Ga naar inhoud

Bella1991 : 26 juni 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

ja het is echt veel beter nu met mn sportbeha.

Ik heb wel serieuze blauwe plekken aan mijn ribben en aan de zijkant.

maar ik veronderstel dat dat wel normaal is.

ja heb ze al gezien en ik vind ze mooi en GROOT:D

Ik vind ze nu al super dus hopelijk verbetert het alleen maar é..:)

xxxx

Super, dacht daar ook al aan met dat warm weer dat het niet te houden ging zijn. Dan heb je weer wat ademruimte.

Hoe gaat het met de pijn?

Ik heb enkel spierpijn maar voor de rest niets vn pijn aan mijn borsten!

heel soms wel is een steekje maar niet veel en niet neig:)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo

Ik ben vorige week bij verdonck op gesprek geweest

Ik ben ong 1.68 en weeg 60 kilo

Ik heb een a cup

En in het gesprek kwamen we er uit dat ik een

350cc en een 380cc zou gaan krijgen.

Zou dit erg groot zijn voor mij en zou ik voor een 320cc en 350cc moeten gaan?

Het is erg moeilijk!! Haha

Groetjes samantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hee bella,

Lees dat je al geopereerd bent.

Spijtig dat je ziek bent geworden van de narcose. Ik word 9 augustus geopereerd door dr. Verdonck en was een nieuwsgierig hoe jou ervaring was.

Ik twijfel alleen heel erg in de maat. Je leest overal wat anders en bij iedereen valt het heel anders uit. Ik twijfel tussen 350 en 380cc hoe ben jij tot je besluit gekomen.

groetjes musje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eej meisjes,

Ik ben binnen twee dagen 4 weken PO en heb nog altijd weinig echt gevoel in mijn borsten en tepels.

Mijn borsten hebben wel gevoel maar het is hetzelfde gevoel als bijvoorbeeld je been 'slaapt'.

Mijn tepels zijn echt overgevoelig. Links wat minder dan rechts. Maar als mijn vriend eraan komt doet het wel pijn.

Een beetje een stekend, brandend gevoel.

Ik heb wel het gevoel dat het steeds beter word met terug gevoel te krijgen in mijn borsten.

Is dat normaal. Hoe lang duurt het voor je je gevoel terug krijgt.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schijnt erbij te horen, evenals de wisselvalligheid van de termijn wanneer je gevoel terug komt.

De één heeft er geen last van, de ander binnen 3 mnd weer alles terug in orde. Ik ben er niet echt mee bezig geweest en het viel me pas recent op, dat alles weer is zoals voorheen (10 mnd po)

Heb wel een borstlift erbij gehad en mijn tepels zijn verplaatst, dus zal ook zeker meespelen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Bella,

Bekende verschijnselen! Ik heb 1 zeer gevoelige tepel en 1 gevoelloze tepel overgehouden na mn borstlift. Mijn pc vertelde dat dit (zeker in geval van lifting) vaak voorkomt en ook nog kan veranderen. Wat ik begreep heb je de eerste 3 maanden de meeste kans op herstel van het gevoel. Het kan echter ook blijvend zijn. Heb je hier ook met je pc over gesproken?

Groetjes, Chloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella

Heel verschillend is dat.... Als zenuwen weer gevoel beginnen door te geven, dan geven ze als eerste gevoel weer pijn door. Dat kan jouw overgevoelige tepels veroorzaken. Jeuk, (ook op plaatsen waar je geen gevoel hebt, branderigheid, tintelingen.... allemaal normaal. Het kan wel tot een jaar duren voor je gevoel terug komt. Soms blijven stukken borst voor altijd verdoofd aanvoelen..... helaas. Dat is echter iets waar je je nu nog niet druk over hoeft te maken, je zult het vanzelf merken :)

Er is nou eenmaal een snee gemaakt en dan kan het zijn dat er zenuwen onherstelbaar beschadigd raken.

Maar je bent pas PO, het komt vast nog goed ;)

xx BB

wij zaten alledrie tegelijkertijd te typen zo te zien hahahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella

Ik ben nu bijna 7 weken PO, en ik heb sinds 2 weken weer een normaal gevoel in mijn borst.

In die zin, het zonverbrande gevoel is er vanaf, en mijn tepels voelen ook weer redelijk normaal, want eerst waren deze ultragevoelig!!

Ik heb begrepen dat die herstelperiode bij mij al heel snel is gegaan, want sommige vrouwen hebben er echt maanden last van.

Tegen dat zonverbrande gevoel hielp bij mij Zwitsal op het huidje heel goed, een creme in een tube die goed intrekt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bella,

ik zelf ben nu ruim 9 maanden po en heb aan de onderzijde nog altijd dat dove gevoel wat jij beschrijft als "slaap". Mijn tepels en het stukje net erboven zijn nog altijd over-gevoelig. Kan zelfs de douche-stralen niet verdragen. Soms duurt het idd lang voor dat terugkomt, maar ik denk dat het bij mij zo blijft. Het is ongemakkelijk soms maar aan de andere kant ben ik zo blij met mijn bv, dat dit iets is waar ik me niet druk over maak.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hey miss sport,

dat is wel lastig dat jij het nog altijd zo voelt.

ik vrees dat dat bij mij ook zo zal zijn

maar kom ik ben nog maar 6 weken dus dat kan wrs nog altijd veranderen:)

heb wel het gevoel dat het aan het beteren is.

op sommige momenten is het toch beter..

maar kom nog even afwachten

ik mag sinds kort een beha dragen en het is echt zalig met grote borsten:D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Jouw ogen doen het wel (nou ja...met hulpmiddelen dan...) maar jij had andere schele dingen, toch bb???

@ Bella,

zo, de 6 weekjes voorbij...eindelijk een gewone bh. Enjoy!

en idd, het gevoel kan nog echt veranderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hmm ik ben nog geen drie weken po maar ik heb wel gewoon overal gevoel in heel mijn borst, ook net boven en in de buurt van mijn littekens. Tepels op de normale gevoeligheid. Zo te lezen is dat ook wel weer uitzonderlijk... hopelijk blijft het zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.