurlijk :P Als ik nog vragen had mocht ik altijd bellen :)

Ik kan me voorstellen dat autorijden nog niet direct heel vlot gaat, want als je gewoon al eens spierpijn hebt, kan dat al lastig zijn..

Maar super dat het wel meeviel je eerste werkdag trug na lang thuis zijn .. en toch wel vrij snel na de operatie.. :)

Toen ik op mijn consult vroeg of je de armen zo lang niet boven je hoofd mocht doen, antwoordde hij dat ik dat zelf wel zou voelen of da zou lukken of niet.. dus als ik daar geen last van zou hebben, mag dat gewoon van hem .. maar aangezien ik hier zo veel lees dat je best een lange tijd je armen niet boven schouderhoogte brengt, ga ik daar wel rekening mee houden denk ik :P

Hmm ik had wel al gedacht dat het niet ging lukken om het na 3 dagen al volledig weg te kunnen steken ..

Ik zal wel zien hoe het gaat en als het vrij deftig lukt kan ik idd een uitvlucht gebruiken en anders blijf ik gewoon wel op mn kamer en doen alsof ik niet thuis ben.. :)

Bij mij hoeven het ook niet te veel mensen te weten.. mn ouders, mn broer en mn 3 vriendinnen.. meer hoeft niet :P

en tegen mn broer zeg ik niet dat het een 'borstvergroting' is maar eerder een 'borstcorrectie' omdat ik vooral niet tevreden ben over de vorm.. maar als ze daarbij wat groter worden is zeeeer mooi meegenomen :D Haha.

Kben wel zeer benieuwd naar de grootte achteraf want dat verschilt zoooo veel van persoon tot persoon .. Bij sommige toont 260 cc al vrij groot en bij anderen zie je soms niet heel veel verschil met voordien.. Ik hoop toch wel op een mooie C uit te komen, maar we zien wel :D

Hopelijk is het snel volgende week, dan ben ik er al vanaf :D Die laatste maand aftellen duurt toch wel heel erg lang vind ik !!

Zoen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb destijds ook tegen mijn ouders gezegd dat ik een borstcorrectie heb ondergaan. Ze wisten niets van op voorhand.

Toen ik na de operatie besefte dat mijn man niet tijdig op school zou zijn om de kids af te halen (hij was bij mij) heb ik ze moeten bellen en vertellen dat ik 'in het ziekenhuis' lag voor een kleine ingreep, andeers had ik het haar mss wel niet verteld.

Ik ben tenslotte oud en wijs genoeg en 't is mijn leven en mijn lijf nietwaar.

Alvast veel succes en tot op 't forum.

Toy, toy, toy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen,

14 dagen geleden heb ik mijn BV gekregen, 300 cc achter de spier voor beide borsten (ronde prothese).

Ik heb het idee dat mijn borsten al heel wat verkleind zijn tegenover 2 weken geleden.

Ik weet wel dat ze toen nog erg gezwollen waren van de operatie want voel nu wel merkelijk het verschil, ze zijn veel soepeler en 'staan' niet meer zo opmijn lichaam.

Heb het idee dat ze al een pak verkleind zijn en ben zo bang dat er nog zal afgaan want was zooooo blij met de maat net na de operatie.

Hoe ze nu zijn vind ik er perfect maar zou niet graag willen dat er nog af gaat ...

Hoe gaan ze nog veranderen? Wat zijn jullie ervaringen ?

Dit weekend mijn eerste bh's geshopt en kwam uit op een 85C van Lise Charmel en een 70D va

Marie Jo, wat overeen uitkomt toch?

Heb voorgevormde genomen want blijkbaar zijn push-ups het eerste half jaar uit den boze?

Vanavond nieuwe pics.

Graag jullie ervaringen pleaaaaase !

Utalatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, je hebt ze achter de spier, het schijnt dat ze dan nog iets naar voren komen als ze ingedaald zijn..

Ikzelf heb ze vóór de spier, en bij mij zijn ze jammer genoeg een stuk kleiner geworden.

Van 99 cm bovenwijdte direct na de operatie( veel vocht) nu heb ik nog maar 92 cm ruim één jaar later.

Is ook bij iedereen anders, daar kun je weinig over zeggen..

Groetjes, xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als je net nieuwe boobs hebt dan staan ze nog wat stijf en je huid moet dan nog wat meer gaan rekken. Inderdaad in combinatie met vocht, strakke huid lijken ze groter.

Maar als je huid er wat aan gewend is dan gaat de bolling boven eraf en je borsten zullen meer met je lichaam mee bewegen.

Wees gerust je zal op een 70D blijven ze zullen niet kleiner worden. Ik had ook 290cc nu 335gr en ik zit ook op een 70D, dat was zo en nog steeds zo.

Trouwens die bh maten zijn vaag hoor, als je een Spaans merk hebt zal je zien dat je een veel grotere cup zal passen.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj!

Ik heb eens even een vraagje, ik ben ondertussen 11 dagen PO en ik heb mijn pleisters er nog ophangen.. en deze hangen nog zeer stevig vast..

Heb jij de pleisters er zelf afgehaald na 10 dagen?

En ben je dan in bad geweest om de lijm er te laten afweken? Want ik lees hier veel dat je voor een lange tijd niet in bad mag?

Heeft het lang geduurd tegen dat de lijm loskwam?

Hoe gaat het ondertussen nog met je?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.