Ga naar inhoud

Bloedverlies wond


Aanbevolen berichten

Mijn korstjes rond tepel vallen af maar iedere keer verlies ik bloed in die borst (tepel) waar gescheurde pip inzat.Vandaag was ik gaan shoppen en wou een kleedje passen,ik was me aan het uitkleden toen ik zag dag je het bloed kon zien door mijn bloesje,en er zit ook nog een compresje in mijn bh,dus het was er ook door gedrongen,geeft er iemand ook zoiets tegen gekomen?shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook lag gebloed bij mijn tepel, is vanzelf weer weg gegaan, maar bij mij was het niet zo erg dat het door mijn kleding heen kan. Alleen het vreemde bij mij was dat ik aan de tepel niks kon zien en toch kwam er ergens bloed vandaan, na een paar weekjes was het weer weg.

En na 2 weken shoppen kan toch prima! Heb ik ook gedaan.

Succes! Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm strakke truitjes passen was ook niet echt geweldig nee. Ik probeerde mn armen wel zo laag mogelijk te houden en mij man hielp me met aan en uit kleden. ik heb dan ook niet te veel gepast, was alleen al heerlijk om er een dagje tussen uit te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen

dat bloeden kwam omdat er toch nog veel vuil bloed in mijn borst zat waar die gescheurde pip zat en van zodra er een korstje afviel dan zocht dat bloed een weg naar buiten,het is nu gelukkig gestopt.En van dat shoppen,ik was eigenlijk mee met mijn zus,ze was op zoek achter communiekleren voor haar zoontje en dan zag ik dat kleedje,maar heb het niet moeten passen,anders zat dat kleedje onder bloed....Maar bedankt voor jullie bezorgdheid,liefs S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimberley

Ik was in paniek door het zien van al dat bloed,maar ben dan de dag erop naar dokter van wacht geweest,ja twas weekend...en die geeft me gerustgesteld en hoe gaat het met jou?Lukt het een beetje en ben je blij met het resultaat?XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

gelukkig!! pfff nou ik heb heel veel pijn gehad!! denk gewoon een beetje een pech vogel geweest :106: . ik voel me eigelijk sinds gister avond een stuk beter kan weer normaal recht op staan zonder dat ik het gevoel heb dat me huid van me borstbeen word afgescheurt! verder baal ik erg van de band, ben ook heel bang dat ik daar door straks geen decolate heb en dat ze straks op me buik hangen. :102:

denk dat ik wel blij ben met de grote, het ziet er alleen nog niet uit veel vocht zowel in me borsten als me buik! zal wel goed komen.......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimverley bij mij eerste borstvergroting 4jaar terug,had ik ook helse pijn,nooit zei ik nog,ik kermde van de pijn.En na een week werd de pijn beter,maar toch had ik het allemaal geweten dan had ik ht zeker niet gedaan.Nu deze keer ik kon niet anders met gans die pip affaire dan me terug te laten opereren was de pijn draaglijk,ik was zo bang.iK denk niet dat die band je borsten zal naar beneden drukken,das om de prothese op zijn plaats te houden,denk ik.Maar ben blij voor je dat de pijn draaglijk is geworden.XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.