Ga naar inhoud

Lotgenoten Dr. Rock Goerdin


Gast lunita

Aanbevolen berichten

Net zoals het NL forum ook hier kunnen jullie je ervaring met Dr.Rock Goerdin achterlaten.

Heel veel sterkte en liefs aan alle gedupeerden.

Samen staan we sterk!! :104:

lunita

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Denk dat er hier weinig over te vinden is omdat dit forum NA de 'de feiten' is opgericht :106:

't Zou me niet verbazen als dit onderwerp op andere forums wél - nog steeds - actueel is dus daar heb je vast meer succes met je zoektocht naar info hieromtrent .

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag het stuk bij 1 Vandaag.. nou.. ben heel eerlijk, de mensen die bij de welness zijn geweest, die konden hem niet, maar voordat je naar een kliniek gaat, check je toch welke pc's daar werken? En dan ga je deze toch "natrekken".. en tochhh zijn er vrouwen gegaan die wisten dat dr. goerdin daar werkte.. ik zelf vind dat gewoon dom.. maar das mijn mening.. Had niet mogen gebeuren, en hoop dat deze vrouwen alsnog een schadevergoeding o.d. krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wat dat betreft kan ik het ook niet begrijpen. Wil echt zeker weten dat een chirurg goed staat aangeschreven en lees alle verhalen van vrouwen die me voorgegaan zijn. Iemand kan nog zo charmant overkomen en de tijd voor je nemen, maar wat zegt dat nou echt? Neemt niet weg dat ik het vreselijk vind wat die vrouwen is overkomen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag een interview met Rock Goerdin bij eenvandaag, http://www.eenvandaag.nl/. Hij heeft zich inmiddels moeten verantwoorden bij het Medisch Tuchtcollege en het OM overweegt een strafzaak.

Ondanks alle complicaties, die zich voorgedaan hebben, gaf hij aan dat er een hetze tegen hem loopt, die volgens hem imagoschade heeft veroorzaakt (tja, welke schade hebben al die vrouwen wel niet!). Hij geeft aan te weten wat hij kan en graag weer aan het werk te willen. En claimt niets te hebben geweten van de ziekenhuisbacterie, die zoveel klachten heeft veroorzaakt.

Verbaast me wel dat hij zo weinig zelfkritiek heeft. De bewijzen zijn zo duidelijk: technische fouten en infecties door gebrekkige hygiene.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag het stuk bij 1 Vandaag.. nou.. ben heel eerlijk, de mensen die bij de welness zijn geweest, die konden hem niet, maar voordat je naar een kliniek gaat, check je toch welke pc's daar werken? En dan ga je deze toch "natrekken".. en tochhh zijn er vrouwen gegaan die wisten dat dr. goerdin daar werkte.. ik zelf vind dat gewoon dom.. maar das mijn mening.. Had niet mogen gebeuren, en hoop dat deze vrouwen alsnog een schadevergoeding o.d. krijgen..

brrr, vind het niet helemaal terecht om deze slachtoffers dom te noemen. ik snap het ook niet, maar ik ben ook wel een bezig bijtje als het om internet en dingen uitzoeken gaat, en toch lees ik soms ook dingen te laat of niet, laat staan mensen die internet niet gebruiken (die zijn er echt wel). ik zie het op het forum ook wel, mensen die (ogenschijnlijk) makkelijk in zee gaan met een voor mij onbekende pc. deze arts is pas na 2003, toen hij geschorst werd in de gyneacologie, begonnen met zijn bv's. hij heeft dus ook ooit een eerste patient gehad (blij dat ik het niet was). ik vraag mij wel s af of hij uberhaupt iets aan training of cursussen heeft gedaan op het gebied van pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Informatie op deze en andere sites is zo belangrijk! Daardoor kun je weten dat Goerdin een slechte staat van dienst heeft. Maar de verantwoordelijkheid blijft natuurlijk wel bij de arts, in dit geval Goerdin liggen. En wat hij in de city kliniek heeft gedaan is volgens mij veel erger dan in de Welnesskliniek. Daar is het denk ik wel professioneel geregeld en heeft hij tenminste nog collega's. Die citykliniek was een groot drama. Veel ernstige infecties en nog meer technische fouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.