Ga naar inhoud

Snappie : 29 maart 2012 : Dr. van Engeland : Bergman Kliniek


Gast Snappie

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Sandra,ik krijg 29 maat mijn bv wil een grote C-cup.Ik ben zelf 1.79 en 59 kilo en heb maat 70A.

Ik krijg 305 cc high profile.Weet iemand ongeveer wat ik krijg,moet ik toch meer nemen.Of zijn er vrouwen met mijn maat die dezelfde cc's hebben gehad.

Mijn omvang van borst is 73 cm.

Ik hoop een beetje wijzer te worden..

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben 1,75m en woog bij mn bv 53kg...

Kreeg 260cc low profile McGhan rond achter de spier en ben van 70A naar 70D gegaan..

Je moet je er alleen niet teveel op vast pinnen hoor, want ze vallen bij iedereen anders..

Dat is het lastige... Sommige krijgen ongeveer dezelfde, en anderen krijgen met een 500cc een F cup waar een ander op een D blijft hangen...

Anders ga je toch gewoon nog even passen..

Weet wel dat je bijna overal een sportbh mee kan nemen en dan in een maat die je mooi vind en dan ongeveer kan zien hoe dat word met die pasprothese zeg maar...

Mn vorige pc zei me dat ik op een B uit zou komen en zo zijn ze voor het oog, maar de bh maat is echt 70D

En nu ik aan mn wissel ga en nu 535cc ultra high profile krijg, heb ik aan mn nieuwe pc gevraagd waar ik op uitkom en die waagt zich niet aan die uitspraken omdat het bij iedereen anders kan uitpakken...

Maar at the end komt alles goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gok op 75E!! en dan zal het eruit zien als een D cup.

ik ben met 310 cc mediumprofile op de spier van B naar E gegaan (ziet er absoluut niet als E uit, eerder een D)

het is heel moeilijk te voorspellen hoor, het valt toch bij iedereen weer anders uit omdat het van heel veel verschillende factoren afhangt....

je kan ook een poll aanmaken, heb ik ook gedaan, de meesten hebben toen bij mij op een D cup gegokt, en ik draag dan wel een E, maar het lijkt toch echt op een D, dus....

in ieder geval, succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

He Kimberly!

Ik heb 375 cc rond van Mentor op de spier gekregen. Het is dan niet achter de spier, maar misschien krijg je een beeld van de 'vergroting'.

Foto's kan je in mijn galerij zien.

Succes met aftellen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik sta een beetje te lijken van wat ik hier lees. Mijn pc adviseerde enkel voor een lift en niet voor protheses te gaan omdat ik een (lege) c heb en dat als ik naast een lift een prothese neem het gewicht teveel kan worden waardoor ze binnen een jaar gaan zakken. Hij wil het gewicht dus sterk beperken. Nu lees ik hier dat jullie behoorlijk worden opgevuld en vraag me af hoe jullie pc over verzakkingen heeft gecommuniceerd. Ben benieuwd!

Gr. Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

En wat is trouwens het verschil van op of achter de spier?

Groet, Eveline

Hierbij gaat het er om of de borstprothesen op de borstspier geplaatst wordt of onder de borstspier. Op de borstspier wil zeggen dat ze direct onder je borstweefsel zitten.

Hoop dat het zo duidelijk is. Haha. Anders moet je een plaatje van de anatomie van de borst opzoeken... En anders zijn er vast nog andere topics waarin het verschil van op

en onder de spier wordt uitgelegd.

En wat betreft verzakkingen, daar ben ik niet echt bang voor. Gewoon netjes bh's dragen zoals bij natuurlijke borsten ook geadviseerd wordt en verder is tussen de 200 en 400 cc wel een beetje het gemiddelde dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast twofriends

heel erg bedankt!! zijn heel mooi!! :D hoop dat die van mij ook zo worden :105:

Bedankt voor het compliment! Ik moet er soms nog wel een beetje aan wennen.. Ben wel blij, maar blijft nog een beetje een onzeker punt ;) Hoop dat jij straks helemaal gelukkig bent!

Ik denk alleen dat jouw voorsituatie heel erg anders is... Ik kwam van een A of AA af, dus weet niet of het zo'n goede vergelijking is... Kan best zijn dat jouw borsten veel groter uitpakken maar ook dit heeft weer te maken met je bouw (voornamelijk je omvang)... Weet niet of jij smaller of iets breder bent dan ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb dual plane, wat inhoud dat ze aan de boven kant onder de spier zijn geplaatst en aan de onder kant boven de spier. Mijn borst spier is dus door de midden gesneden en daar tussen is de prothese geschoven. Op deze manier blijft de prothese ten alle tijden op zijn plek zitten. Dus hij kan eigenlijk niet meer gaan hangen. De prothese zelfs is rond. Daardoor krijg je maar een klein beetje een hang in de prothese zelf. Een anatomische prothese heeft wel deze natuurlijk hang. Hopelijk heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het compliment! Ik moet er soms nog wel een beetje aan wennen.. Ben wel blij, maar blijft nog een beetje een onzeker punt ;) Hoop dat jij straks helemaal gelukkig bent!

Ik denk alleen dat jouw voorsituatie heel erg anders is... Ik kwam van een A of AA af, dus weet niet of het zo'n goede vergelijking is... Kan best zijn dat jouw borsten veel groter uitpakken maar ook dit heeft weer te maken met je bouw (voornamelijk je omvang)... Weet niet of jij smaller of iets breder bent dan ik..

ik heb je toegevoegd kijk ff als je wilt graag een reactie als je het hebt gezien! alvast bedankt liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag mijn bv gehad.Was om 8:15 aan de beurt.Moest mij om 7:30 melden.

Prima en vriendelijke ontvangst.

Procedure werd uitgelegd en de pc kwam nog even de tekeningen maken op mijn lijf en we gingen voor de operatie.

Infuus prikken en binnen no time was ik onder zeil haha.

En dan word je wakker en heb je borsten ...ongelofelijk dat ik ze nu heb en zooooooo blij..Tot nu toe ben ik blij met het resultaat.zwelling moet nog weg trekken maar hoop dat het niet teveel veranderd(zal snel foto's plaatsen).

Heb niet veel pijn slik alleen maar PCM en tot nu toe gaat het goed...

Kan niet wachten tot de weken om zijn en ik bh's kan kopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.