Ga naar inhoud

queentje : 18 september 2009 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik loop al enige jaren met het idee voor een borstvergroting. Ik had ooit een kleine D-cup, ik train alleen er fanatiek en er is weinig van overgebleven. Een leeggetrokken b zeg maar nu. Ik heb 2 maanden geleden de knoop doorgehakt en heb een consult gehad bij dr Jansen, nou dar was ik helemaal niet over te spreken, wat een zelfingenomen kwal. Week later ben ik bij dr van der Weij geweest en hij kwam zo professioneel over, heel rustig en alles opmeten en uitleggen en nog eens uitleggen, nee ik wil geen 300 ik wil 350 ! haha. Hij ging overstag...

Ik ben nu dus al 2 maanden aan het wachten, nog 2 maanden te gaan. Tijd vliegt !

Ik ben vreselijk benieuwd hoe het er dalijk uit moet gaan zien. Kan niet wachten !

Ik krijg McGhan anatomisch 350cc voor de borstspier via de borstplooi.

Groetjes Queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Welkom hier!!

Voordat je het weet is het september haha

Ik mag 10 september gaan voor een bv, bij Dr. Visser in de wellness kliniek.

Ik krijg 360cc en 320cc voor de spier via de tepel.... En ook ik kan niet wachten!!!

Groetjes Mira :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben heel benieuwd wat je keuze is om via de tepel te opereren?

De vaste gelsiliconen die ze tegenwoordig gebruiken die passen toch nooit via je tepel, ik heb begrepen dat ze die techniek alleen nog gebruiken bij de zoutwaterprothesen.

10 september klinkt toch al vlotter als 25... :102: maarja, dan pas vakantie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi queentje,

Ik ben 4 weken geleden geholpen geweest door dr visser in de wellness heb het ook via de tepel laten doen heb ook vaste gelsiliconen. 240cc ik had een 70AA en nu een 70D :43: . waarom langs de tepel? simpel je ziet er het minste van hebben ze mij verteld. je kan altijd via onderstaande link naar mijn foto's kijken.

heb je vragen :89:

groetjes dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vaste gelsiliconen kunnen ze tegenwoordig helemaal oprollen,dus is plaatsen via de tepel geen probleem.

Ik heb zelf trouwens gekozen om t via de borstplooi te doen,Dr Visser heeft me zelf de keus gelaten :116:

Ik vond t via de tepel nogal pijnlijk eruitzien,maar t schijnt heel erg mee te vallen volgens de dames die het zelf hebben gehad op die manier,maar ik denk dat t voor de protheses tegenwoordig geen verschil meer maakt en dat elke prothese ook via de tepel kan.

groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, welkom!

Tsja, via de tepel lijkt mij ook niets, maar meer omdat mij het hele idee van een operatie via een tepel niet aan staat. Ik krijg er al de kriebels van als ik er aan denk.

Als je borst iets gaat hangen dan valt dat litteken precies in de plooi als ze het goed doen. Ik zie op foto's wel altijd die littekens rond de tepel. Ik vind het maar eng brr ;)

Maar ik begrijp je wel dat je nu al zo graag wilt! September klinkt nog zo ver weg.. maar het is alweer bijna augustus. Voor je het weet is het september. Spannend, aftellen!

Groetjes

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ snuitje

OPROLLEN? Ik heb de implantaten die ze gbruiken in mijn handen gehad, ik kon er net een beetje in knijpen, maar oprollen, mijn tepels zijn echt niet zo groot hoor !! haha. 350cc gaat echt niet passen kan ik je vertellen. Nee, doe mij maar via de borstplooi, klinkt mij het best in de oren, er gaat echt niet aan mijn tepels geharkt worden.

@excella

Kan het al een beetje wennen nieuwe borsten? Hoeveel cc heb je?

Vandaag precies nog 2 maanden en dan mag ik jeeh !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi queentje..

Ik vertel ook maar wat ze mij gezegd hebben :unsure: wat ik ook op de site van de Wellness heb gelezen is dat ze het op kunnen vullen als ze erin geplaatst zijn,maar ik weet er verder eigenlijk ook te weinig vanaf om er iets van te kunnen zeggen eigenlijk :69:

Ik ben het met excella eens dat zowiezo opereren via de tepel een eng idee is,ben zelf heel tevreden met via de borstplooi,en idd als ze een beetje hangen zie je dr echt niks meer van!!

:116: groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb t even opgezocht want ik vond dat ik maar stom overkwam eigenlijk.. :144:

Door de extreem hoge - 950% - elasticiteit kan de borstprothese ingebracht worden met een, door de Wellness Kliniek, speciaal ontworpen injectie systeem. Dit maakt het mogelijk om het implantaat via de tepelhof in te brengen via een heel kleine insnede, zodat de ingreep na enkele maanden nog nauwelijks zichtbaar is.

heb dit gekopieerd van de site van de Wellnesklniek,nu is dat ook weer duidelijk :41:

groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ snuitje

WAUW ! goeie research zeg !!! :127:

Als zij het zeggen, dan vindt ik het helemaal goed !! Het zal zeker een promotie-ding van hun zijn denk ik !

@Jinxx

Ik weet niet precies welke kliniek nog.

Hij heeft er een in amsterdam Qliniek en Kliniek van der Weij in Oosterbeek. Ik weet nog niet welke het wordt. Het moet nog definitief gemaakt worden. Volgens mij werkt hij daar ook ja, weet niet zeker. zie www.beautiful.nl dat is zijn site.

Groetjes Queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo Dames,

Oh wat gaat de tijd hard, nog maar 3 weken en 4 dagen dan ben ik de meest gelukkige vrouw opde aarde. Ik heb mijn BV een week naar voren kunnen schuiven, omdat mijn vakantie eerder begint. Heb hier en daar wat diensten weten weg te ruilen... :101:

Mijn prothese heb ik trouwens ook gewijzigd. Ik zou voor een 350cc gaan. Ik was zo bang dat het te weinig naar mijn zin zou zijn en aangezien het toch een hoop geld is, wil ik het wel goed doen. Dus ik ga voor een 395cc.

Nou moeten jullie niet lachen. Ik heb de prohese nageboetseerd met klei, de maten en de aantal cc komen overeen en daar loop ik zo af en toe in de rondte in een oude grote BH van vroeger. En ik meot zeggen... het beel in de spiegel bevalt me goed !! PAM, watch your back !

Nou dat was eigenlijk wat ik met jullie wilden delen.

Dikke kus Queentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik werd vanmiddag gebeld of de operatie verschoven kon worden een dag later omdat er op mijn operatiedag geen anesthetist in huis is die dag.

Ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik er de balen over in had, omdat het nu de tweede keer is dat ze het om deze reden verplaatsen. De vorige keer was in mijn voordeel, maar toch.

Ik weet, het is maar een dag, maar toch !!!!!! Ik wil zo graag, ik kan gewoon niet meer wachten !!!!!!

Dus nu wordt het 18 september.....

Snel mijn vriend gebeld, die heeft met veel pijn en moeite de 17e vrij kunnen krijgen, dus die moest dat ok weer gaan verzetten.

Dus... er is weer een dagje bijgekomen bij het aftellen, zit vandaag wer op dezelfde afteldag als gisteren.... :139:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.