Jump to content

blondboebies : 27 april 2012 : Dr. Damen : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hoi ik ben een jonge vrouw van 20 jaar.

Ik lees al een paar weken wat topics op dit forum en heb er best veel aan gehad.

Ik twijfel al 4 jaar over een bv en heb nu dus echt de stap gezet.

Ik laat mijn bv doen in de wellnesskliniek in genk bij dr Damen.

Morgen heb ik mijn consult om 10 voor half 2 en vrijdag om half 11 gaat het dan gebeuren.

Super zenuwachtig natuurlijk, maar eindelijk komt mijn droom dus uit.

Heb me tasje al gepakt met mijn trainingspak erin en nu aftellen.

Hou jullie op de hoogte van consult en operatie.

Hoop dat ik uitkom op een grote C of kleine D. Heb nu btw 70/75 AA.

Volgende berichtje volgt morgen dus!

groeten

• Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Wow das kort na elkaar, niet veel bedenktijd he :)

Maar das aan de ene kant misschien goed, kun je niet blijven twijfelen!

Al enig idee hoeveel cc en zo je gaag nemen?

Ik wens je in elk geval veel succes!

Welkom en super spannend zo snel met THE nextday surgery. Ideaal eindelijk. Heeel veel succes en hoor je morgen. Probeer toch lekker te slapen. Ben je goed voorbereid met je vragen die je wilt stellen? Toitoitoi

Ja ik heb erg licht geslapen! Ik ben zoooo zenuwachtig. Gelukkig gaat mijn paps straks mee. Ik weet nog niet hoeveel cc dat ga ik straks horen. Ik ben meestal erg ongeduldig als ik iets zeker wil. Ik heb 2 weken geleden namelijk gebeld en toen werd deze datum geprikt. Duurde nog eigenlijk veel te lang! Ik hoorde trouwens wel dat dr damen in ned geschorst is. Maar als ik op internet lees zie ik eigenlijk alleen maar positieve reacties en mooie resultaten! Nouja het is afwachten! Jullie horen vanmiddag van mij! Xxx

ohja en ik hoop dat ik een beetje een sexy sportbh krijg daar. het is namelijk bijna koningnnedag en daar wil ik wel bij zijn ook al is het maar even zolang ik het volhou.

Zaterdag ga ik lingerie shoppen al is het alleen maar voor het idee dat ik eindelijk grotere bh's in de kast heb haha

Hey girlie,

voor mij is ook morgen de grote dag,

ik ga voor 290 hh natrelle anatomisch. Heb nu een b en hoop dan op een grote c uit te komen, ik durf niet groter want ik wil er wel voller uit zien maar niet nep, ik wil ook niet dat de mannen met mijn borsten gaan prate ipv met mezelf ;))

Veel geluk alvast!!

Oh en nog dit: ik zou nog niet meteen voor nieuwe bh's gaan shoppen, want als je door Dr Damen geopereerd wordt, dan krijg je een heel strak verband rond je borsten de eerste twee weken.

Pas daarna mag je je sportbh aan en kan je eventueel nieuwe bh's gaan passen.

thanks meiden. ja ik zo ook niet weten waarom hij geschorst is. maar ik ben niet heel bang want eigenlijk alle operaties die ik lees die uitgevoerd zijn door dr damen zijn de meiden tevreden over. hmm dus eerste 2 weken een verband, nou misschien wel beter kan er helemaal niks mee gebeuren. nog een half uur wachten en dan komt me paps me ophalen. nu even me hondje uitlaten en dan gaaaaan! spannend!!!

zo daar ben ik weer. nouja wat ik kan zeggen het gesprek was kort maar krachtig komt erop neer dat ik zoon 300 cc krijg. als ik meer wil ging dat er een beetje fake uitzien. nu begin ik toch te twijfelen of ik meer wil. ben namelijk zo bang dat het te klein uitvalt en ik niet tevreden ben.. ik denk dat ik maar even ga bellen dat ik toch voor meer cc wil gaan. Nu zometeen lekker pannekoekjes maken met kaas nog lekker veel eten voor 12 uur. dan moet ik namelijk beginnen met nuchter zijn. moeilijk moeilijk haha

Lastig he dat cc gedoe.Ik ben ook door dr Damen geholpen en hij had mij ook 300cc voorgesteld.Ben vrij klein en tenger.Eigenwijs als ik ben heb ik 400cc gekozen.Ben er erg blij mee tot nu toe.Ben pas 1 wk p.o en ben van een 75aa nu 75d.Succes met kiezen,pas anders voor je operatie nog even allebei de cc's nog even.Sterkte voor morgen

ohja en btw ik vond meneer damen een aardige man. alleen vond ik dat er weinig uitleg heb gekregen. gelukkig heb ik me van te voren dan ook goed geinformeerd:)

zometeen nog lekker uit eten en dan lekker op de bank in slaap vallen. morgen 7uur op en om half 8 vertrekken. half 11 aanwezig en half 12 de operatie! zoooooo zenuwachtig!! hihi

Wauw ik blijf het echt enorm snel achter elkaar vinden! Een goede voorbereiding was dan ook wel heel belangrijk (qua informatie lezen erover bedoel ik dan)

Maar voor de zenuwen scheelt het natuurlijk wel enorm dat je morgen gewoon gelijk al onder het mes kunt.

Ik ben heel benieuwd naar je verhaal morgen!

Geniet van je etentje en alvast heel veel succes gewenst morgen.

-x-

Ik mocht het verband er na een week afhalen.Maar heb het twee dagen eerder al gedaan,verband ging jeuken en mijn huid werd helemaal rood.Dus sport bh gekocht en dat is een D geworden.Succes morgen

Hoi blondboobies.

Gefeliciteerd met je consult,, spannend hè..

Ik wil je toch een ding meegeven k zou als k jou was maar eens nagaan waarom dokter samen is geschorst,

Dan klopt er toch iets niet in mijn ogen,,

Je kan wel lekker makkelijk denken, dalijk heeft hij dingen fout gedaan ,en kan het bij jou ook mis gaan..

Groetjes..

Snap jouw punt maar voor iemand die zo vreselijk veel borstvergrotingen doet en dat een foutje maakt. Hij is en blijft een mens. Aan een operatie zijn altijd risico's verbonden. Nou meiden ik ben zoooooo zenuwachtig! Nog 3 kwartier en dan gaan we rijden. Zelfd me vent is zenuwachtig voor mij! Lief he!? Nou vanmiddag komt een uitgebreid verslag als alles lukt en ik me oke voel! Liefs!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.