Ga naar inhoud

Verandering bh-maat PO ?


mous

Aanbevolen berichten

Als je je bh maat wil berekenen pak je een meet lint :D

Doe hem eerst op je borst over je tepels (let goed op dat hij recht zit op je rug in 1 lijn met je tepels!!) Trek hem wat aan zodat hij niet te los zit.

Doe hem dan onder je borst en ook nu recht over je rug!!! Trek deze aan tot je het goed vind zitten (dat je lekker ademt)

Ik kom uit op boven 92 en onder 72 -> een 70E maar soms vind ik 75 net wat lekkerder zitten :D

Bij mij heeft het zeker een half jaar geduurd voordat de zwelling weg was en ben een cupje kleiner gegaan maar wel goed gevuld :D

Roosendaal is erg leuk om te winkelen maar je moet niet naar rosada gaan maar te stad in :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Hunkemuller ben ik ook niet zo tevreden ivm het opmeten van de maat, ik vroeg dat ook, en mij heeft ze zelfs niet eens gemeten, gewoon op het zicht kon ze dat zien, zei ze.

Vandaag naar een lingerieboetiek geweest om nog eens te laten opmeten.

Ben wel verschoten, gewoon van de omvangsmaat onder de borst.

Ze zei dat ik een 70 nodig heb, draag al altijd een 75.

Ze trok die lintmeter wel redelijk hard aan, moet dit zo strak?

Ze kwam dan op 71 cm uit, als ikzelf meet op 75 cm (gewoon aansluitend gemeten dan)

Bij mij zegt de ene winkelverkoopster ook dat ik omvang 75 moet hebben, terwijl ik laatst in een chique boetiekje was en die raadde mij omvang 70 aan??!! Ikzelf vind omvang 70 net te strak, dus ik houd het bij omtrek 75. Gewoon doen wat jij het fijnste vind. Bij mij meet ik omvang ook 75.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Hunkemuller ben ik ook niet zo tevreden ivm het opmeten van de maat, ik vroeg dat ook, en mij heeft ze zelfs niet eens gemeten, gewoon op het zicht kon ze dat zien, zei ze.

Vandaag naar een lingerieboetiek geweest om nog eens te laten opmeten.

Ben wel verschoten, gewoon van de omvangsmaat onder de borst.

Ze zei dat ik een 70 nodig heb, draag al altijd een 75.

Ze trok die lintmeter wel redelijk hard aan, moet dit zo strak?

Ze kwam dan op 71 cm uit, als ikzelf meet op 75 cm (gewoon aansluitend gemeten dan)

Tegen mij zei ze ook 70 maar dat is ook te strak voor mij!

Die is nog straffer, gewoon op het zicht, snap ik toch niet ze..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 1 vrouwtje die me omvang 65 aan raadde...

Nou bij e hunkie stik ik dan ! Bij after aiden is 65 weer wel goed...

Ik doe lekker aan wat fijn zit en soms is dat 75 :D

65? :o Wist ni eens dat da bestond haha, maar je bent wel een smalliie hé :D Wou dat ik ook zo small was =) Alleen wel moeilijker om bh's te vinden met zo'n smalle omtrek

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja niet veel hoor!

Valt mee met smal vind ik zelf :D

Heb echt 70 maar heb een stom kippe borstje :P en daar zit 70 soms ook niet goed door krijg beurse plekken op borstbeentje :(

Aghh zo blijven we bezig :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, vandaag is mijn maat echt goed opgemeten.

Onder 70 cm, boven 89 cm.

Ben dus smaller dan ik dacht, heb altijd 75 gedragen.

In principe is mijn omvangsmaat 70, maar C cup is te klein, D cup te groot (wel gevuld maar borst is teveel bedekt dan eigenlijk)

Daarom raadde ze aan om toch voor 75C te kiezen, (tis een grote C zei ze, dus ik content)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe hebben ze je maat nu gemeten dan,

Ik wil volgende week ook is kijken waar ik het beste naar toe kan gaan.

Als ik zelf meet kom ik ook uit op 72-90 en terwijl ik standaard altijd 75omvangsmaat kocht waarom? tja nooit meer gemeten. ....

Volgens mijn gaat er straks een wereld voor me open nu bestelde ik altijd maar het zelfde past toch nooit ivm verschil in cup maten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Inmiddels zijn we maandag 9 weken PO,

en er is idd wel wat veranderd, bij 3 winkels liviera, hunkemoller en een hele luxe lingerie zaak mijn te hebben laten opmeten blijk ik in de luxe zaak een E 70 te hebben ( marlies dekkers zonder vulling alleen met beugel)

Livera een sapph een E70

En bij hunkemóller heb ik nog geen passende E 70 kunnen vinden moest echt naar F 70 wel een balconette model.

blijft dus inderdaad passen en nog eens passen.

Maar de 70 is wel overal het zelfde, had altijd 75 aan maar ach met 2 verschillende cupmaten passen ze samen toch nooit in 1 bh.

Mijn maten zijn dus nu 71/92 wel dus een centimetertjes meer geworden mss wel door de druk van de kliniek bh en band.

Moet morgen terug, ben benieuwd, wat ze gaan zeggen het verschil in profiel is wel duidelijk, high is nog niet zoveel in gedaald, medium wel.

en de high is ook veel stugger, maar of dat dit nog gaat veranderen. tja gaan ik morgen horen hoop ik.

Verwacht zelf wel dat het verschil te zien blijft al is dat wel nu alleen met veel licht en naakt, niet meer zoals voor de operatie dan zag je het nog door een shirt heel.

De gelijkheid naar voren is wel helemaal goed gekomen, en ja ze waren ook zo verschillend van maat en vorm, dat is nu al zoveel mooier.

hoop echt de foto's digitaal te krijgen zodat ik duidelijke foto heb.

x mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap die maten toch niet echt hoor.

Heb me ook laten opmeten, heb bijna dezelfde maten als mous, 70 onder 90 boven.

En ze zeiden dat ik 75C moet hebben, normaal omvan 70, maar dan vonden ze C te klein en D te groot.

En mous heeft met dezelfde maten een 70E, kan echt niet volgen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.