Ga naar inhoud

Even een vraagje


aylinnn

Aanbevolen berichten

hallo lieve dames 23 februari heb ik mijn bv gehad ben er heeel blij mee alleen ze zijn zo zwaar,zodra ik me bh uit doe voelt het vreeemd alles trekt en het voelt alsof het te zwaar is voor me huid ofso haha heel gek herkent iemand dit en is het normaal? Liefs aylin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor , heel normaal : er zit ook extra gewicht !

Je spieren zijn dat ook niet gewend en dat je huid strak staat is van zwelling en vocht .

Na week 2 gaat dat allemaal wat beteren .

Je voelt je borsten nu hangen (je weet vast wat ik bedoel) maar na een maand of 2 is alles terug min of meer zoals ervoor maar dan groter ;)

Na 3 maanden zie je ong. het uiteindelijke rezultaat en pas na een jaar ben je echt helemaal genezen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor , heel normaal : er zit ook extra gewicht !

Je spieren zijn dat ook niet gewend en dat je huid strak staat is van zwelling en vocht .

Na week 2 gaat dat allemaal wat beteren .

Je voelt je borsten nu hangen (je weet vast wat ik bedoel) maar na een maand of 2 is alles terug min of meer zoals ervoor maar dan groter ;)

Na 3 maanden zie je ong. het uiteindelijke rezultaat en pas na een jaar ben je echt helemaal genezen .

bedankt voor je reactie b cupje, oke fijb om te horen dat het normaal is. Ik schrik van alles wat ik voel her is ook zo vreemd allemaal.eerst had ik geen gewicht en nu een hele boel.maar dat dat hang voel ik idd snap wat je bedoeld, en dat zware gevoel voel ik echt tot me sleutelbenen maar idd alles moet denk ik nog wennen me huid spieren etc. Zo ik heb nog een lange periode van herstel dan pff ben ongeduldig haha xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

ik heb maandag mijn bv gehad en heb ook die kleine schokjes in mijn rechterborst, dus het zal wel normaal zijn.

Ik ben wel maar deze namiddag een beetje beginnen misselijk worden, heb je dat ook?

Ja was vanmiddag ook ff misselijk maar dat is al weggetrokken,die schokjes zijn heel vervelend het voelt als zenuwen die de weg kwijt zijn bij jou ook?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja hoor het hoort erbij, ik had het met mijn linker borst. Mijn pc zei dat het waarschijnlijk komt omdat mijn linkerhand mijn dominante hand is dus die spier is sterker. ik ben nu 10 weken en voel af en toe nog een steek.

sterkte

kleintje

Oke hoop dat het niks ergs is dan ik word van alles bang want het voelt zo eng het lijkrn net zenuwen die los zitten bahhhh xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het vooral dag 2 en 3 en met name met opstaan of gaan liggen, nu (dag 6) komt het ook wel voor maar minder sterk.

Ik heb een andere vraag voor dames die ok net als mij aan het bijkomen zijn - zijn jullie borsten al redelijk zacht? die van mij nog steeds net opgeblazen ballonnen, hoewel het volgens mij geen zwelling is, heb op zich ook bijna geen pijn. Duurt het nog lang voordat ze'normaal' aanvoelen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke hoop dat het niks ergs is dan ik word van alles bang want het voelt zo eng het lijkrn net zenuwen die los zitten bahhhh xxx

Het is ook een raar gevoel, maar het wordt bij mij steeds minder, dus zou het bij jou ook wel zo zijn. Heb geduld (het is moeilijk ) je hebt toch die 6 weken nodig.

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was vanmiddag ook ff misselijk maar dat is al weggetrokken,die schokjes zijn heel vervelend het voelt als zenuwen die de weg kwijt zijn bij jou ook?

Voel mij nu weeral wat beter. Van mij is het net of het van onder mijn oksel komt. Maar moet eerlijk zijn dat ik mij soms wat overdoe hier thuis en dan komt het wel weer op. Als ik rustig ben valt het heel goed mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het vooral dag 2 en 3 en met name met opstaan of gaan liggen, nu (dag 6) komt het ook wel voor maar minder sterk.

Ik heb een andere vraag voor dames die ok net als mij aan het bijkomen zijn - zijn jullie borsten al redelijk zacht? die van mij nog steeds net opgeblazen ballonnen, hoewel het volgens mij geen zwelling is, heb op zich ook bijna geen pijn. Duurt het nog lang voordat ze'normaal' aanvoelen???

Hey Marini

Je zult nog wat geduld moeten hebben. Bij mij heeft het ongeveer 4 weken geduurd voordat ik een verschil begon te merken, ben nu bijna 5 weken en nu beginnen ze natuurlijker en zachter te worden! Maar ze zeiden dat je na 1 jaar pas echt kunt zeggen "dit zijn ze!" dus we moeten nog wat geduld hebben :-) Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@rosamoud< zelfs een dokter beoordeeld zoiets niet vanaf een foto.. je hebt maar twee posts en er staat verder niets over jou in je profiel, zelfs niet of je vrouw of man bent!

ik word altijd erg suspicious van dit soort berichtjes, en ik hoop dan ook dan niemand hier haar foto's naar je opstuurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.