Ga naar inhoud

What's your name?


LeJay

Aanbevolen berichten

Ha ha, goed te horen dat het zo goed gegaan is en dat je erg tevreden bent!

Laat de zomer maar komen, lekker pronken!

idd! is iets om naar uit te kijken!! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

O he dit gaat over waarom je je nickname gekozen hebt haha?

Ik word vaak Maris genoemd maar bestond al dus Marisjuh gekozen :D

nee ging eigenlijk over je echte naam,maar meeste hebben het over nick :P ook goed dan :P haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gewoon Lucky met mijn nieuwe boobs en aangezien die er ook was heb ik er 71 achter gezet, mijn geboortejaar. Heb voor mijn 40e verjaardag een heel mooi speciaal kado gekregen van mijn liefie!! nieuwe vriendjes :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

heeey,

Ik ben ook blij met mn naam. Als t aan mn vader had gelegen had ik Ruth geheten (je kan de mogelijke scheldnamen wel bedenken :D)

Mijn nickname komt van het nummer: Pappa was a rolingstone. Aangezien wij elke 2 a 3 jaar verhuizen leek me dat wel een toepasselijke naam en ik vind de muziek van de rolingstones ook geweldig dus 2 vliegen in 1 klap :D

groetjes roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey,

Ik ben ook blij met mn naam. Als t aan mn vader had gelegen had ik Ruth geheten (je kan de mogelijke scheldnamen wel bedenken :D)

Mijn nickname komt van het nummer: Pappa was a rolingstone. Aangezien wij elke 2 a 3 jaar verhuizen leek me dat wel een toepasselijke naam en ik vind de muziek van de rolingstones ook geweldig dus 2 vliegen in 1 klap :D

groetjes roling

thanks roling voor m'n topic nog is in de kijker te brengen!! haha :45::2:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

mijn echte naam is Kelly, nogal saai en gebruikelijk.

Lahja is eigenlijk fins en betekent geschenk. Ik was gewoon eens voor finse namen aan het zoeken voor men nieuwe gsm (ja ik geef die namen, mijn HTC One X noemt Aino XD) en deze is me bijgebleven omdat ie zo hels is om uit te spreken. Je moet de H namelijk echt uitspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben heel heel heel erg blij met mn eigen echte naam ,ben naar mn mama vernoemd.

Ik vind t een hele mooie naam en komt ook niet vaak voor.

Durf m alleen niet te noemen ,bang herkend te worden . :106:

Een enkeling weet mijn echte naam hier,en dat wil ik graag zo houden.

Wat mn naam VLINDER betreft.......... mja ben dol op vlinders,prachtige beestjes en ik ben ook wel een beetje een fladderaar.

:148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig topic.

ben tevreden met mijn echte naam ga hem niet vertellen omdat ik dan gelijk (mochten er bekende op zitten) herkend wordt icm mijn profiel foto.
en mijn nickname is van mijn auto.
had een uitgebouwde wagen en op shows natuurlijk en show kenteken met de naam van mijn vriend zn auto en dan tjikkie erachter.vonden chickie niet leuk genoeg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.