Ga naar inhoud

Nog 6 dagen,.. twijfel aantal cc's


Aanbevolen berichten

Oke dankjewel voor de tip!

Dan ga k nog eens goed zoeken haha, k had laatst op een site hele mooie gezien, maarja natuurlijk niet opgeslagen

Ja, en die foto's , alleen jij kan die vinden hé....succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had er al n paar meegenomen naar het consult.. die heb ik ff terug gekeken en ik vind ze nog steeds allemaal mooi hahah dus ik denk dat ik ze gewoon weer meeneem. misschien nog een paar extra erbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had er al n paar meegenomen naar het consult.. die heb ik ff terug gekeken en ik vind ze nog steeds allemaal mooi hahah dus ik denk dat ik ze gewoon weer meeneem. misschien nog een paar extra erbij

.

Toen dr. Plovier voor de operatie kwam aftekenen, had hij mijn papieren bij zich, dus ook de voorbeeldfoto's van het consult, maar als ik jou was zou ik gewoon het zekere voor het onzekere nemen en ze nog eens uitprinten. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het echt presies andersom ..zo angstig voor TE groot .

We moeten gewoon goed zeggen wat we willen ..ja toch het is ons lijf !:D

Ik neem wel foto's mee ,heb weer flink zitten veranderen lol.

En ik denk dat het wel een beetje stom gaat lijken maar neem ook de foto's van mn oefen(water)tietjes mee . :45:

Hoe is het nu met je ? gieren je zenuwen of ben je rustig ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja TE groot wil k ook niet, want k ben zelf niet zo groot..maar ook niet te klein hahaha wat n drama.k print de fotos nog n keer uit voor de zekerheid. Met de zenuwen gaat t wel, k heb er eigenlijk wel zin in haha heel raar want k vind t wel eng. K denk dat donderdag de zenuwen egt beginnen te komen als we onderweg zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.