Ga naar inhoud

Borstvergroting 450cc?


Bowke

Aanbevolen berichten

ik heb je geaccepteerd hoor dus je kan mijn fotoos bekijken.

Ja door mii ben ik toen gaan nadenken en ben ik toen terug gegaan naar me pc.

Hij wilde 350-375 cc plaatsen maar bij nader inzien wilde ik toch 400 en het is 450 geworden.

Mii heeft me toen gezegt ald ik groter wilde dat ik terug naar de pc moest gaan...en ik ben haar nog steeds dankbaar !!!

Ik heb begrepen dat achter de spier wat cc weg gedrukt worden.....dus dan kom je idd wel op een iets kleiner cupje dan mij uit...maar goed er valt weinig van de zeggen want de een heeft met 260 al een D en de ander met 500 pas .

Het blijft een gokje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi!! het valt bij iedereen anders uit maar, ik doe een gokje...... ik denk dat het een 75F word...........

in iedergeval alvast heel veel succes!!

Hoi Jolly!

Ik begin er ook meer en meer van overtuigd te geraken dat het een F zal worden.

Iets te groot dan wat ik in gedachten had dus ik ga toch nog eens contact opnemen met de dokter om het er nog eens over te hebben :-)

Normaal zou hij 425cc in de ene en 450cc in de andere borst plaatsen, maar ik denk dat ik het met 375cc en 400cc ga doen.

Het resultaat zal dan nog mooi te zien zijn denk ik he :55:

Bedankt voor je reactie :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je geaccepteerd hoor dus je kan mijn fotoos bekijken.

Ja door mii ben ik toen gaan nadenken en ben ik toen terug gegaan naar me pc.

Hij wilde 350-375 cc plaatsen maar bij nader inzien wilde ik toch 400 en het is 450 geworden.

Mii heeft me toen gezegt ald ik groter wilde dat ik terug naar de pc moest gaan...en ik ben haar nog steeds dankbaar !!!

Ik heb begrepen dat achter de spier wat cc weg gedrukt worden.....dus dan kom je idd wel op een iets kleiner cupje dan mij uit...maar goed er valt weinig van de zeggen want de een heeft met 260 al een D en de ander met 500 pas .

Het blijft een gokje!

Hoi Marriebarrie,

Bedankt voor je reactie :)

Ik ga denk ik, zoals ik al zei tegen Jolly, toch gaan voor een iets kleiner maatje denk ik.

Dan zal het ongeveer uitkomen op een "E"?

Ik heb nog tijd om na te denken he :)

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.