Ga naar inhoud

What's your name?


LeJay

Aanbevolen berichten

Dag mensjes, ben eens benieuwd of jullie blij zijn met jullie naam (de echte waarmee je door 't leven gaat :2: ) of hadden jullie liever wat anders gehoord als je zelf zou moge / kunne kiezen?? :64:

Mijn echte naam is Jolly.. maar ik had vroeger toch liever 'Jennifer' genoemd :147: Maar heb er vrede mee genomen dat dat niet zo is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over mijn echte naam heb ik niet te klagen. Zou alleen blij geweest zijn als ik een andere naam voor mijn profiel hier gekozen zou hebben..... Vind Best_boobie, achteraf nogal arrogant klinken.... Maar wist echt niks anders te verzinnen. (moet een black-out gehad hebben :P)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

yes late we er een 'hot' topic van make!! haha

achja dacht zo babbelt iedereen is met elkaar en meestal willen ze toch weten wie je 'echt" bent,maarja,ben de enige die zich kenbaar maakt lol

geen nieuwsgierig volk blijkbaar! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

en hoe kom je aan

LadyJeswick

???

wel heb ik zelf gemaakt met als inspiratie van wicked jester,site waar je zo t-shirts en noem maar op kan kopen met sarcastische en grappige teksten op :P dus heb dat wat vrouwelijk aangepast :P

Ben best blij met mn naam :D Als ik een week later geboren zou zijn had ik Maroucha geheten... vind ik totaal niks voor mij :P

wrm,wat had dat met de naamkeuze te maken dan? :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke deze is leuk:D

Mijn naam maria :D En mn nick heb ik van mn kat ...zo heet ze lol

Zit heel verhaal achter ..

Mijn aanstaande man die heeft over mij gedroomt dat ik naakt op de maan liep ( ach hij droomt gelukkig ove me )

En ik kreeg een katje omdat ik graag borsten wilde maar op dat moment niet ging.

Miss booby moon is het geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lady, ik zie dat de reacties binnenstromen :45:

ja mss was het gelijk een diesel hé bb,traag op gang maar eens hij in gang is!! haha :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

oke deze is leuk:D

Mijn naam maria :D En mn nick heb ik van mn kat ...zo heet ze lol

Zit heel verhaal achter ..

Mijn aanstaande man die heeft over mij gedroomt dat ik naakt op de maan liep ( ach hij droomt gelukkig ove me )

En ik kreeg een katje omdat ik graag borsten wilde maar op dat moment niet ging.

Miss booby moon is het geworden.

oh das lief! hehe leuke naam voor je kat ook!! mijne noemt snoopy,komt nog een spike'je bij ook.. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuke topic !!!! :D

Ik gebruik gewoon mijn echte naam, Chantalle .

blij dat je 't een leuke topic vindt,daarstrak zag ik het nog somber in omdat er zelfs geen hits waren,laat staan reacties haha

maar alé toch enkelen dat spontaan meedoen,tof! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Mijn naam is brigitte. Helaas nog niet de voorgevel van brigitte bardot, maar dat komt eraan. ;-)

Verder wordt het vaak bri of brietje, vandaar mijn nickname.

Groetjes!

haha,alles op z'n tijd hé :P vr wnnr zijn 'ze' :1bouncingboobs: ?

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet nog eventjes geduld hebben tot 9-7....

oh lijkt nog ver weg! :2: zal rap genoeg voor de deur staan,kan mij nog inbeelden na mijn eerste consultatie dat ik dacht van pff nog 8 maanden wachten :( maar plots is die dag daar en dan neep ik ze wel efkes haha :4: en hoeveel komt er bij? grtjs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat idd hard allemaal!

Ik krijg waarschijnlijk 335cc, anatomisch, duel plane.

Maar heb 23-3 nog een extra consult aangezien dr kruppa niet de datum kon die ik wilde.

Ben benieuwd wat er dan geadviseerd wordt!

Wanneer ben jij geweest? Went het idd zo snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat idd hard allemaal!

Ik krijg waarschijnlijk 335cc, anatomisch, duel plane.

Maar heb 23-3 nog een extra consult aangezien dr kruppa niet de datum kon die ik wilde.

Ben benieuwd wat er dan geadviseerd wordt!

Wanneer ben jij geweest? Went het idd zo snel?

Ik ben 20 feb 2012 geopereerd geweest,16 daagjes po dus! het went héél snel :4: zou het zo over doen! zo gauw die operatie verbij is en die eerste dag gaat het alsmaar beter.

die eerste dag thuis had ik zo iets van 'wat heb ik toch laten doen' :P maar dat kwam door de misslijkheid van dafalgan en geen eetlust en suffigheid.. 2e dag was ik al wa meer happy,en nu kan ik ze zeker al niemeer missen! wat dat doet met 'n mens hehe :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, nu begrijp ik ook hoe het komt dat dat topic van jou hot geworden is haha, als je maar overal apart op blijft reageren, dan krijg je snel genoeg veel hits en reacties :P:45:

What's in a name hè ;)

hahaha,ja seg,is toch beleefd dat ik antwoord op de mensen hun berichtjes :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.