Ga naar inhoud

Snappie : 29 maart 2012 : Dr. van Engeland : Bergman Kliniek


Gast Snappie

Aanbevolen berichten

Ik probeer te reageren bij mijn foto's op jullie commentaar ,druk op admitt comment maar hij reageerde niet,weten jullie wat ik fout doe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha het lukt mij ook niet. Als ik wat wil zeggen erover, dan ga ik gewoon in de topic staan. Volgens mij klikken we op het verkeerde balkje. Ik ga zo eens proberen wat ie doet.

Ik probeer te reageren bij mijn foto's op jullie commentaar ,druk op admitt comment maar hij reageerde niet,weten jullie wat ik fout doe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Miss Sporty,

Weet jij al hoe je kan reageren bij je foto's?

Vanacht voor het eerst op mijn zij geslapen en dat ging prima.Mijn borsten zijn niet meer zo gespannen en strak dus daarom is het niet meer zo pijnlijk..

Vandaag de laatste Movicox genomen en wil daarna kijken of ik kan stoppen met de PCM.Want heb eigenlijk geen pijn.Hoe hebben jullie dit gedaan meiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Snappie

Mag jij al op je zij slapen????? Ik moet 4 weken halfzittend slapen, ivm met het inkapselingsproces! Zodat niet steeds dat kapsel kapot gaat als je op je zij draait.

Over de movicox/meloxicam, daar ben ik volgens mij ook dag 4 of 5 mee gestopt en de pcm de dag erna! Heb dag 5 nog maar drie keer pcm genomen. Wel op dag 6 nog een keer voor de nacht, omdat ik toen erg veel bezoek gehad had en veel vocht vasthield...

Fijn dat je geen pijn hebt!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer nieuwe foto's toegevoegd,vind ze al veranderd.

Vocht is weg en ze zijn niet meer zo strak.

Ze zijn wat naar voren gekomen,ben er zo blij mee.

Hoe gaat het met London,kirsten,Mous en de andere dames die net een bv hebben gehad?Zien jullie ook al veel verschil met de eerste dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.