Ga naar inhoud

blondboebies : 27 april 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb je een beetje kunnen slapen?Ik hoop dat het allemaal vlekkenloos verloopt en dat je tevreden bent met het resultaat. Hoe was t op de weg rond die tijd? Vlot herstel en geniet van je mooie voorgevel zodra je prachtige bandage eraf mag. Hoop gauw te weten hoe het allemaal ging van begin tot nu. Ik moet nog 5dgn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden hier mijn verslag! Waren een uur te vroeg dus moesten lang wachten. Daarna werd ik naar mijn privekamer gebracht en moest ik een short haarnetje en sloffen aan. Vervolgens moest ik nog anderhalf uur wachten eer ik nAar de operatiekamer werd gebracht. Daar kreeg ik infuus, hartplakkers en bloeddrukmeter. Toem kwam dr Damen en heb ik verteld dat ik ipv 300 330 cc wou hij vond dit eigenlijk teveel maar ging gelukkig wel akoord. Vervolgens werd ik ineens slaperig. Ik herinner me dat ik heel hard moest huilen en dat ik riep dat het zo zeer deed. Kwam dus bij. Tijdje later werd ik weer wakker en vertelden ze me dat het klaar was dus ikk keek en wad tevreden. Toen werd er verband omheen gedaan en werd ik naar de uitslaapkamer gereder. Zat tege iedereen te lullen en voelde me alsof ik drugs had gebruikt, na 20 min werd ik weer naar mijn kamer gereden. Merkte nog weinig vd pijn. Doezelde steeds in. Kreeg medicatie via infuus en kreeg bouillon. Na een uur heeft mijn vriend me aangekleed en ben ik in de rolstoel naar de aito gereden. Eenmaal in de auto werd ik kotsmiSselijk en heb ik aLles ondergekotst! Heb nu ook erg veel oijn vooral aan mijn rechterborst. Ben ook enorm moe. Gelukkig doet mijN vent nu alles. Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij ook wakker geworden tijdens de operatie... Wel vreemd dat je pijn hebt gehad, dat zou echt niet mogen! Ik ben ook twee keer wakker geworden maar had absoluut geen pijn.

Vervelend he 10 dagen dat verband. Je zal het nog vervloeken de komende dagen, dat zit echt strak en begint te jeuken enz enz.

Maar je hebt het allemaal achter de rug, voldoende rust nemen nu, en op tijd je medicatie.

Spoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt eng dat wakker worden. Heb net stiekem even gevoeld zijn net 2 tennisballen haha ohja en bij diep inademen doet t zo pijn! Mja heb ze dan ook achter de borstspier. Ik wil ze zo graag bekijken. Heb ik eindelijk borste zou ik dus nog 10 dage moeten wachten stom :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Ben ik blij blij blik voor je meid. Vervelend hè strak in t pak pff daar zie ik nou ook tegen op. Jij moet 10dgn. De mijne hanteerd 14dgn. Balen hoor. Sommige dames hoeven het maar 4 dgn. But anyway....van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Ik hoop dat je net zo snel weer op de been bent,als hoe snel je ze hebt gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja idd pff tis echt erg haha maargoed ik ga zo even lekker eruit dat ik wat minder stijf word. Ik ben alleen zo ontzettend kortademig. Misselijkheid is iets minder net lekker brinta gegeten. Hebben nog meer meiden last van misselijkheid en flauwvallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo het gaat alweer beter nu bijna 24 uur na de operatie. ga zo even in bad met mijn onderlijf. heb van mijn linkerborst totaal geen last van mijn rechterborst wel steken. verder spierpijn alsof je hebt lopen kaatsballen alleen dan 100x erger haha. heerlijk zo er even uit. ben t binnen zitten nu al zat bah. als t goed is moet de pijn morgen al een stuk minder zijn. ga zo wel beginnen met ook diclofenac paracetamol is niet genoeg. vanavond of morgen komt mijn volgende update

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat lijkt me niet een goed teken dat je wakker wordt tijdens de operatie, wat moet dat eng zijn geweest!

Is hij daarom geschorst in Nederland?

Echt balen voor je dat je ook nu zoveel pijn hebt.

Ik weet niet hoe je nu je medicatie neemt, maar ik nam iedere 4 uur ibuprofen of paracetamol 100mg in (omstebeurt) en 2x per dag antibiotica.

Ik heb totaal geen pijn gehad..Hopelijk wordt de pijn snel minder voor je en kun je ervan gaan genieten. Kan me voorstellen dat je erg nieuwschierig bent!

Over de misselijkheid en flauwvallen.. Ik was alleen de 1e nacht misselijk door de tramadol, heb toen ook een paar keer over gegeven. En ik had het de eerste dagen heel warm. Maar ben direct gestopt met de tramadol en toen was de misselijkheid ook weg.

Drink heeeel veel water! Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat lijkt me niet een goed teken dat je wakker wordt tijdens de operatie, wat moet dat eng zijn geweest!

Is hij daarom geschorst in Nederland?

Echt balen voor je dat je ook nu zoveel pijn hebt.

Ik weet niet hoe je nu je medicatie neemt, maar ik nam iedere 4 uur ibuprofen of paracetamol 1000mg in (omstebeurt) en 2x per dag antibiotica.

Ik heb totaal geen pijn gehad..Hopelijk wordt de pijn snel minder voor je en kun je ervan gaan genieten. Kan me voorstellen dat je erg nieuwschierig bent!

Over de misselijkheid en flauwvallen.. Ik was alleen de 1e nacht misselijk door de tramadol, heb toen ook een paar keer over gegeven. En ik had het de eerste dagen heel warm. Maar ben direct gestopt met de tramadol en toen was de misselijkheid ook weg.

Drink heeeel veel water! Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wakker worden heeft niks met dr Damen te maken hoor. Dat komt omdat ze in de Wellness Kliniek met een slaapverdoving werken en geen volledige narcose.

Je kan daar dus bij elke chirurg wakker worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks voor de tip ik ga nu veel water drinken. heb geen antibiotica maar begin vanavond met diclofenac. hopelijk slaap ik dan wat beter overdags red ik het wel met 1000 mg paracetamol elke 4 uur. het trouwens meer pijn als ik lig dan als ik loop of zit heel apart maargoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks pebbeltje. Gelukkig zakt de misselijkheid nu en kan ik weer een beeeeeetje normaal eten heb wel vreselijke honger zie allEen op tegen de nacht. Wat ik zo vreemd vind is dat ze slaapverdoving geven ipv narcose voor nare bijwerkingen van moeheid en misselijkheid. Ik had na mijn narcose nergens last van maar nu na die slaapverdoving 3 nare ervaringen, overgeven, misselijk, doodmoe en wakker worden tijdens operatie. Voor mij geen slaapverdoving meer. Het dus blijkbaar echt gevoeld dat ze het opensneden anders had ik ook niet zo hard gehuild en dat het zo pijn deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OMG wat lees ik allemaal?

Ik heb zalig geslapen, drie keer wakker geworden, om vier alleen opgestaan beschuit binnen en een nieuwe pijnstiller.

Vandaag gewerkt aan eindwerk, en fijn nd winkel geweest, zelfs snel een kleedje gaan kopen nu wel wat moe maar toch heel erg ok. Ik hoop dat je snel beter wordt meid, want ik vind het nog allemaal meevallen!!

Veel geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bbies!

Hoe is het nu met je?

Ik heb ook een BV bij dr damen 11 mei!!

430 cc achter de spier!

Is het wel meegevallen voor de rest? Of was het een echt drama en hoe is de pijn nu?

Vraagje doen ze die sportBH bij je aan? En welke maat sport bh heb je dan gekocht?

Groetjes Belle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bel, bij de Welness krijg je voor 2wk tape om. Die sportbh moet je zelf kopen. Dit kan bij Entercare, kiesdejuistesportbh of annamamelle. Je zou natuurlijk ook gewoon bij de Hema halen. Die schijnt ook goed te zijn. Vele van de bffers hebben die ook aangeschaft. Maar bij de opgegeven sites, daar kan je die band ook kopen.

Het schiet al op hè? 11-5. Dat is zo.

Blondboebies hoe is je weekend geweest meid?

Greetje, wat zijn die van jou nu al mooi. En heerlijk dat het zo soepeltjes verloopt bij jou.

Ik ben er klaar voor. 2-5 is mijn vergrote dag. Jippie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden. Het verband ging zo erg jeuken dat ik gebeld heb en mocht het eraf halen. Dus nu heb ik mijn sportbh aan en ik moet zeggen het zit heerlijk! Veel minder pijn en slaap veel beter snachts kan ook weer normaal ademen. Klopt het dat ik mrk dat mijn borsten iedere dag groter worden? Ik heb nu 75C oftewel 70D dus ben supertevreden. Nou ik ga nu lekker koninginnedag vieren voor zolang ik het vohou haha liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bel, bij de Welness krijg je voor 2wk tape om. Die sportbh moet je zelf kopen. Dit kan bij Entercare, kiesdejuistesportbh of annamamelle. Je zou natuurlijk ook gewoon bij de Hema halen. Die schijnt ook goed te zijn. Vele van de bffers hebben die ook aangeschaft. Maar bij de opgegeven sites, daar kan je die band ook kopen.

Het schiet al op hè? 11-5. Dat is zo.

Blondboebies hoe is je weekend geweest meid?

Greetje, wat zijn die van jou nu al mooi. En heerlijk dat het zo soepeltjes verloopt bij jou.

Ik ben er klaar voor. 2-5 is mijn vergrote dag. Jippie.

Mss even kijken bij de Hema idd! En succes woensdag!!!

Groetjes Belle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.