Ga naar inhoud

400 of 450 cc


Aanbevolen berichten

Hoii allemaal,

Ik zit dus met een grote twijfel betreffende mijn aantal cc. Ik word 5 maart geopereerd in de Bergman Kliniek in Den-Haag door dr. Van Drunen.

Nu heb ik al vanaf het begin de twijfel over het aantal cc. Ik twijfel dus enorm of ik 400 of 450cc moet doen. Ik heb op dit moment een a/kleine b met een omvang van 85. Ik draag wel altijd omvang 80 qua bh's. Ik ben 1.74 en 80 kilo en ik vind persoonlijk dat je straks mijn borsten echt wel mag zien.

Ik wil dus zeker wel naar een 85d/80d, anders vind ik het niet de moeite waard.

Nu wil ik graag jullie advies, want ik ben mijzelf alleen gek aan het maken. Ik wil namelijk niet wakker worden, met had ik toch maar iets anders genomen. Ik heb ook begrepen, dat de borsten uiteraard nog indalen en qua grootte afnemen i.v.m. wondvocht.

Hoor het graag!

X. Fabiola

Link naar reactie
Delen op andere sites

450, als je smallere protheses neemt, krijg je zo een punttietjes..... Deze zijn een halve centimeter breder dan die van 400 cc en het scheelt in projectie niet veel (0,2cm per implantaat)

En omdat je al wat breder van boven bent, denk ik dat dit mooier bij jou uitkomt.

Misschien zou iets méér cc ook niet misstaan? Maar daar gaat jouw pc over, weet niet of dat gaat passen, of je genoeg ruimte achter de spier hebt (werd toch achter de spier geplaatst hè?)

Ik loop zelf ook nog in dubio over de 400 en 450..... denk dat ik het aan mijn pc overlaat, want kom er zelf toch niet uit. Kan het wel berekenen, maar of dat echt zekerheid geeft?? geen idee.

Succes met piekeren hè hihi

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

BB weet al wat ik ga zeggen:

Ik zou voor de grootste gaan, hier 500 cc achter en kom op D kleine E uit...

Maar dit is echt mijn persoonljjke mening, ze lijken kleiner dan een echte D/E he!

Van mij viel de grootte tegen, al zie ik hier soms ook mega boobs met 250 cc en zo...

T is zoals mijn collega hier zegt: t hangt af van je bouw en vorm van je prothese...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik zou ook zeker voor de grootste gaan! Ikzelf heb 450 cc (hoog profiel) rond, achter de spier, ben 1.72 en ongeveer 68 kilo. Ik ben van een slappe 75/80B naar een 80E gegaan, lijkt supergroot, een E, maar protheseborsten heb je altijd een grotere cup nodig, ze zien eruit als een kleine natuurlijke D. Als je nieuwsgierig bent kan je mijn foto gewoon in de gallerij zien, dan heb je een idee wat 450 cc doet. Maar pin je er niet aan vast hoor, want ieder lijf is verschillend, het valt bij iedereen weer anders.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even om te vergelijken: ik ben 1.70m weeg 68 kilo< ben met 310 cc op de spier, medium profile, van b naar E gegaan! (het ziet eruit als een D)

succes met beslissen, maar als ik je verhaal lees< vermoed ik dat je een voorkeur hebt voor de grootste!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriendin heeft een - natuurlijke - 85D (ong. jouw postuur) en 'ze' lijken véél kleiner dan mijn (80)C .

Om teleurstelling te vermijden : de grootste nemen !

Je leest hier véél te vaak over wissels omdat ze hun boobs te klein vinden . Grootte went snel ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen super veel thx voor de reacties. Ik zal zo een foto erop zetten hoe het nu is, misschien veranderd dat jullie mening.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.