Ga naar inhoud

Greetje : 27 april 2012 : Dr d'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallokes,

ik ben Greetje, en vrij nieuw op deze forum.

Ik ben eigenlijk nog zoekende,

ik denk wel wal een Dokter te weten, maar zoek dames die door hem behandeld zijn,

en daardoor me wat kunnen tip, advies en raad kunnen geven.

Dokter D'Hondt in Tongeren heeft blijkbaar een leuke cv, en heb al wel goede verhalen gehoord.

Maar zou liever wat persoonlijkere info horen van de dames hier.

Bv welke methode is het meest natuurlijk,

als je het onder de borstspier plaatst,

hoelang ben je buiten strijd voor het werk,hoelang doet het intensief pijn?

Heb een eigen zaak en het is wel voornaam te weten hoelang ik het zaakje dicht moet houden. :unsure:

Zoveel vragen waar ik graag een antwoord zou op willen hebben,

kunnen jullie me helpen??

Greetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb helaas geen ervaring met die chirurg. Maar kan je alvast wel een tip geven..

Als je misschien bij de zoekfunctie op dit forum de naam van je arts intypt die je wilt zoeken. Kom je normaal gezien op alle operatie-verslagen en mensen die door deze arts zijn geopereerd en die kan je dan verder contacteren.

Hoop dat ik je hiermee een beetje vooruit kan helpen.

Alvast zeer veel succes met je oriëntatie!

En prettige feestdagen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames,

al een tijdje dacht ik aan een bv. Maar hoognodig was het niet.

Nu na het stoppen van de pil een jaartje geleden en het afvallen van 3kg schiet er niet meer veel over

dan een schim van wat het vroeger was :P Van de zus met de grootste borsten, ( en dat was gewoon een c-ke) werd ik de zus die net als de ander twee moeten aanvaarden dat dat wat geweest is niet meer terug komt :106: ! Mooie decolletéke zijn er niet meer bij, en in mijn sporttenueke lijk ik eerder Geertje dan Greetje. Dus ik maakte een afspraak met dokter D' Hondt en deze week is het zover! Ik maakte zelfs al een afspraak voor een operatie, het gaat dus zoiezo door, maar ik ben zelfstandige dus ik moest het ruim op voorhand weten en wou het nog graag voor de zomer volbracht hebben zodat niemand de schade van verlies kan zien!!! ;) Ben dus heel erg benieuwd en doe waarschijnlijk net al jullie allemaal doen of deden niks anders dan naar borsten kijken, op deze site maar ook in het echte leven. De vrouwen zouden nog iets gaan denken van me ! :D

Ik denk dat ik voor een volle c ga gaan, dual plane anotomisch! Ik wil zo natuurlijk mogelijk!

Ben benieuwd naar de pijn en herstel want na een week moet ik als kapster weer licht aan het werk, maar enkele klanten voor zaterdag en zondag wegens communicanten. Sommige verklaren me gek, de dokter waarschijnlijk ook :D . Maar wie schoon wil zijn en zelfstandig moet pijn lijden, de week daarna doe ik het heel kalm met Drie klantjes per dag zodat ik wat kan herstellen tssdoor.

Dus dames als jullie tips&advies hebben, laat maar komen!

Groetjes Greetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Greetje,

Zelfde verhaal hier, ook zelfstandig dus snel weer aan het werk 

Sommigen blijven hier echt weken thuis, wij hebben die luxe niet he !

Maar het gaat wel hoor mits de nodige pijntjes, het enige waar je echt mee moet opletten is heffen en armen boven ellebooghoogte, dat zal je voelen hoor! Misschien die eerste week toch wat hulp inschakelen, want ik vrees dat je dat met jouw job echt wel zal nodig hebben!

Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook dual plane (rond en laag profiel) want wou net als jij een natuurlijk rezultaat en heb een C-cup nu .

En na hoeveel dagen PO moet je mensen kappen ?

Zal voor iedereen wel anders zijn maar dual plane is vrij heftig ivm herstel hoor : je gaat dat idd voelen !

Ik ben niet kleinzerig maar uit schrik had ik toch 2 weken vrij genomen want ik heb een vrij zwaar beroep (tillen/duwen/trekken) .

Ben één uur gaan werken en heb een week bijgepakt na overleg met mijn bazin . Ze hadden liever een week langer thuis dan comlicaties met alle gevolgen vandien . Natuurlijk hielp het dat ik op 5 jaar tijd nog nooit ziek was geweest en hiervoor verlof nam .

Maar jouw handelingen lijken me ook alles behalve fijn , enkele dagen PO .

Ik kreeg de eerste 2 dagen nog geen deur open , rolluik opgetrokken of fles opengedraaid ...

Sterkte dus alvast :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Greetje,

Zelfde verhaal hier, ook zelfstandig dus snel weer aan het werk 

Sommigen blijven hier echt weken thuis, wij hebben die luxe niet he !

Maar het gaat wel hoor mits de nodige pijntjes, het enige waar je echt mee moet opletten is heffen en armen boven ellebooghoogte, dat zal je voelen hoor! Misschien die eerste week toch wat hulp inschakelen, want ik vrees dat je dat met jouw job echt wel zal nodig hebben!

Veel succes

Hellokes,

ja we kunnen wel, maar dat is dubbel verlies, eerst de kost van de operatie en dan nog eens twee weken sluiten, dan wordt het dus echt een dure grap. :103:

Ik probeer nu al reeds techniekjes uit om mijn ellebogen kort te mijn lichaam te houden en niet hoogt te heffen.

Maar idd het zal zwaar zijn, maar ja, ik troost me dat het er maar 4 klanten zijn op zaterdag en eentje op zondag.

En de uitleg voor de sluiting zal zijn een spuit in mijn schouder voor een schouderblesure. Dus ja als ik pijn heb kan ik het daar op steken. Ik lieg niet graag maar ik wil vermijden dat mijn klanten de vlgd tijd een conversatie aan gaan met mijn borsten i.p.v. mezelf. :44: . Jij hebt al eerder een bv gehad? En ik zie dat je vlgd week er weer voor gaat??

GREETZZZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ook dual plane (rond en laag profiel) want wou net als jij een natuurlijk rezultaat en heb een C-cup nu .

En na hoeveel dagen PO moet je mensen kappen ?

Zal voor iedereen wel anders zijn maar dual plane is vrij heftig ivm herstel hoor : je gaat dat idd voelen !

Ik ben niet kleinzerig maar uit schrik had ik toch 2 weken vrij genomen want ik heb een vrij zwaar beroep (tillen/duwen/trekken) .

Ben één uur gaan werken en heb een week bijgepakt na overleg met mijn bazin . Ze hadden liever een week langer thuis dan comlicaties met alle gevolgen vandien . Natuurlijk hielp het dat ik op 5 jaar tijd nog nooit ziek was geweest en hiervoor verlof nam .

Maar jouw handelingen lijken me ook alles behalve fijn , enkele dagen PO .

Ik kreeg de eerste 2 dagen nog geen deur open , rolluik opgetrokken of fles opengedraaid ...

Sterkte dus alvast :rolleyes:

Heykes,

idd jouw job is nog wat zwaarder als de mijne, ik ben niet bang van de pijn, maar ik vrees dat ik door de pijn van zaterdag en zondag moet. Dan ben ik goed een week ah rusten geweest. Dus ik hoop voor het beste. Zondag de week na de bv doet mijn plusdochter haar communie en moet ik nm naar een feest van mijn neefje, dus :106: ik moet door, incl harnasbhtje, dus geen mooi open jurkje :107:

Het zal zo zijn, ik ben zo blij dat het gaat gebeuren dat ik me dat allemaal niet in mijn hoofd steek, zolang het resultaat er is zal het ok zijn! Ik zal horen wat de dokter zegt! Ben jij tevrede van de c-tje?

Greet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ga dinsdag opnieuw... Was niet blij met de grootte en er zit er 1tje te hoog... Anders was er eerst een herstelop en dan een wissel dus ga er nu in 1 keer door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag geweest voor consult,

heel aangename mens, bij de pasbeurt kwamen we op een 290 MM of 375mf natrelle, my god wat een groot verschil, maar ze gaan beide zei hij, maar ik denk dat ik het met de 290 ga houden, ik wil een mooie lifting en vollere borst maar ik wil niet twee cubs verschil.

Ik sport graag veel en ik wil het nog natuurlijk en handig houden. Mijn ventje vind groter mooi maar mijn borstje en mijn leven.

Ik denk dat ik toch nog twee weken ervoor nog eeens ga passen, gewoon om zeker te zijn en zijn mening te vragen.

Ben benieuwd! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Eindelijk is het zover, 27 April ga ik er voor.

Heb een consult gehad met dokter D'Hondt, dat was heel aangenaam vond ik persoonlijk.

Hele fijne zachte gewone man, die u alle advies geeft die ge nodig hebt.

Dan het passen. Ik heb de keuze voor 290cc hh van natrelle over 375 mh van natrelle.

Ik ga eigenlijk voor een lift-effect en iets groter dan dat ze waren toen ik nog jonge stevige borstjes had :106:

Daarbij zijn voorstel. En mijn keuze worden de 290cc want ik wil niet het effect hebben dat ik ineens grote borsten heb, die onhandelbaar zijn als ik ga sporten.

Ik doe het trouwens enkel voor mezelf, als ik kleren aan heb moet ik zelfs niet opvallen maar met kleren uit en bikini aan mag het opnieu zijn wat het geweest was.

Mijn vriend die wil graag groter, maar ja hij moet er niet mee rondlopen hé :49:

De dokter zei als ik naar buiten ging 'maak een intelligente keuze, en denk dat ik die ook maak.

Vele zeggen, pak maar wat groter, maar ik moet mezelf er goed mee voelen, en natuurlijk ogen. Ik ben1.68 en 55kg en ik vond een volle c- cup meer dan voldoende.

Ik kan haast niet wachten tot ik op zomervakantie kan gaan! :lol:

Nog tip of advies dames???

Greetzzzz

Greetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je vastgestelde datum. Ik heb precies het zelfde 290cc vastgesteld gekregen. Op 2-5 ben ik aan de beurt. Krijg jij ze op of onder de spier? Ben erg benieuwd hoe t gaat worden bij jou. Jij bent immers eerder aan de beurt. ik heb namelijk gelezen en gehoord dat er een deel weg valt onder de spier. Ik zou graag een 300cc willen lijken maar ben een sportieve 80kg lady. Hou je ons op de hoogte met before en after foto's?

Gr. Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een goeie. Ik ben ook zelfstandig onderneemster. Ik had als smoes: spierpijn. Ik kwam ook niet verder dan dat namelijk. Ik heb 2 wk vrij. En hoop echt dat alles goed volgens plan verloopt. Net als bij de meeste dames.

Hellokes,

ja we kunnen wel, maar dat is dubbel verlies, eerst de kost van de operatie en dan nog eens twee weken sluiten, dan wordt het dus echt een dure grap. :103:

Ik probeer nu al reeds techniekjes uit om mijn ellebogen kort te mijn lichaam te houden en niet hoogt te heffen.

Maar idd het zal zwaar zijn, maar ja, ik troost me dat het er maar 4 klanten zijn op zaterdag en eentje op zondag.

En de uitleg voor de sluiting zal zijn een spuit in mijn schouder voor een schouderblesure. Dus ja als ik pijn heb kan ik het daar op steken. Ik lieg niet graag maar ik wil vermijden dat mijn klanten de vlgd tijd een conversatie aan gaan met mijn borsten i.p.v. mezelf. :44: . Jij hebt al eerder een bv gehad? En ik zie dat je vlgd week er weer voor gaat??

GREETZZZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

IHeykes,

ja hij gaat achter de spier duall plan.

Hij heeft eerst alles opgemeten, en met het effect dat ik wou kon enkel de 290 FFof de 375 MF;

Ik weet niet met welke prothese jullie gaan werken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Morgen is het eindelijk zover,

een borstvergroting bij dokter D'Hondt , 290cc hh natrelle8

Ben helemaal niet zenuwachtig, maar kijker wel naar uit.

Het enige wat me bezig houdt is, ga ik kind en man rond me kunnen verdragen met de pijn! :)

Ze gaan zoiezo moeten helpen, maar toch!

Hebben jullie tips en ervaring te leen??

Greetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis heel veel succes morgen ! ik heb afgelopen maandag een dual plane bv gehad en bij mij is de pijn reuze mee gevallen. Het verschilt bij iedereen. Het beste is toch wel om totaal niets met je armen te doen en zoveel mogelijk plat te liggen. Wat voor mij heb geholpen is heel veel groene thee en brandnetel thee drinken. Groene thee is vocht afdrijvend en brandnetelthee zuivert. De eerste dag had ik enorm veel last van vochtophoping van me ribben tot me sleutelbeenderen wat enorm pijn deed. Dit voelde als gekneusde ribben, maar nog geen 2 dagen p.o was ik hier helemaal vanaf (door de groene thee?)

Als je nog vragen hebt of tips nodig hebt hoor ik het wel!

Liefs Cloontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.