Ga naar inhoud

Zucht... voor en na foto geplaatst en ik zie gewoon hetzelfde verschil... Wat vinden jullie?


anna123

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik hoopte dat het verschil op zou trekken als het vocht en de zwelling minder zouden worden maar ik begin er een hard hoofd in te krijgen hoor... Als ik mijn voor en na foto bekijk dan zie ik een nette lift maar heb ik sterk het idee dat zowel de verhouding van mijn tepels als de verhouding qua volume tussen mijn 2 borsten nog gewoon hetzelfde is en er van gelijk maken weinig is gekomen. De lift is prima maar de hoofdopdracht was mijn ongelijke borsten zo gelijk mogelijk maken en hoe positief ik ook probeer te kijken... ik zie nog steeds in de eerste oogopslag ongelijke borsten. Kunnen jullie eens naar de 2 meest recente foto's kijken en een ongezouten oordeel geven?

gr.Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anna

Ik heb net eens even gekeken naar je foto's en je vraagt naar een eerlijke mening. Als ik heel eerlijk ben, dan zijn er een paar punten aan je borsten die me niet bevallen. Ten eerste het verschil in grootte natuurlijk. Dat is mijns inziens inderdaad nog steeds groot en kan me niet voorstellen dat dat nog allemaal vocht is.... Ten tweede vind ik dat er geen mooi werk verricht is, tav je litteken op je rechterborst! Ik kan me niet voorstellen dat dat een mooi litteken wordt. En ten derde is er een verschil in grootte van je tepels.... Jeetje, het klinkt heel negatief wat ik hierboven allemaal schrijf, maar ik geloof dat je zelf ook echt niet tevreden bent he. Hier heb je het niet voor gedaan!

Je moet het hier niet bij laten zitten meid, maar probeer niet te hard van stapel te lopen! Bespreek het met je chirurg, maar bespreek het op een rustige manier, dat brengt je het verst. Laat hem weten dat je niet tevreden bent met het resultaat en dat dit niet de afspraak was. Door wie ben je eigenlijk geopereerd?

Ik weet niet of je het verhaal van Sporty gelezen hebt, maar zij ging ook voor meerdere operaties in 1 en kwam ook zonder borstlift terug..... Ik vind het echt asociaal dat sommige artsen menen zich te kunnen permiteren er maar een zootje van te maken.

Ik hoop echt voor je dat het nog wat bijtrekt, en geef het wat tijd, want als je de foto's op het forum bekijkt, zie je dat alle borsten nog heel sterk veranderen de eerste weken/maanden. Maar als het resultaat niet bijtrekt, moet je echt op je strepen gaan staan meid. Hier heb je dat geld niet voor betaald.

Ik wil je niet depressief maken met mijn bovenstaande bericht, maar het is wel mijn eerlijke mening, aangezien je daar naar vroeg.

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Dank voor je eerlijke antwoord. Ik weet ook echt wel dat verschil mag en hoort maar ik heb het idee dat ik gewoon nog teveel verschil heb... Ik vind het verschil in tepels ook echt storend! Daar ga ik sowieso niet mee akkoord. Je hebt gelijk voor wat betreft de benadering van de pc. Stampij maken heeft geen zin. Ik ben ook oprecht benieuwd naar zijn proffesionele mening. Ik denk dat ik hem eerst maar eens vraag wat hij ervan vindt. Het meest vervelende vind ik dat ik niet weet hoe ik de operatie en het herstel nogmaals in zou moeten plannen in het geval ik weer onder het mes moet. Ik baal zo... Ook al trekt de groote bij... dan nog zijn die tepels gewoon niet mooi!

lfs anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al een stuk minder het verschil, zoals ik al schreef laat je niet gek maken, maar heb geduld!! Na drie maanden pas echt beoordelen. Tepels staan anders op de foto, een in het licht, ander in de schaduw, lijkt al een verschil, tepelhof heeft ook nog zwelling en reageert nog niet zo als de onbewerkte tepel. Komt echt wel goed, maar nogmaals, heb nou nog wat geduld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb ff gekeken, tja je tepels zijn niet even groot, maar... dat verandert nog hoor! Mijn tepels waren na de ok veel kleiner dan dat ze nu zijn, dat rekt nog wat op zo rond de tijd dat er gevoel in komt (ik heb trouwens in de rechtertepel bijna geen gevoel meer na de her-ok van 3 januari, hopelijk komt dat nog terug, die tepel is ook wat groter heb ik het idee). Hoe je borsten evolueren is ff afwachten, ik denk dat je na een maand of 3 een wat beter beeld hebt hoe het uiteindelijk wordt (al verandert er dan nog wel wat tot een jaar po!). Volgens mij heeft t ook niet echt veel nut om voor die 3 maanden terug te gaan, hij zal je toch ff laten afwachten. Balen en onzeker is het wel hoor... en ik neem aan volgens de reaktie van Linsxaap dat jij dezelfde pc hebt als zij, is ook niet echt hoopvol met dat verhaal in je achterhoofd... Maar probeer toch eventjes af te wachten en positief te denken, niet gelijk panikeren want er kan nog een hoop veranderen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ingrid,

Zouden tepels nog gelijk kunnen trekken dan? In de kleinste is verder niet gesneden. De grootste is verkleind maar dus niet genoeg verkleind... In mijn geval zou de kleinste dus op moeten rekken en dat zie ik niet gebeuren.. Hoe bedoel jij dit?

Gr.Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anna,

Als het je zo hoog zit zou ik toch teruggaan hoor. Al is het maar voor je gemoedsrust, want je lijkt er me gek van te worden 

Been there, done that 

Waarschijnlijk krijg je het antwoord dat je het moet afwachten, maar dan kun je toch al eens polsen naar wat er nog gaat veranderen en wat eventueel niet. Je weet dan tenminste waar je aan toe bent.

En in t slechtste geval, als er nog iets moet gedaan worden heb je daar toch al zicht op en is die onzekerheid weg!

Zoals alle andere meiden hier zeggen gaan ze nog zoveel veranderen,

Ik wens je in elk geval toe dat t gewoon mooi bijtrekt.

En voor wat t waard is: ik vind ze echt al veel mooier geworden, echt waar!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 12 april weer een afspraak voor controle bij de arts en dan ga ik het uiteraard meteen bespreken. Uiteraard hoop ik dat mijn paniek gewoon is omdat ik geen idee had dat dingen nog zo bij kunnen trekken en het best nog mee kan vallen. In dat geval ga ik hem in ieder geval adviseren voortaan vooraf aan te geven wat te verwachten valt. De ene dag ben ik heel rustig en de andere dag denk ik oneee! Ik vraag me ook echt af of een 2e operatie het mooier maakt hoor. Ik zou al blij zijn als die tepel bijtrekt want dan valt het verschil niet meer zo op he.

ps ik ben zo blij dat jullie reageren! Zo goed voor de rust in mijn hoofd!

x anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anna, bekijk mijn foto's eens? mijn tepelcorrectie was eerst heel erg klein, vlak na de operatie. en nu is hij weer enorm!

dus ik denk ook, dat hij van te voren niet kan inschatten hoe groot hij daarna weer word...

Ik heb het gezien! Komt dat niet meer omdat die borst is uitgezakt en dus het vel ook? Het betreft bij mij juist mijn kleine borst namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb ff gekeken, tja je tepels zijn niet even groot, maar... dat verandert nog hoor! Mijn tepels waren na de ok veel kleiner dan dat ze nu zijn, dat rekt nog wat op zo rond de tijd dat er gevoel in komt (ik heb trouwens in de rechtertepel bijna geen gevoel meer na de her-ok van 3 januari, hopelijk komt dat nog terug, die tepel is ook wat groter heb ik het idee). Hoe je borsten evolueren is ff afwachten, ik denk dat je na een maand of 3 een wat beter beeld hebt hoe het uiteindelijk wordt (al verandert er dan nog wel wat tot een jaar po!). Volgens mij heeft t ook niet echt veel nut om voor die 3 maanden terug te gaan, hij zal je toch ff laten afwachten. Balen en onzeker is het wel hoor... en ik neem aan volgens de reaktie van Linsxaap dat jij dezelfde pc hebt als zij, is ook niet echt hoopvol met dat verhaal in je achterhoofd... Maar probeer toch eventjes af te wachten en positief te denken, niet gelijk panikeren want er kan nog een hoop veranderen.

Groetjes van Ingrid.

Dank voor je lieve antwoord! Echt heel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na amper 10 dagen PO kan je echt geen oordeel vellen .

Bij een gewone bv zie je het uiteindelijke rezultaat (ong. want dat veranderd nog!) op 3 maanden .

Reken daar nu een tepelcorrectie en lift bij ... vééééél te vroeg om te panikeren :

wedden dat je chirurg 12 april hetzelfde gaat zeggen > dan ben je niet eens een maand PO .

Btw , ik vind het eigelijk niet slecht gedaan . Ik weet hoe mijn borsten eruit zagen na 10 dagen PO (heb een 'gewone' bv) en die trokken ook op niks . enja , ik panikeerde ook . Dus daarom dit berichtje van mij :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Op niks trekken is Belgisch voor dat het er niet uitziet :-)

Ik woon sinds 9 jaar in Belgie moest ook wennen aan sommige woorden/zinsspelingen, maar ben het nu helemaal gewent, ik neem het ook over en dan heeft mijn familie zoiets van: wat zeg je nou? :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las net nog ff mijn stukje terug, en ben wel erg negatief vind ik..... Wil nu niks gaan zitten rechtbreien hier, maar ik wil er wel even bij zeggen dat ik geen lift gehad heb en dus eigenlijk niet zo hard mag oordelen.... :106: Heb alleen gereageerd op hoe je foto's eruit zien. Hoop heel erg dat het nog bijtrekt en het is een algemeen feit dat er nog heel veel kan gebeuren in de eerste maanden.

En wat de andere meiden zeggen en ik eigenlijk ook al zei: Heb geduld. :44:

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.