Ga naar inhoud

Welke maat is mooi?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben een meid van 19 jaar met lengte van 1.58, 53 kilo.

8 mei heb ik mijn borstverkleining bij dr kappel in kliniek sportstad te Heerenveen.

Wat ik mij afvroeg was, welke cupmaat bij me past. Ik heb nu 75 G/H. Door de grootte van mij borsten lijken mijn benen en billen dunnetjes en dat ziet er niet uit. Daarom zou ik willen weten wat een mooie cupmaat is en absoluut niet te klein..

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.57 en 51 kilo :106: dus ik kom in de buurt van jou!

Ik heb voorheen altijd een D cup gehad. na zwangerschappen en aankomen en weer veel afvallen had ik een slappe lege C cup over. Ik heb ze laten liften en wilde een mooie volle C cup, dat leek mij heel mooi staan bij mij, de pc beaamde dit ook.

Volgens de pc had ik te weinig eigen weefsel meer en moesten er 200 cc prothesen bij in. Maar nu zit ik op een grote E cup, en ben hier niet blij mee. Ik vind het echt te groot en ze gingen na 6 weken alweer hangen.

Dus ik zou ook zeggen een volle C cup is mooi bij jou!!

Heb jij ook last van hangers?

Liefs Ris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Wat mooi is, is zeer persoonlijk hè.

Ben van ongeveer zelfde gabarit, 1m60 en 55 kg

Ik heb jaren kleine boobies gehad na zwangerschap en afvallen.

Heb nu een BV gehad en hopelijk komt mijn droom volle C kleine D uit.

Voor onze maten vind ik dit perfect, mooie volle borsten maar niet mega en een E bond ik fan te groot voor ons kleintjes :)

Ik zou ook niet te klein gaan, je hebt toch lang grote borsten gehad en dan op mini uitkomen is het ook niet denk ik. Ik vond dat ik met mijn mini B niet altijd mooi stond in bloesjes, zelfs met mijn mega pushup.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Allereerst bedankt voor jullie reacties.

@ris, mijn borsten hangen niet echt eigenlijk, ze zijn best wel strak.. Niet alsof er mega silliconen in zitten maar toch best strak. Iedereen roept wel een volle C klein D maar hoe ziet dat er uit? Moet ik een beetje aan kim kardashians boobs denken? Of zijn die weer wat groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim Kardashian heeft een AMERIKAANSE 32 DD , en dat is een EUROPESE 70F - 75E etc...

Hier kun je celebrity cupmaten etc vinden...

http://www.brasizefinder.com/2010/04/kim-kardashian-bra-size.html

De Amerikaanse maten kun je omrekenen met deze site:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Hoop dat je zo een beetje een beeld kunt krijgen en ik denk ook dat je goed moet overleggen met je pc...

Het gaat er natuurlijk om wat jij mooi vind....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim Kardashian heeft een AMERIKAANSE 32 DD , en dat is een EUROPESE 70F - 75E etc...

Hier kun je celebrity cupmaten etc vinden...

http://www.brasizefi...n-bra-size.html

De Amerikaanse maten kun je omrekenen met deze site:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Hoop dat je zo een beetje een beeld kunt krijgen en ik denk ook dat je goed moet overleggen met je pc...

Het gaat er natuurlijk om wat jij mooi vind....

Ja maar eerlijk gezegd geloof ik de maten niet.. Soms roepen mensen ook dat ze een D cup hebben die alles behalve groot is, en mensen die roepen dat ze een B cup die juist heel groot is. Mijn pc zei dat ze er borsten van maakt die bij mijn lichaam past, maar wat dat precies inhoudt begrijp ik niet. Voor de operatie zal ze alles aftekenen en wordt het me dan waarschijnlijk duidelijk.

denk ik.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim Kardashian heeft een AMERIKAANSE 32 DD , en dat is een EUROPESE 70F - 75E etc...

Hier kun je celebrity cupmaten etc vinden...

http://www.brasizefi...n-bra-size.html

De Amerikaanse maten kun je omrekenen met deze site:

http://www.85b.org/bra_conv.php

Hoop dat je zo een beetje een beeld kunt krijgen en ik denk ook dat je goed moet overleggen met je pc...

Het gaat er natuurlijk om wat jij mooi vind....

op de site staat dus bij megan fox 34C, dus een 75D

170px-Megan_Fox_LF.jpg

dit is toch echt geen D????? :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de site staat dus bij megan fox 34C, dus een 75D

170px-Megan_Fox_LF.jpg

dit is toch echt geen D????? :S

Denk dat deze foto van vóór haar boobjob is..

Maar dan nog, is het superlastig om borsten te vergelijken.

Dwz: als ik soms in de gallerij kijk en foto's bekijk van dames die in de voorsituatie beweren een B cup te hebben, dan valt dat totaal niet te rijmen met mijn idee van een B cup. En zou mijn 70C ook wel een F kunnen zijn bij wijze van spreken. Aan de andere kant, sommige vrouwen zeggen een D te hebben die dan weer veel groter oogt.

Moraal van het verhaal; bhmaten zeggen nu eenmaal niet zoveel.

Ik zou foto's gewoon meenemen van wat jij mooi vindt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat deze foto van vóór haar boobjob is..

Denk ook idd dat parkiet gelijk heeft...

Op deze foto heeft ze namelijk echt wel een D cup onder dat topje hangen hoor...

En ja in Amerika is nou eenmaal alles groter... Dus ons Fje is daar een Dtje als 't ware...

Maar volgens mij komt het ook door het meetstelsel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ook met je omvang te maken he. Mijn borsten zien er ook niet echt uit als een volle E, maar ik heb omvang 70, als ik nu omvang 75 had gehad kwam ik op een D cup uit.

Ik vind zelf een C cup erg mooi, maar jij komt inderdaad wel van heeeel groot af, misschien dat D dan toch beter bij jou past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey lieve mensen,

nog een kleine 5 weken!

Kan niet wachten!!!

En nog even een vraagje, Ik ben momenteel gestopt met de pil en op dieet. Daarbij zijn mijn borsten enorm uitgezakt! :blink:

Kunnen ze deze heel mooi strak maken? alsof er silliconen inzitten? :106: :106:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft ook met je omvang te maken he. Mijn borsten zien er ook niet echt uit als een volle E, maar ik heb omvang 70, als ik nu omvang 75 had gehad kwam ik op een D cup uit.

Ik vind zelf een C cup erg mooi, maar jij komt inderdaad wel van heeeel groot af, misschien dat D dan toch beter bij jou past.

Ik vind jou borsten op je profielfoto prachtig!! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik denk dat je cupmaat afhankelijk is van wat je wil uit stralen..een vollere cup heeft mijns inziens toch wat sexy's en een kleinere cup oogt wat natuurlijker.

En is ook weer afhankelijk van je eigen bouw. Bij een tenger iemand oogt een cup C al heel anders, dan bij iemand met een grove bouw.

En dan is het ook nog handig als je kijkt naar je levensstijl. Sport je bijv. heel veel? Dan kan een flinke cup toch best lastig zijn.

Ik heb zelf jaren lang een behoorlijke cupmaat (E/F) gehad en maakte er met kleding ook echt wel gebruik van. Leuke strakke topjes, soms met een mooi decolleté. Sexy kleding kon ik erg waarderen. Op dat moment paste die cupmaat prima bij me.

Totdat ik halverwege de 30 kwam...ik vond het tijd om de korte rokjes, strakke open shirtjes e.d. maar eens uit mijn kast te verwijderen. En steeds vaker stoorde ik me aan mijn volle cup. Begon ook erg veel last ervan te krijgen. En helaas omdat ik wat aangekomen was, was mijn cupmaat dus ook toegenomen.

Mijn kleding heb ik momenteel graag wat stijlvoller, maar toch ook weer heel vrouwelijk. Om die reden koos ik voor een volle C cup. Toch weer niet te klein en met een goede bh toch nog een mooi decolleté ervan te maken.

Want er af en toe sexy willen uit zien, al is het maar heel subtiel, tja dat past bij me.

Zo passen dus vele cupmaten bij mijn lichaam (ik ben grof gebouwd), maar is het aan mij wat er écht bij me past. Wat wil ik uitstralen?

Denk dat je voor jezelf eerst moet uitmaken wat voor type je bent. Wat wil je uitstralen? En inderdaad, daarbij kunnen foto's enorm veel helpen om je PC een beeld te geven van wat je wilt.

Toch nog even een opmerking...ons gewicht is gedurende je leven niet stabiel. Momenteel heb ik maat 42 van kleding. En ik ben me er heel erg van bewust geweest, dat er best een tijd kan gaan komen dat ik toch een kleinere maat kan gaan hebben. Als ik voor een B cup had gekozen en inderdaad daarna was afgevallen, was de kans groot dat ik weinig tot niets over had gehouden. Ook daarom de keuze voor een C cup.

Een B cup wordt al gauw te klein als je wat afvalt en een D cup kan al snel als je aankomt weer een flinke cupmaat gaan worden.

Gelukkig heb ik deze maat al jaren en ben ik er tevreden mee, dus de kans is niet zo heel groot dat ik aankom of afval, maar dan nog...je weet nooit

Echter is het bij jonge vrouwen, zeker voordat ze kinderen hebben gehad, al sneller een kans dat ze in de toekomst weer aan gaan komen als ze eenmaal zwanger zijn geweest. Toch ook iets om over na te denken.

Van wat ik van BV weet is dat je deze toch na een aantal jaar moet vervangen...een BVK laten de meeste vrouwen maar 1x in hun leven doen.

Even een ervaring van een vriendin van mij die een BVK op haar 18e (ze is nu 35) liet doen. Inderdaad is ze na verloop van de jaren aangekomen en de cupmaat als vanouds. Toch heeft zij nooit spijt gehad, want de vorm is altijd zo mooi en stevig gebleven. En had ze geen BVK gedaan, dan had ze nu vast cup H of meer gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien raar dat ik dit zeg,maar ikvind vaak na een verkleining dat ze net iets teveel hebben weggehaald,vind ik dan ook weer zo zonde..

maar een D cup lijkt me perfect ja.

Wat is mis is een voorfoto van jou in de galerij,ben reuze benieuwd namelijk,en dan kunnen we oordelen wat mooi zou staan....toch?? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.