Ga naar inhoud

Twijfel juiste cc


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Sandra en krijg 29 maart mijn bv.High profiel 305 cc achter de spier.Ben 1.79 en 58 kilo.Ben vrij small.Zijn er vrouwen die mijn postuur hebben en ongeveer de zelfde cc hebben gekregen en wat voor maat hebben zij nu?

Ik wil namelijk een grote c -cup en wil ze niet kleiner.Zou ik meer moeten hebben is dan mijn vraag.Graag zou ik jullie foto's willen zien als het mag.Ooooh wat een ellende als je twijfeld..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snappie

Ik krijg 20 maart mijn bv, dus kan nog geen resultaat bespreken met je, maar misschien moet je even een eigen voorsteltopic aanmaken en dan deze vraag daar in zetten. Misschien krijg je dan meer reacties!

Ik ben 1.69 en 64 kilo. Krijg 450cc rond cohesive, medium profile achter de spier en wil graag uitkomen op grote D of een E. Dus denk eigenlijk dat die C bij jou zeker moet lukken met jouw postuur... Maar ben ook maar een leek. :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha de platgedrukte boel dus momenteel 

Jammer dat je ze niet kunt zien... ( en wij dus ook niet )

Heb je nu t grootste gekregen?

Fijn te horen dat de pijn meevalt, hopelijk is t morgenochtend ook nog zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sil

Ben benieuwd naar het resultaat. ik ben gister op consult geweest bij dr Nelissen. ik ben 1.78 weeg 64 kilo heb nu een slappe 75a(ben 3 jaar geleden 45kilo afgevalen) en wil een mooie d75. ik krijg tussen de 350 en 450cc rond cohesive op de borstspier high profile .

Sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ik heb toch de 350cc gekregen! Ookal gaf de chirurg voor de operatie nog wel aan dat het onnatuurlijker zou zijn en of ik het echt zeker wist, maar wat is nou 25cc meer? Verwacht niet dat het een hele cupmaat scheelt hihi..

Slechte nacht gehad, alles deed me zeer.. Heb het idee dat ik een baksteen op m'n borst heb zitten, totaal niet fijn:(

Dacht gister echt even, waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen..spierpijn is echt niet uit te houden, en als ik diep adem haal, heb ik een stekende,trekkende pijn voornamelijk in m'n rechterborst die is ook groter! Wie mooi wil zijn... Ja moet pijn lijden dus even op de tandjes bijten en hopen dat het volgende week beter zal gaan:)

Bedankt voor jullie berichtjes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Oh je hebt boobies! Gefeliciteerd! Ik word aanstaande maandag geholpen ik ben 1.74 en weeg 61kg heb nu 75aa en krijg 325cc duelplane rond. Ben ook erg benieuwd wat het gaat worden en heb ook veel getwijfeld over aantal cc heb 2 consulten gehad en voor mij is dit de juiste keuze. Hoop ook zo dat mijn droom nu uitkomt....eindelijk mooie borsten.

Gr Lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sill

Proficiat met je nieuwe boobs!

Inderdaad de eerste dagen zijn heel lastig. Maar hopelijk heb je wat hulp in huis zodat het toch nog allemaal gaat meevallen. Vooral bij het rechtkomen had ik veel pijn, maar weet dat het beter w. Heb ze nu bijna 4 weken, heb op dit ogenblik terug spierpijn in 1 borst en ook rugpijn. Maar of de rugpijn die ik nu heb van mijn borsten komt weet ik niet?? Al bij al valt het goed mee!

Vandaag gaan shoppen en dan vergeet je de pijn zeker!!! Normaal ging ik alleen passen maar omdat er enkele handige bh's nog in promotie waren heb ik ze gekocht! Nu alleen spijtig dat ik nog 2 weken moet wachten.

Had 75aa en nu 75C/70D!

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! gefeliciteerd met je nieuwe boobies!! fijn dat de 350 nog snel geregeld kon worden, als je zo ingepakt zit lijkt het minder hoor, omdat het goed stevig moet zitten, word de kliniekbh of de tape altijd heel strak gedaan!! voorlopig zal je nog geduld moeten hebben, je moet herstellen en je borsten moeten ook nog gaan dalen.....

dan pas ga je het eind resultaat zien!!

voor nu lekker rustig aan doen hoor, als je hulpt hebt maak er dan maar gebruik van!!

beterschap !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor de reacties! Nu bijna een week verder, wat is dat snel gegaan! Het is me tot nu toe echt alles mee gevallen! Slik al sinds het weekend geen pijnstillers meer.. Vandaag weer terug naar de kliniek om de tape er af te halen! Daar was ik het meest bang voor,

Ik kreeg ze namelijk voor het eerst te zien! Ik was nog nerveuzer voor het tape er af halen dan voor de operatie hihi.

Het tape er af halen was totaal geen pretje,god wat deed dat pijn.. Ik kon wel huilen! Leek of mijn vel er af getrokken werd..

Maar wat is dat gek om opeens boobies te hebben hihi.. Ik kan er nog niet echt een beeld bij vormen.. Ik hoop wel dat ze nog wat groter zullen worden, van de zijkant lijken ze wel groot, maar als ik in de spiegel kijk naar de voorkant vind ik het echt wel mee vallen..

Weet iemand of ze nog veel zullen veranderen ondanks ik mijn silliconen op de spier heb??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Juist even gespiekt naar je foto's... Nice!!!

Denk dat je bovenaanzicht, wat jij wat klein vond uitvallen, vooral door de inplanting van je boobs komt. T is net zoals je zelf zegt, je voorsituatie was ook dat ze iets breder uiteen stonden...

Heb dat ook, en dromen we niet allemaal stiekem van dat spleetje?  maar t moet kunnen he...

Fijn herstel gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.