Ga naar inhoud

Greetje : 27 april 2012 : Dr d'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Hallokes,

ik ben Greetje, en vrij nieuw op deze forum.

Ik ben eigenlijk nog zoekende,

ik denk wel wal een Dokter te weten, maar zoek dames die door hem behandeld zijn,

en daardoor me wat kunnen tip, advies en raad kunnen geven.

Dokter D'Hondt in Tongeren heeft blijkbaar een leuke cv, en heb al wel goede verhalen gehoord.

Maar zou liever wat persoonlijkere info horen van de dames hier.

Bv welke methode is het meest natuurlijk,

als je het onder de borstspier plaatst,

hoelang ben je buiten strijd voor het werk,hoelang doet het intensief pijn?

Heb een eigen zaak en het is wel voornaam te weten hoelang ik het zaakje dicht moet houden. :unsure:

Zoveel vragen waar ik graag een antwoord zou op willen hebben,

kunnen jullie me helpen??

Greetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb helaas geen ervaring met die chirurg. Maar kan je alvast wel een tip geven..

Als je misschien bij de zoekfunctie op dit forum de naam van je arts intypt die je wilt zoeken. Kom je normaal gezien op alle operatie-verslagen en mensen die door deze arts zijn geopereerd en die kan je dan verder contacteren.

Hoop dat ik je hiermee een beetje vooruit kan helpen.

Alvast zeer veel succes met je oriëntatie!

En prettige feestdagen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames,

al een tijdje dacht ik aan een bv. Maar hoognodig was het niet.

Nu na het stoppen van de pil een jaartje geleden en het afvallen van 3kg schiet er niet meer veel over