Ga naar inhoud

Bella1991 : 26 juni 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ,

Bella, ik heb eveneens mijn BV gepland bij dr verdonck op 26 juni ! spannend he!

En Sann, met jou kan ik mezelf het beste vergelijken!!

Ik ben 1m64 en weeg 50kg, huidige cup= kleine B .. Zou graag net iets groter hebben, nl. een mooie C. Belangerijk detail: ik wil niet dat ze opvallen + dat ze er nep uitzien! Hij raadde mij ook 265cc aan onder de borstspier..

Heb wel wat bang dat ze toch te groot gaan zijn.. Heb vandaag een verhaal gelezen van iemand met dezelfde wensen bij dezelfde dokter en dit draaide uit op een volle D. Dat meisje was er erg ongelukkig mee, spijtige zaak. Heb nu zelf wat twijfels en heb een nieuwe consultatie geboekt nog voor de operatie! Denk dat ik voor minder , ongeveer 200cc ga gaan (na overleg met de dokter).. Heb voor mezelf besloten dat ik ze toch liever wat te klein heb dan nep (in verhouding met mijn lichaam) en te groot..

Wat zijn jullie bedenkingen?? :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Anonimous

Ik ga op 2 juli, hopelijk ben jij tegen dan al pijnvrij! Ben nu al de dagen aan het aftellen en het forum aan het afschuimen naar vergelijkbare gevallen en hun resultaten.

Met wat k hier gelezen heb, verwacht ik dat mijn 75A zal veranderen in een nipte C en dat was exact wat ik hem gevraagd had. Ik hoop ook dat het niet te veel opvalt, maar ik denk dat dat ijdele hoop is. De dokter reageerde ook niet toen ik dat zei. Mensen bekijken je beter dan je denkt, je omgeving zal het zeker zien.

Ik heb 2 'zakjes', of wat hij ook in mn topje stak, gepast, en hij raadde me echt het 'volste' aan, want bij 200cc zou het bijna de moeite niet zijn, zei hij.

Ga je opnieuw bij hem op consult? Ik twijfelde ook bij de pasbeurt, maar ik had een goed gevoel bij hem en 'k ga zijn raad opvolgen.

Veel succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend dames

heel veel suc6 , het is en blijft altijd een beetje gokken wat je moet doen

ikzelf wist het ook niet ik ben van een kleine cup B waarschijnlijk naar een grote C misschien kleine D gegaan

en ik heb er 380cc in laten zetten

als ik mn boobies nu bekijk (net een week geleden) zien ze er natuurlijk vol en rond uit maaar

ik vind ze niet nep!

het ligt er ook helemaal aan hoe je eigen borst staat /is

is je borst rond of juist puntig of heb je weing of helemaal niks

dat zijn allemaal punten waar de arts op let , voordat ie een implantaat in brengt

ik ben ook in de wellnesskliniek geopereerd 29-05-2012

de dokter zei tegen mij 350cc is natuurlijk

mn vriend leek 400cc {mannen !!!!!!!!)

maar ik dacht toedeloe ik moet ermee lopen /tillen hahaha

uiteindelijk na overleg (leek wel alsof ik op de markt stond handje klap tedoen haha)

heb ik gezegt 380 cc en niet meer of minder !

beide heren gingen akkoord hahahaha zowel de dokter als mn man hahahahha

en nu ze erin zitten denk ik ja 350 cc zou ik misschien te weinig vinden

en 400cc veels te veel en onnatuurlijk !

dus ga nogmaals bespreken en misschien hou je het bij je gekozen cc of misschien nog iets erbij

suc6 en laat me weten wat het geworden is

dikke knuf en veel liefs celina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal ,

Bella, ik heb eveneens mijn BV gepland bij dr verdonck op 26 juni ! spannend he!

En Sann, met jou kan ik mezelf het beste vergelijken!!

Ik ben 1m64 en weeg 50kg, huidige cup= kleine B .. Zou graag net iets groter hebben, nl. een mooie C. Belangerijk detail: ik wil niet dat ze opvallen + dat ze er nep uitzien! Hij raadde mij ook 265cc aan onder de borstspier..

Heb wel wat bang dat ze toch te groot gaan zijn.. Heb vandaag een verhaal gelezen van iemand met dezelfde wensen bij dezelfde dokter en dit draaide uit op een volle D. Dat meisje was er erg ongelukkig mee, spijtige zaak. Heb nu zelf wat twijfels en heb een nieuwe consultatie geboekt nog voor de operatie! Denk dat ik voor minder , ongeveer 200cc ga gaan (na overleg met de dokter).. Heb voor mezelf besloten dat ik ze toch liever wat te klein heb dan nep (in verhouding met mijn lichaam) en te groot..

Wat zijn jullie bedenkingen?? :)

x

Hey

het is niet lang meer hé:D

nog 18 dagen...

hopelijk gaat het goed e bij ons!

is het ook bij Dr Verdonck?

alvast al véél succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dankjewel meisjes!

Morgen is het al zover:D

Woeehhoeee!!!

Ik vertrek nu al met mijn vriend en zijn broer. vanavond overnachten we in een hotelletje en morgen om 8 uur moet ik aanwezig zijn:D

Wish me luck girls...;)

Ik heb nog 1 week te gaan dan word ik geholpen door dr verdonck WK

Hij adviseerde 330 cc

Ik ben t zelf gaan proberen met linzen een soort rijst. Werkt prima in boterhammen zakjes ff afwegen. :)

Kan nu al niet meer zonder heb ze elke dag in.

1 is 350. Andere 400. Maar je ziet daar tussen eigenlijk geen verschil.

En vind de grote prima. Dus denk dat ik voor 380 cc ga. Mooie middenweg.

Ook betreft de toekomst met wissels.

Je zal altijd groter moeten.

Ik ben ook nog aan het twijfelen voor 380 cc maar ben zelf wel vrij mager en vooral rond de borststreek en dokter Verdonck zei dat het TE ging zijn..

dus wrs 350 :)

xxx

Veel succes volgende week!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bella,

Ik denk ook om voor 300 - 350cc te gaan, afhankelijk wat de pc me adviseert want m'n bovenlichaam is ook best smalletjes (70) en volgens de beha-maattabellen bereik je dan snel een grote cup maat he.

Nou, véél succes morgen, het is eindelijk zover!!! Kben benieuwd naar je verslag & de eerste foto's!

Groetjes,

Aysha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames,

Wat een dag!!

Zo is het bij mij verlopen:

S'morgens mooi op tijd waren we aanwezig.

Na het papierwerk mocht ik vrij wel meteen naar de zaal.

Ik was duidelijk niet de enigste die een bv liet doen, de wachtzaal zat al vol.

Eens aangekomen in de zaal mocht ik mijn kleren uit doen en kon het spannend afwachten beginnen...

Als ik aangekomen was in de opperatie zaal klonk Q me in de oren. I LOVE the 90's :P en snel ging ik in slaap.

Wanneer ik bijkwam vroeg ik nog aan de verpleegster wanneer het aan mij was en alles was eigenlijk al voorbij.

Het volgende is iets wat minder verlopen (lees: ik kan niet tegen volledige narcose) op de kamer ben ik een paar keer misselijk geworden

en zelfs 1 keer serieus flauw gevallen. toen ik terug bijkwam stonden er 4 verplegers rond mij waaronder ook dr verdonck.

Als de moment er was mocht ik dan naar huis maar was het toch met een bang hart vertrekken.

Nu thuis verloopt voorlopig moeizaam. Als ik stil lig doet het niet zo een pijn maar als ik beweeg voel ik genoeg.

Ik zit wel met een enorme druk op mijn borsten en daar heb ik het meeste last van. het verband hangt echt wel STEVIG vast.

Ik weet niet of ik dit 2 weken ga uithouden :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bella,

Proficiat met de nieuwe aanwinsten !!

oh wat erg dat je zo ziek bent geworden van de narcose! Heb je hiervoor niets gekregen dan?

ja die druk die is niet te onderschatten he! Heb helemaal gen last gehad van pijn maar die druk phew.

Je moet proberen voor ogen te houden dat dit elke dag wel een beetje beter gaat. Het is vooral belangrijk om op tijd je pijnstillers te nemen!

Probeer zo weinig mogelijk te bewegen en echt voldoende rust te nemen. De 4 eerste dagen waren bij mij het moeilijkste daarna gaat het echt wel beter hoor.

Heb je een beetje kunnen slapen?

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

de misselijkheid was echt wel stom!

maar verder eigenlijk geen pijn gehad.

juist de druk van die band kon ik niet houden

vandaag hebben ze mij gebeld vanuit de wellnesskliniek, vond ik wel lief.

ze vroeg hoe ik me voeldee. ik zei goed buiten de druk aangezien ik moeilijk kon ademe en praten en ze zei dat ik al een sportbeha mocht aan doen. dus bij deze draag ik al een sportbh en het is echt zalig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.