Ga naar inhoud

utalatje : 24 april 2012 : Dr. Van Canneyt : Van Canneyt Kliniek Gent


Aanbevolen berichten

haha zeer goed spul,lijm zat er bij mij ook lang op..

Ik heb die pleisters er pas afgerukt toen ik ook weer mocht douchen,dat was na 3 wkn..

Hoe is het nu met je utalatje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hééj!

Ik heb eens even een vraagje, ik ben ondertussen 11 dagen PO en ik heb mijn pleisters er nog ophangen.. en deze hangen nog zeer stevig vast..

Heb jij de pleisters er zelf afgehaald na 10 dagen?

En ben je dan in bad geweest om de lijm er te laten afweken? Want ik lees hier veel dat je voor een lange tijd niet in bad mag?

Heeft het lang geduurd tegen dat de lijm loskwam?

Hoe gaat het ondertussen nog met je?

Xxx

Hoi meissie,

Ik mocht na 10 dagen in bad van Van Canneyt en heb dan ook de pleisters zelf verwijderd.

De lijm zou er vanzelf afweken en indien die er na 14 dagen niet volledig af was moest ik de restjes zelf verwijderen.

Dat heeft wel even geduurd want die lijm is stevig spul, mijn ventje heeft er beetje bij beetje de restjes voorzichtig afgehaald.

Ondertussen ben ik een maand PO en morgen mag ik op controle bij de PC, ik heb wel wat een dubbel gevoel.

Heb zo'n beetje spijt dat ik voor niet wat meer CC ben gegaan want vind dat mijn borsten nu al veel kleiner zijn geworden dan over een maand.

Ofwel ben ik het heel snel gewoon, dat kan ook natuurlijk :-)

Het is niet dat ik heel ontevreden ben maar had misschien beter voor 350 CC gekozen terwijl ik eerst bang was dat ze te groot zouden worden.

Hoe is het met jou, intussen zal alles wel al wat beter lukken alleen hé? Tevreden over de maat?

Groetjes,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb gisteren de pleisters dan ook verwijderd.. was heel benieuwd naar de littekentjes! En het ziet er heel netjes uit :D

De lijm heb ik er nog niet laten afweken maar morgen nog eens douchen en eens kijken of de lijm dan wat losweekt..

Jij bent ondertussen al een maand ver !! Leuk ! Kan je eindelijk gewone bh's beginnen dragen !

Ik ben die sportbh toch wel al wat beu, zeker nu het wat beter weer wordt.. maar nog n goeie 2 weekjes afzien voor mij :)

Ooh zo jammer daje ze btj te klein vind! Ik vind ze allesinds heel mooi bij jou, en zeker niet te klein !!! Maar dat is persoonlijk natuurlijk ..

Ik denk da we er ook gewoon heel snel aan wennen.. Maar je moet denken da je nu heel mooie borsten hebt, en als je dan ooit voor een wissel moet gaan dan kan je groter kiezen hé ;) Zowieso is het nu al veel beter dan voordien dus daaraan denken ;)

Met mij gaat alles super.. Ik kan zowat alles trug.. alleen nog wel voorzichtig met alles maar das normaal zeker :P

Kben heel tevreden over de maat .. maar ik wou dan ook geen grote borsten.. gewoon mooi opgevuld en da is nu wel :D

Het is nu zoals ik mijn super push-up's droeg.. dus het valt ook niemand op dat er iets anders is aan mij.. dat vind ik wel goed!

Als ik iets zou kunnen zeggen van mijn borsten, is dat ze nog iets dichter bij elkaar hadden mogen staan.. maar mss komen ze nog wel dichter wanneer ze wat zachter worden en als ze nog wat zakken, maar als ze dat niet doen ben ik nog héééél tevreden hoor! .. We moeten toch iets kunnen zeggen hé :P

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ''kleiner'' worden lijkt omdat de zwelling eraf gaat en je dan iets mist

Bij mij zijn ze voller geworden nadat ze zijn gaan zakken maar de cup maat kleiner

Kortom cup zegt niks meid ;)

Je moet kijken naar je lichaam en hoe je ze zelf vind :D

Plus je went er ook gewoon aan hoor meid! Komt goed je bent pas 2 weken po nog niet panikeren over de maat dat mag pas met 3 maanden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Hier de expert in t krimpen :)

Eerst wil ik je toch zeggen dat ik je boobs echt mooi vind, heel natuurlijk!

Bij mij krimpen ze ook, en dat zit natuurlijk vooral in je hoofd he! Je bent het zooooo snel gewoon...

Ik heb ze zelf ook achter de spier en begin me echt af te vragen of dit de hoofdreden is.

Maar t is wel zoals Maris zegt, ze gaan nog vormen en er daardoor nog anders ( misschien groter? ) gaan uitzien hoor!

Toch vreemd dat ze bij sommigen ng groeien, bij andere krimpen ze :)

Denk dat ook hier weer t codewoord geduld is, i hate it :), tot ze helemaal op hun plek zitten!

Veel succes met je controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja je foto's bekeken. Ik vind ze niet kleiner wel meer symmetrischer. Wat is beter kleiner of symmetrisch? Ik ga voor symmetrisch.

Even mijn ervaring. Ik heb 335 achter de spier, wat ik merk de bolling boven gaat weg maar ze zakken meer naar onder. Daardoor lijken ze kleiner maar dat is niet zo. Je huid en spier zitten losser en gaan meer op echte borsten lijken. Als je ze net hebt zit alles strak die cup die je toen paste past nu ook. Zelfs beter omdat je borst er helemaal invalt.

Ik snap wel wat bedoelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.