Ga naar inhoud

Mentor of eurosilicone ??


lena1

Aanbevolen berichten

Hallo ik zal me even voorstellen ..ik ben een moeder van 2 kinderen en heb al v.a. Mijn 18de een wens van grotere borsten.nu na 15 jaar de knoop doorgehakt en 2 afspraken gemaakt met verschillende klinieken.de 1 adviseerde rond en de andere anatomisch(375)..dualplane wat nu......... Bij rond krijg je ballen?????? Bij anatomisch "uiers met lege bovenkant" ???.? Ik zou heel graag jullie ervaringen hiervan horen ik heb nu cupmaat 75 a/b ben 165 en 65 kilo.heeft er misschien iemand een foto die dezelfde cupmaat had met dezelfde cc zodat ik een beetje kan vergelijken alle info is welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,ik had voorheen 75B en heb anatomische vorm dual plane laten steken,maar wel minder cc's dan jij van plan bent. (ik heb 295cc)

Allebei de vormen zijn mooi hoor,je moet kiezen wat jij zelf mooier vind.. ik had van nature al druppelvorm,en vind die vorm ook mooi vr m'n lijf,dus vandaar de anatomische keuze.

Er zijn vast wel meiden die je kunne verder helpen met 'bewijsmateriaal' hehe. succes verder :) grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

is een fabeltje,je hebt ook in profile keuze hé,medium,high of extra high. mijn pc heeft dat speciaal opgelost met high profile omdat ik een uitstekende borstkas had en de borsten hun volume lager zaten. ik zet je anders in m'n vriendenlijst,dan kan je in m'n album eens kijken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik had 75A en heb in de ene borst 360cc en de ander 405cc dus aardig te vergelijken met jouw aantal cc's. Ik zal je even toevoegen als vriend dan kan je mijn foto's bekijken.

Het is zo dat bij anatomisch de bovenkant leger is dan bij rond, maar ik ben er erg blij mee. Ik vind de druppelvorm natuurlijker en dat wilde ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik kan je enkel vertellen wat er mij is gezegd en wat ik op foto's heb gezien in verschil.

Anatomisch zou minder vulling geven bovenin, hoewel zoals eerder gezegd kan dit meer of minder zijn dmv het gekozen profiel, low of high.

Ronde krijgen bij dual plane plaatsing ook wel een "natuurlijke" vorm, omdat de bovenkant platgedrukt wordt door de spier en met de zwaartekracht komt het meeste volume naar onderen. (voordeel hier zou zijn dat als je gaat liggen dit ook met de zwaartekracht meegaat en niet in 'tietvorm' blijft- dus natuurlijker). Keuze van profiel bepaalt dit hier ook natuurlijk.

Anatomische zouden steviger zijn dan ronde gezien ze een bepaalde vorm moeten houden. En ronde zouden dus zachter zijn.

Hierdoor zou de incisie groter zijn bij anatomisch dan bij rond.

Uiteindelijk heb ik gelezen dat als je voor BV al wat hangborsten hebt en ook geen vulling boven (ik was echt heel plat, kon mijn ribben zien). Een anatomische dit effect zou accentueren.

Anatomisch zou heel mooi zijn bij dames die voor BV strakke borsten hebben.

Ander verschil is de prijs, dat wist je zeker.

Op basis van deze info heb ik persoonlijk dus gekozen voor 360 cc rond dual plane.

Beide technieken geven mooie resultaten, vaak kan je zelfs niet zien wat er in zit.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja heb nog geen fotokes geplaatst. Lukte even niet.

Ben ook maar 1 week po en heb veel zwelling, echt mooi is het nu nog niet lol

Je kan altijd via de zoekmachine andere dames vinde die langer po zijn en naar die foto's kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ik heb ronde op de spier en ik heb echt geen ballen hoor, haha. Kijk maar in mn album!

Wel heb ik ze laten liften, weet niet of dat wat uit maakt, maar ik wilde ook vulling aan de bovenkant.

Ze lijken bij mij heel natuurlijk.

Dr Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Net als jou twijfelde ik heel erg rond of anatomische?

Ik had een kleine 70a/75aa? En was erg bang voor ballen....

Ik heb de keuze voor ronde gemaakt omdat deze toch zachter voelen en nooit kunnen draaien!

Ik heb 325 dual-plane soft touch (niet helemaal gevuld) high profile en heb eigenlijk hele natuurlijke borsten! Nog steeds een druppelvorm alleen wel iets minder maar ben pas 19 dus mn huid is ook nog wat strak.

Wanneer je een ronde prothese onder de spier plaatst drukt de spier het bovenste stukje plat zo word het ook een soort anatomische vorm!

Ik weet zeker na kinderen of ooit een wissel en alles is wat opgerekt dat ik weer voor ronde ga! Wel voor 85% gevulde deze vallen soepeler en dus natuurlijker :D

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ronde dual plane 325 cc en vind het zelf geen ballen! Kom zelf van een a af! Zal je even toevoegen als vriend dan kan je foto's zijn! Succes met je beslissing!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ronde en mn nieuwe worden ook ronde... Absoluut geen ballen effect...

Toen de pc aan mij vroeg wat deze keer mn bedoeling was opperde ik meteen wat ik de eerste keer ook zei:

Ik wil geen kabouter ski piste...

Owh dus dat worden weer ronde dan zei hij en geen anatomisch...

Ik zeg niet dat anatomisch niet mooi is maar voor mij persoonlijk is 't niets...

ik wil gewoon een tiet die je hele hand vult als je een holletje maakt zeg maar hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ronde dual plane 325 cc en vind het zelf geen ballen! Kom zelf van een a af! Zal je even toevoegen als vriend dan kan je foto's zijn! Succes met je beslissing!

Groetjes

Hoi mooie foto's zeg heel mooi..welke pc heb jij gehad?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik krijg 29 Maart een bv 305cc anatomische high profile.Zou graag van een aantal van jullie de foto's willen zien hoe het bij jullie is geworden ik krijg ze onder de spier maar twijfel of ik ook niet dual plane moet nemen.Wil ook graag volume bovenin..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Lena

Dat is een vraag waar je gegarandeerd heel verschillende antwoorden op zult krijgen. Er zijn hier mensen op het forum die er een handje aan hebben om eurosilicone af te kraken, maar ook deze prothesen zijn aan strenge kwaliteitscontroles gekoppeld, dus zijn evengoed als de Mentor. Het verschil is dat de Mentor van Amerikaanse makelij is en de Eurosilicone van Franse. Beide merken staan goed aangeschreven en het feit dat Eurosilicone geen FDA keurmerk heeft is, omdat ze niet gemaakt zijn in de USA.

Ook wordt het beweerd dat Eurosilicone heel goedkoop zou zijn..... Echt niet waar! Dus laat je niet gek maken. Bekijk gewoon met je pc welk profiel, welke maat en welke diameter het best bij jou past en laat je daar door de weg wijzen. Het ligt namelijk aan de breedte van je borst en de wens die je zelf hebt, welke prothese het beste bij je past. Dat is de basis waarop je kiest. :)

Heel veel succes gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb afgelopen oktober een BV gehad en heb Eurosilicone gekregen. Mijn arts werkt in een regulier ziekenhuis en doet voornamelijk borst-reconstructies. Ik heb er 300% vertrouwen in, dat deze goed zijn, maar zoals BB al schreef..ieder heeft zijn mening daarover,en daarom is het vrij lastig hier een oordeel over te geven.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.