Ga naar inhoud

Twijfel juiste cc


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen..:)

Eindelijk voor mij is het ook bijna zover, 22 februari wordt ik voorzien van boobies waar ik jaren van droomde..

Nooit gedacht dat ik het zou durven, dat het voor mij weggelegd zou zijn een borstvergroting, maar toen ik laatst een bikini aan het passen was met m'n kleine boobies, barste ik in huilen uit.. Het werd tijd dat ik er echt wat aan ging laten doen..

Kliniek gevonden, super gevoel bij! En dan het passen voor de juiste maat, ik heb van mezelf cup A75

en ik wil graag naar een volle C cup.. De chirurg raadde 325cc aan en voor de spier! Groter ook gepast maar toen gaf de chirurg aan dat dat onnatuurlijk zou gaan ogen. Prima ik luister naar de pc want die zal er absoluut verstand van hebben.

Thuis aangekomen, toch nog vragen en twijfels met betrekking op de maat, en een afspraak gemaakt om toch nog een keer te passen.

Weer gepast en de pasprothese van 300cc gepast en 375.. Mijn ouders en consulente zelf zei dat ik echt voor de 300 moet gaan.. Word dus 325 maar daar was geen pas prothese van.

375cc zag er ook wel groot uit, ik ben zelf 177cm en weeg 63 kilo.

Maar dan ga je toch op forums kijken en lees je zovaak dat je snel went aan de grootte en dat je beter voor de groteren dan kan gaan.

Zoals jullie begrijpen, zit ik mezelf helemaal gek te maken.. Ik wil het zo ontzettend graag maar ik wil niet denken, had ik nou maar voor de 375 gekozen..

Kan iemand mij uit m'n twijfel halen?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben zelf 167 en weeg 56/57 kilo en ik heb 350cc gekregen, en kom nu uit op een D/E cup maar het ziet er kleiner uit dan je zou denken dat komt door de implantaten ik heb ze wel onder de spier, maar aangezien jij 10 cm groter bent denk ik toch dat 375 cc je niet zou misstaan, en uiteindelijk moet je van je eigen gevoel uitgaan. Ik had ook eerst gekozen voor 300cc, maar ben blij dat ik 350cc heb genomen, ze zitten bij mij wel achter de spier, doordat ik te weining weefsel heb, maar ben er wel blij mee....

gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.68 weeg 57 kilo. Ik heb 330 cc dual plane en kom tot nu toe uit op 75F, maar zo oogt het echt niet!! Ik zelf vind het ogen als een D-cup. De reden (volgens de mevr. uit de winkel) dat ik op een F-cup uit kom is omdat mijn taille nogal smal is. Ik zou zelf gewoon luisteren naar je pc, die weet heel goed wat mooi is en wat bij jouw lichaam past. Hij heeft immers vaker gedaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! ik ben met 310 cc van b naar E gegaan (zier eruit als D) ik ben 1.70 m en weeg 68 kilo, om even te vergelijken.....

ik denk dat je met die 325 al op een E gaat uitkomen hoor (die er dan weer uitziet als een D)

houd je ook rekening met de zwaartekracht?? des te zwaarder je borst des te eerder die gaat hangen he????

het is jouw lichaam en je moet doen wat je zelf wilt, maar ik zou ook naar de pc luisteren en een compromie nemen????

veel succes met beslissen, het is best lastig hoor, bovendien valt het voor iedereen weer anders uit..

groetjes, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties!:)

Jolly, waarom denk je dat ik met 325 al op een E uit kom? Want ik zag een prothese liggen van 300 maar zo groot zag het er niet uit!

Ik wil zo graag mooie volle boobies dat mijn voorkeur echt uit gaat naar de 375, maar het is al bijna woensdag en ben bang dat ik niet meer kan wisselen misschien omdat ik al gezegd heb voor de 325 te gaan.. Iemand ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sill

Het aantal cc in combinatie met het profiel van je prothese bepaalt de maat. Dus het ligt eraan of je een medium of b.v high of zelfs extra high profile hebt. Dit kan enorm schelen in de projectie (dus het volume naar voren toe). Ook de breedte bepaald uiteindelijk je cupmaat, maar denk dat het toch vooral gaat over hoe het eruit komt te zien hè.

Maar ik denk dat zelfs als het een medium profile is, dat je dan uit gaat komen op een c-cup. Zeker omdat er plaatsing voor de spier is.

Ik heb zelf mijn bv nog niet gehad, maar ben wel veel bezig geweest met het uitzoeken van welk profiel en welke projectie en zo en hoeveel dat dan uiteindelijk zal schelen in de totale omtrek.

Ik ga gewoon op mijn pc vertrouwen, want dat lijkt me nu toch het beste!

Hoop dat je je niet meer te veel zorgen hoeft te maken en dat jij woensdag met prachtboobies gaat wakker worden!!

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben met een 260cc op een D uitgekomen... Ik ben 1,74m en woog toen 52kg..

Ik ga 9 maart wisselen naar een 535cc... Reden: 9 jaar oud, beetje aangekomen, zwangerschap achter de rug.. ben nu trouwens 1,74m (nog steeds hihi) en weeg nu 57kg...

Persoonlijk vind ik dat je in zekere mate absoluut moet luisteren naar een pc aangezien die er verstand van heeft al zou hij/zij denk ik toch niet iets gaan doen wat echt echt niet zou kunnen...

Wat de maten en cc's betreft heb ik zoiets van als het zou passen en je zou het zelf willen en je hebt zelf geen problemen met onnatuurlijk ( al snap ik niet dat men over iets onnatuurlijks praat aangezien een borstvergroting al iets onnatuurlijks is en voor het geld wat je neerlegd mag men best zien dat er iets gebeurd is ;) maar dat is persoonlijk) waarom dan afgaan op een uitspraak van dat is onnatuurlijk dus doe toch maar die kleinere dan... Ik zou gewoon nog een pas consultje aanvragen als je zoveel twijfel houdt en lekker passen wat er in zou passen en dan zelf bekijken wat jij mooi vind, onnatuurlijk of niet... Zou toch zonde zijn als je achteraf denkt: Goh had ik maar een maatje meer genomen want het paste wel...

Succes met je beslissing meissie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best boobie, dankje wel voor je reactie! Er staat dat ik een moderate plus volume krijg? Zegt mij eigenlijk niet zoveel..

@soo blond, jij ook bedankt voor je reactie! Ben ik helemaal met je eens, wat is onnatuurlijk? En dat heb ik dus ook, ik kies voor iets onnatuurlijks en dan wil ik gewoon dat er ook resultaat gezien wordt! En niet dat iedereen zich af vraagt waar ik die protheses heb laten plaatsen.. Heeeel lastig dit hoor, als jij met 260 op een D uit komt, zou ik ook gewoon op een mooie cup uit moeten komen..

Maar waarom zegt dat duiveltje op mijn schouder, kies voor de 375? Want dat is toch wel wat ik liever wil diep in m'n hart

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sill,

Ik heb 70D van een 70A af MAAR ze ogen als een B/C cup..

Persoonlijk zou ik zeggen, ga passen... Al pas je 450cc bij wijze van dan he, als dat erin zou kunnen en als JIJ dat mooi vind moet je dat lekker doen... Onnatuurlijk of niet ;).. Jij moet ermee lopen, Jij moet het mooi vinden en vooral JIJ moet er gelukkig mee zijn en verder helemaal niemand... En je gevoel heeft je volgens mij al verteld wat je moet doen of niet ;) ?? Volg je hart, doe wat je hart je ingeeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je helemaal gelijk in, maar omdat ik de 375 gepast had en mijn ouders en de vrouw die bij het consult aanwezig waren gelijk in koor zeiden dat dit niet mooi was, en te groot zou zijn, durfde ik niet aan te geven dat ik dit juist wel mooi vindt..

Maar ik ben van plan maandag toch de kliniek nog even te bellen en te vragen of ik nog kan switchen van maat, word tenslotte woensdag al geopereerd en weet dus niet of je dan nog kan switchen omdat de protheses misschien speciaal besteld moeten worden?

Weet jij dat misschien?

Super bedankt voor je reactie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik eigenlijk niet maar ik denk dat ze de 'kleinere' protheses wel hebben... Denk dat 450+ of 500+ speciaal besteld word...

Ik zou eigenlijk eerst bij mn wissel 425cc high profile krijgen en dat gaf mn pc niet door.aan die assistente... Toen ik terug ging omdat ik er deze keer (voor mij de voorlopig in 20jaar laatste keer) er echt het uiterste uit wilde halen heeft ie geswitched naar 535cc ultra high profile en dat gaf ie wel door aan die assistente...

En sorry maar ik wil niemand beledigen hoor, maar ouders hebben het beste met je voor dus die hebben wel een medelevende mening al blijft het jou beslissing he... Maar zo'n consulente haha waar bemoeit die zich mee...?? Kijk als familie zegt van dit dat, al vind ik nog van hou je mening voor je... Ik blijf erbij JIJ moet gelukkig zijn!!!

Durf te wedden dat als je de grotere neemt ze 't niet eens zien hihi ;)...

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hier nog iemand die houdt van het onnatuurlijke!

Lekker nog eens passen en doen wat jij wil!

Ik ben van het principe dat het best gezien mag worden hoor! En die grootte went zoooo snel, trust me...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sill,

Ik heb vergelijkbare afmetingen (ben 1.80m en weeg 63kg) en mijn pc heeft 345cc dual plane geplaatst.

Heb van tevoren aangegeven dat ik van een 75A naar een volle 75C of zelfs 75D wil gaan en tijdens de operatie heeft hij bekeken hoeveel cc hij daarvoor nodig had.

Kijk maar eens even in mijn album, dan kun je een beetje een idee vormen wat 345cc doet.

Naar mijn mening past het perfect bij mijn lichaam!

Liefs en succes woensdag!!

Twisty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties! :)

Jolly, waarom denk je dat ik met 325 al op een E uit kom? Want ik zag een prothese liggen van 300 maar zo groot zag het er niet uit!

Ik wil zo graag mooie volle boobies dat mijn voorkeur echt uit gaat naar de 375, maar het is al bijna woensdag en ben bang dat ik niet meer kan wisselen misschien omdat ik al gezegd heb voor de 325 te gaan.. Iemand ervaring mee?

hoi je bent een stuk slanker dan ik, en je cupmaat word bepaald door het verschil tussen boven en onderwijdte,

omdat ik dus flinker ben dan jou heb ik minder verschil en dus minder snel een grotere cup, als wij beide de zelfde cc's zouden nemen en op dezelfde manier geplaatst, zelfde profile,

dan heb jij dus in cm een groter verschil en dus een grotere cup..... snap je m nog???? omdat jouw beginsituatie een cupmaat kleiner is denk ik dat je op dezelfde cup als ik gaat uitkomen, jij krijgt met 325 iets meer cc's.

het is moeilijk uit te leggen haha bovendien ligt het er ook aan hoe breed je bent, welk profile krijg je????

je krijgt als ik het goed begrijp op de spier geplaatst, dus met wegvallen van cc's hoeven we geen rekening te houden...

ik zou zeggen overleg heel goed met je PC en dan volg je gewoon je hart, wat ik vind (of anderen) doet er eigenlijk niet toe, het is jouw lijf!

heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel voor jullie berichten!

@Jolly, ja ik snap het helemaal! Ik heb alleen geen idee wat voor profile ik krijg? zal wel de medium zijn denk ik hihi,

Toch nog even contact gehad met de consulente.. en gezegt dat ik toch nog een beetje in dubio zat, en we hebben een compromie gesloten

ze heeft met spoed de 350cc besteld! Dus deze wordt het, ze zei wel dat ze bang worden dat het misschien onnatuurlijker wordt, maar ik wil gewoon mooie

grote volle boobies en ben blij dat ik toch voor de ietsjes grotere ga!!:) En we zullen wel zien hoe het wordt..

Morgen is het zover, kwart voor 11 word ik voorzien van een paar boobies, ben niet heel zenuwachtig, kijk er zo naar uit!:)

Onwijs bedankt voor jullie berichtjes!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel meiden! Zodra het kan zal ik een verslagje plaatsen.. zullen jullie voor me duimen? Ben wel bang voor de narcose.. Maar komt vast allemaal goed!

Weten jullie hoe het met de pijn zal zijn? Ik krijg ze voor de spier, en wat ik hoor is dat ietsjes minder pijnlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daaaaar ben ik weer!! Met boobies!!

De operatie is achter de rug, het geen waar ik zo bang voor was.. Het is me alles zo meegevallen!

Ik was ook rustig, niet nerveus en ik heb alles over me heen laten komen.

Toen ik naar de operatietafel liep dacht ik wel bij mezelf, ohgod waar begin ik aan.. Maar kreeg de narcose prik en voor ik het wist was ik weer wakker:)

Voelde me wat duf maar totaal niet misselijk ofiets..uurtje rustig bijgekomen en ik mocht naar huis.. Jeetje pijn heb ik niet, maar ontzettend spierpijn! Voornamelijk onder m'n oksels.. Niet fijn.

Ook zijn m'n boobies ingetapet waardoor ik nog niet echt kan zien hoe groot ze zijn, heb ook een sportbh aan en daarover heen een vest, maar ze ogen niet echt groot.. Is dat normaal als je ingetapet bent dat ze klein lijken?

Al met al ben ik blij dat het achter de rug is, nu maar snel herstellen hihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

eindelijk heb je ze he :D:D:D...

Gelukkig valt 't je allemaal reuze mee... En als je netjes je paracetamolletje op tijd neemt dan blijft je pijn ook wel zo denk ik hoor...

Morgenochtend ben je goed stijf maar zoals je zelf al beschrijfd door de spierpijn en idd voornamelijk bij je oksels...

Door die tape zitten ze wat platter idd... Die zit wat strak tegen de ergste zwelling...

Ik herken dat van vorige keer, dat je niet echt kunt gluren hihi...

Hou ons op de hoogte van je herstel en ik ben benieuwd naar je foto's hoor :D:D:D...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.