Ga naar inhoud

Nog 6 dagen,.. twijfel aantal cc's


Aanbevolen berichten

Ja hoor hier weer iemand die twijfelt over het aantal cc's haha. Ik krijg 450cc dual plane en heb nu een 75B..ik wil graag uitkomen op een D/E en ik word geholpen door dkt plovier. Ik lees overal dat hij de groote boobie dokter is, maar toch twijfel ik of het wel groot genoeg word haha.. ik heb een foto geupload in mijn album hoe ze er nu uitzien..

Misschien heeft iemand een idee of 450cc genoeg is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mari

Ook ik heb nu een 75B (zie galerij) en ook ik heb getwijfeld..... En nog steeds weet ik het niet zeker, maar ik zal het ook pas zeker weten als ik ze heb. Jij ook denk ik haha!

Ook ik wil een DD/E en mijn pc adviseerde eerst 400 cc medium profile van Eurosilicone, rond geruwd cohesive gel. Nadat ik een passessie had gehad, hebben we het gehad over de 450 cc. Waarschijnlijk gaat het die worden, maar ik heb hem wel gezegd dat ik geen F wil. Dus hij zou tijdens de operatie kijken wat het zal worden.

Ik heb net even je foto bekeken en als ik het vergelijk met mezelf, dan denk ik dat we allebei hetzelfde advies gekregen hebben. Jij hebt iets minder projectie van jezelf ten opzichte van mij (maar het scheelt heel weinig vind ik) dus jij krijgt het advies 450 en ik kreeg advies 400. Krijg jij trouwens ook Eurosilicone? Anders zit ik dit verhaal voor niks te typen, want tussen de verschillende merken zit verschil in projectie. Geloof dat mentor ook prothesen heeft van 450 cc, maar weet niet hoeveel projectie die hebben.

Maarrrr een lang verhaal kort: ik denk dat je goed zit als je een DD/E wilt.

Ik krijg trouwens volledig achter de spier.

Succes met denken! Wat een kopzorgen he haha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik krijg waarschijnlijk cereform of sebbin. Dat beslist hij op de dag zelf, want ik had nog even een mailtje gestuurd. ik weet ook nog niet welke profile ik krijg, maar ik zit te denken aan high profile, omdat die mooi naar voren komen. Bij mij is het idd wat breder dan naar voren vind ik. Ik heb een keer op een internet site gekeken en me bh maat opgemeten. daar kwam ik op een A uit..verschrikkelijk! hahha maar ik vind 70 of 75B gewoon goed zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp dan niet goed hoe hij kan zeggen dat je 450cc krijgt..... Dat hangt toch helemaal van de diameter van je borst af en de projectie van de prothese....

Sorry, kan hier geen oordeel over vellen haha. Je zult moeten afwachten, want als je niet weet wat voor profiel je krijgt, dan kun je niks zeggen over hoe het gaat worden, lijkt mij!

Succes de 22ste he! ;)

Ben benieuwd hoe het gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee idd. hij had wel voorbeelden liggen die hij liet zien, volgens mij waren die van cereform. Ik had ook niet gevraagd welk merk enzo haha dus misschien heeft hij al wel een idee, maar de secretaresse nog niet ;)

Ik ben ook heel benieuwd en ga zeker fotos posten

jij ook veel succes! jij bent over 4 dagen al aan de beurt';)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mari,

Ik heb net gekeken in jouw album en ik zou ervoor gaan voor die 450 , niet groter want je bent niet van de dikste en het is ook je eerste interventie op dit gebied , en dual plane is een goede keus (kwestie niet tè NEP) , misschien HP ? Maar dit is maar mijn gedacht hé.

Ik wens jou in ieder geval de mooiste boobies! :101:

Ik ga ook bij Plovier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik wordt as donderdag 22-3 geopereert bv maar ik zie er tegen op als een berg,en helemaal eigelijk geen zin in.

Maar die k.. p.i.p protheses moeten er uit dus krijg er direct nieuwe protheses voor terug.

Ook ik heb lang getwijfeld over het aantal cc,en ook 3x wat anders doorgegeven aan de pc maar ik denk dat je het meeste moet overlaten aan de pc,want dat is de kundige onder ons.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Marie,

Wat gaat het worden ?

@Saskia :

Vind het zeker ook spijtig voor jou, maar het moet eruit hé meisje.... maar tot iets gedwongen worden is nooit leuk. Maar daarna zal je ervan kunnen genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Marie,

Wat gaat het worden ?

@Saskia :

Vind het zeker ook spijtig voor jou, maar het moet eruit hé meisje.... maar tot iets gedwongen worden is nooit leuk. Maar daarna zal je ervan kunnen genieten.

Ja weet je de eerste bv vind je altijd erg spannend en dan ben je ook heel erg nieuwsgierig hoe het eruit komt te zien,en dan weet je verders nog niks van de ongemaken die het zich de eerste dagen (weken) met zich mee brengt.

Maar nu weet ik dat allemaal wel!!

En dat maakt het dat ik totaal geen zin in heb deze keer,en er inderdaad tegen op zie.

Niet zo zeer de operatie maar wel daarna.

Ik weet dat ik er achteraf zeker heel blij mee zal zijn (althans dat hoop ik) hiiihiiii maar het blijft nu even balen.

xxx Sas

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij moet je met 450cc zeker op d/e uitkomen!! ik had een b en ben naar E gegaan met 310ccmediumprofile op de spier....

hou er wel rekening mee dat een vrouwenborst die door de pc is vergroot tot een D of E er wel kleiner uit zal zien als een natuurlijke borst in D/E cup!!

ik draag een E en het ziet eruit als D !!

alvast heel veel succes, ik hoop dat je straks net zo tevreden bent als ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had idd gelezen dat het er kleiner uitziet dan met natuurlijke borsten, daarom heb ik ook aangegeven dat k een d/e wil. Bij mij komen ze dual plane dus k denk dat er wel iets wegvalt achter de spier, maar als het net als bij jou een e word van bh maat ben k al heel blij denk k haha. En idd weet k nog niet hoe het is om een bv te krijgen dus is alles spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dankjewel voor de tip!

Dan ga k nog eens goed zoeken haha, k had laatst op een site hele mooie gezien, maarja natuurlijk niet opgeslagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.