Ga naar inhoud

Klein vraagje : pijnlijke borsten 3 weken PO


Vincy

Aanbevolen berichten

Heb toch al even gebeld naar de kliniek en gevraagd of er nog patiënten waren die dit aan de hand hadden en ze zeiden dat de spierontsteking normaal los staat van de BV. Dus nu maar even afwachten. Zolang ik niet veel beweeg valt het goed mee ;-) morgen terug werken, ben benieuwd!

Rosa ik heb enkele foto's in mijn galerij geplaatst maar niet volledig bloot, aan mijn borsten zelf is er niets te zien. Litteken is nog wel wat rood (een rode streep) maar denk dat dit normaal is.

Mercikes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik nou zo wantrouwig?? volgens mij is rosa een man!! "ze"schrijft in drie zinnen het woord borst of borsten en wil meteen foto's zien, heeft maar twee topics met vrijwel dezelfde tekst, op een ander onderwerp, en op "haar" profile staat ook al niets, ook geen geslacht ingevuld.

volgens mij hebben we hier met een freaker te maken.

dames wees in ieder geval alert. ik kan het mis hebben, maar het is heel raar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik nou zo wantrouwig?? volgens mij is rosa een man!! "ze"schrijft in drie zinnen het woord borst of borsten en wil meteen foto's zien, heeft maar twee topics met vrijwel dezelfde tekst, op een ander onderwerp, en op "haar" profile staat ook al niets, ook geen geslacht ingevuld.

volgens mij hebben we hier met een freaker te maken.

dames wees in ieder geval alert. ik kan het mis hebben, maar het is heel raar.

waar zijn jou foto's eigelijk?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben ik nou zo wantrouwig?? volgens mij is rosa een man!! "ze"schrijft in drie zinnen het woord borst of borsten en wil meteen foto's zien, heeft maar twee topics met vrijwel dezelfde tekst, op een ander onderwerp, en op "haar" profile staat ook al niets, ook geen geslacht ingevuld.

volgens mij hebben we hier met een freaker te maken.

dames wees in ieder geval alert. ik kan het mis hebben, maar het is heel raar.

Had hier ook al een vreemd vermoeden naar! Nu sowieso zet ik geen volledig blote borsten van mij opt net omwille van dit soort gevallen... Inderdaad heel verdacht! Gr x

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar zijn jou foto's eigelijk?

xxx

hoi kimberley, ik heb geen foto's, ben altijd een beetje bang geweest voor dit soort taferelen en bovendien was ik zelf in shok van mijn voorfoto's dat ik ze snel gedelete heb!! :unsure:
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo iedereen

Ben nu al 2 maanden verder en nog steeds blij!!! Kan het soms nog niet geloven! Heb mijn eerste bikini gekocht zonder vulling!!!

Op de brief die ik had meegekregen van de kliniek stond vermeld dat je de eerste 6 weken uw sportbeha overdag en s'nachts moet dragen, nadien enkel nog s'nachts. Weet iemand hoelang s'nachts?

Binnenkort zou ik terug onder de zonnebank willen gaan, gewoon factor 50 smeren op de littekens? Zou graag een beetje kleur hebben voordat ik op vakantie vertrek ;-)

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vincy,

ik heb die BH ook best lang s'nachts gedragen. was wel veilig. op een gegeven moment probeer je het gewoon zonder en voila!..Mij hebben ze aangeraden 6 weken po dag en nacht + sh*tband) daarna mocht ik zelf weten of ik hem nog zou dragen. ik heb de eerste maand na die 6 weken nog wel overdag een goede sport-beha gedragen en s'nachts mijn kliniekbeha ook nog wel 2 maanden denk ik. Luister naar je gevoel. liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vincy,

ik heb die BH ook best lang s'nachts gedragen. was wel veilig. op een gegeven moment probeer je het gewoon zonder en voila!..Mij hebben ze aangeraden 6 weken po dag en nacht + sh*tband) daarna mocht ik zelf weten of ik hem nog zou dragen. ik heb de eerste maand na die 6 weken nog wel overdag een goede sport-beha gedragen en s'nachts mijn kliniekbeha ook nog wel 2 maanden denk ik. Luister naar je gevoel. liefs

Hey Lucky

Ja denk dat ik ze best s'nachts nog even ga dragen. Vind het eigenlijk niet meer vervelend zoals in het begin :-)) maar wou toch even weten jullie deden/doen. Voor het sporten doe ik wel steeds een aan!

Slapen op mijn buik lukt ook terug goed. Ben echt content dat ik ze heb!

Mercikes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.