Ga naar inhoud

Verandering bh-maat PO ?


mous

Aanbevolen berichten

Wat veranderd er nu percies,

vaak lees ik dat de boobs nog veranderen maar wat verander er dan.

Zelf ben ik vandaag 4 weken PO en natuurlijk zie je zie mooier worden de zwelling was binnen 2 weken al weg.

Natuurlijk moeten ze nog veel meer indalen.

Maar heeft dat ook invloed op de maten?

Want ik lees hier wel eens dat er bij sommige een maatje bijkomt, of eraf.

Wil zo zachtjes ook in de wereld van de mooie bh's een kijkje nemen, volgens de tabel heb ik een 75 C,

maar lees hier ook dat dat niet zo veel zeg.

mijn maten 1dag na PO waren namelijk 74/91 en nu vier weken laer 74/90 niet echt veel veranderd behalven het indalen

lees graag jullie antwoorden.

liefs Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik had een compressie bh en band toen ik voor bh ging kijken meten ze 75D dus ik heb een 75D sportbh gekocht. Na 4 dagen zat deze heel erg strak, dit komt waarschijnlijk omdat de compressie bh en band mijn borsten heel erg plat drukte, en dus zijn mijn borsten een beetje gaan uit zetten toen ik die bh niet meer droeg. Nu heb ik 75E. ik denk zelf dat ze kwa maat niet meer gaan uitzetten of slinken(ik had van mij zelf helemaal niks dus er kan ook niks af :P ) Ik zou als ik jou was eerst nog rustig aan doen met nieuwe bh kopen je weet maar nooit wat er gebeurd. Ik heb begrepen dat ze 1 jaar po nog veranderen maar ik ben zelf nu 8 weken ik zou het niet weten.

hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan meerdere kanten op en de kans is groot dat het allemaal tegelijk gebeurd en je het misschien niet eens merkt;

- Je borsten hebben een kleinere cupmaat nodig omdat de zwelling verdwijnt (misschien denk je dat alles al weg is maar dit kan bij sommige dames nog erg lang duren)

- Je borsten hebben een kleinere cupmaat nodig omdat je borsten steeds soepeler worden (en daardoor natuurlijker) waardoor ze op een andere manier in de cup vallen en een minder grote ruimte nodig hebben

- Je borsten hebben een grotere cupmaat nodig doordat de spier (mits dual plane of volledig achter de spier geplaatst) uitrekt en dus steeds meer mee gaat geven met verloop van tijd

Die borsten van ons blijven toverballen :64: !

Dus doe rustig aan met lingerie kopen want de kans is groot dat ze nog flink veranderen. (makkelijker gezegd dan gedaan :7: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jou was naar een llingerie speciaal zaak gaan om je te laten opmeten. Daar kunnen ze ook een goed advies geven over welke BH's en merken het beste bij jou passen.

Succes!

PS: ik wil zelf ook graag gaan shoppen, heb via internet al vaak een winkelwagen volgend maar durf steeds niet te bestellen omdat ik niet zeker weet of de maat wel klopt en zo blijft, herkenbaar dus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Zelf heb ik telkens gewacht: maar een stuk of 2 goedkopere bh's kopen nu en dan na een tijdje weer tot je zeker bent dat alles een tijdje te zelfde blijft...

Want van mij bleef het toch telkens variëren tot een maand of 3 PO en naar ik lees kan dit nog langer duren....

En dan nog die verschillen per winkel en merk, pfff, om gek van te worden die boobs!!! :45:

Denk dat ik geen meer ga dragen nu, t is toch niet nodig :101:

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja denk dat het wel beter is dat te laten doen, als je zo zelf maar iets koopt zitten ze uiteindelijk toch vaak niet goed en lijk je niet altijd te weten of het aan de omtrek of cup of model ligt... Mij heeft het in elk geval geholpen!

En veeeel geld gekost :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuke shopadresjes... misschien een dagje Amsterdam?.. x

Ik heb ook best een grote cupmaat nodig 70E, laatst paste ik een 70F en die zat ook goed. Ik denk dat het komt doordat ik high profile heb gekregen en van mezelf een kleine omvangsmaat heb, want echt groot zien ze er niet uit. Ik heb zelf nog niks gekocht, want ik wil het dan meteen aan kunnen trekken, ook ben ik bang dat ze nog te veel gaan veranderen en die bh's straks lelijk zitten:P en ik heb nog niks gevonden dat ik écht mooi vind.. ik koop altijd alles in setjes en soms zijn de bh's leuk maar de broekjes niet.. :rolleyes: ... dus nog even 3 weekjes wachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De lingerie speciaalzaken zijn vaak wat exclusiever en meestal niet van een keten, daarom is het lastig om je namen te geven. Ik zou zelf op internet zoeken op merk mocht je een bepaalde voorkeur hebben, rij je daar gewoon naar toe. Breda of Eindhoven is ook leuk om heen te gaan, maar waar je dan precies moet zijn? Gewoon de stad induiken en focussen op lingeriezaken dan kom je ze vanzelf tegen..

Veel shopplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is gratis en ja je staat met een ontbloot bovenlichaam, maar die verkoopsters zien de hele dag door borsten dus die zijn wel wat gewend ;) kwestie van gewoon de winkel binnenlopen en ernaar vragen.. ze helpen je graag! ze willen tenslotte verkopen :P

succes! xx

Bh maat opmeten gebeurt toch met bh aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga het morgen laten doen dan! Dat gaat me ook weer veel geld kosten dan hoor daar wil ik liever niet aan denken haha.

Kent er iemand leuke shopadresjes in Nederland? Ik kom namelijk uit België, x

En... ben je gaan shoppen, op welke maat ben je uitgekomen?

Wat zijn je omvangsmaten eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

ik had een compressie bh en band toen ik voor bh ging kijken meten ze 75D dus ik heb een 75D sportbh gekocht. Na 4 dagen zat deze heel erg strak, dit komt waarschijnlijk omdat de compressie bh en band mijn borsten heel erg plat drukte, en dus zijn mijn borsten een beetje gaan uit zetten toen ik die bh niet meer droeg. Nu heb ik 75E. ik denk zelf dat ze kwa maat niet meer gaan uitzetten of slinken(ik had van mij zelf helemaal niks dus er kan ook niks af :P ) Ik zou als ik jou was eerst nog rustig aan doen met nieuwe bh kopen je weet maar nooit wat er gebeurd. Ik heb begrepen dat ze 1 jaar po nog veranderen maar ik ben zelf nu 8 weken ik zou het niet weten.

hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes kleintje

Is het mss handig om een weekje alleen de kliniek bh aan te doen alvorens een bh te passen.

Moet zeggen die kliniek bh zit niet echt heel strak. De band heb ik iets strakker moeten doen omdat hij niet meer kleeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga het morgen laten doen dan! Dat gaat me ook weer veel geld kosten dan hoor daar wil ik liever niet aan denken haha.

Kent er iemand leuke shopadresjes in Nederland? Ik kom namelijk uit België, x

Lingerie le Net in Eindhoven ( nieuwe emmasingel 94) is super!! Kan daar de hele zaak leegshoppen. Ligt midden in het centrum! Achter de V&D. Alle topmerken en deskundig en vriendelijk personeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En... ben je gaan shoppen, op welke maat ben je uitgekomen?

Wat zijn je omvangsmaten eigenlijk?

Ik ben vandaag naar de Hunkemoller in het shopping center in wijnegem geweest. Ik heb gevraagd of ze me konden opmeten en ze zeiden,; ja hoor natuurlijk.

Ze nam een lint en trok die gewoon rond mijn kledij, midden in de winkel.

Jaa dit is een 70D

Huu? 1) Kan ze het niet juist opmeten zo! En 2) ik heb alles behalve een 70 want dat knelt te hard!

Nu weet ik mijn maat nog altijd niet :(

Ik heb Nu bh's in maat C, D en E :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden! Maar ik bedoel ook shoppen voor kleedjes enzo :D Ben niet zo bekend in Nederland, maar ze hebben me toch al vaak verteld dat je daar goed kan shoppen.

Ik ben ooit in roosendaal geweest maar dat trok daar echt op niets :( x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag naar de Hunkemoller in het shopping center in wijnegem geweest. Ik heb gevraagd of ze me konden opmeten en ze zeiden,; ja hoor natuurlijk.

Ze nam een lint en trok die gewoon rond mijn kledij, midden in de winkel.

Jaa dit is een 70D

Huu? 1) Kan ze het niet juist opmeten zo! En 2) ik heb alles behalve een 70 want dat knelt te hard!

Nu weet ik mijn maat nog altijd niet :(

Ik heb Nu bh's in maat C, D en E :P

Van Hunkemuller ben ik ook niet zo tevreden ivm het opmeten van de maat, ik vroeg dat ook, en mij heeft ze zelfs niet eens gemeten, gewoon op het zicht kon ze dat zien, zei ze.

Vandaag naar een lingerieboetiek geweest om nog eens te laten opmeten.

Ben wel verschoten, gewoon van de omvangsmaat onder de borst.

Ze zei dat ik een 70 nodig heb, draag al altijd een 75.

Ze trok die lintmeter wel redelijk hard aan, moet dit zo strak?

Ze kwam dan op 71 cm uit, als ikzelf meet op 75 cm (gewoon aansluitend gemeten dan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelet met oudere lintmeters waar al flink aan getrokken is, die rekken na verloop van tijd mee en geve geen exacte waarde meer. Dit kan gerust enkele centimeters schelen hoor.

Desnoods je lintmeter eens naast een vouwmeter leggen en kijken hoeveel het scheelt op 1 meter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.