Ga naar inhoud

Borstvergroting 450cc?


Bowke

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Vandaag ben ik op eerste consultatie geweest bij Dr. De Doncker bij Linea Aestethica te Ukkel.

Op 2 april krijg ik mijn langverwachte borstvergroting, super spannend!

Ik vind het nu wel nogal moelijk om in te schatten hoe groot mijn borsten gaan uitvallen na de operatie.

Je staat daar zo te "klungelen" met die prothesen in je BH.

Uiteindelijk heb ik gekozen voor een prothese van 450cc.

Nu heb ik een 75B, ik ben 1m68 groot en slank (stevig) gebouwd.

Maar ik heb een beetje bezorgd dat het misschie TE groot gaat zijn?

Kunnen jullie mij raad geven aub?

Alvast heel erg bedankt :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bowke

Vervelend he, je krijgt te horen hoeveel cc erin gaan en weet eigenlijk daarna nog niks :)

Misschien kan ik je een beetje verder helpen, maar dan moet ik eigenlijk wel van je weten welk merk je krijgt, welke vorm (druppel of rond) en welk profiel. Weet je dat toevallig?

xx BB

ps: ik krijg van eurosilicone 450cc medium profile, rond, cohesive gel. Bij die prothese krijg ik per borst een projectie van 4,4cm, dat houdt in dat ik op zn minst in omvang 8,8 cm ga toenemen, wat wel 2 cups kan schelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben wij trouwens een beetje hetzelfde postuur, heb nu ook 75B, ben 1,69 lang en slank, maar niet iel.....

Hoi BB,

Bedankt voor je snelle antwoord :-)!

Het gaat om ronde cohesive implantanten, onder de spier.

Ik had gezegd dat ik voor een D of misschien zelfs een kleine E wou gaan.

Had zo wat fotokes zitten opzoeken van wat ik mooi vond en dat waren telkens die cupmaten.

Groetjes!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb ook 450 cc rond onder de spier, ik ben 1.72 en 68 kilo, je kunt mijn foto's hier in de galerij zien. Maar het valt wel bij iedereen weer anders uit.

Ik ben van een slappe 75B naar een volle 80E of 75E gegaan, al lijkt dat helemaal niet zo groot!

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb ook 500 rond achter de spier en ging van kleine B naar grote D, kleine E!

Maar net zoals BB zegt, je kunt misschien een beter beeld krijgen als je breedte en projectie van je nieuwe boobs weet?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb ook 450 cc rond onder de spier, ik ben 1.72 en 68 kilo, je kunt mijn foto's hier in de galerij zien. Maar het valt wel bij iedereen weer anders uit.

Ik ben van een slappe 75B naar een volle 80E of 75E gegaan, al lijkt dat helemaal niet zo groot!

Groetjes van ingrid.

Hallo Ingrid,

Ze zijn mooi gedaan jou borsten, inderdaad het lijkt niet zo gigantisch als ik het me voorstelde :-)

Maar ja, het is zoals je zegt het valt bij iedereen anders uit.

Het is blijkbaar een gokje wagen?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bowke

Als jij ook het medium profile krijgt (en dat denk ik omdat je zegt dat je slank maar stevig gebouwd bent) dan denk ik dat wij ongeveer op hetzelfde gaan uitkomen. Ik wil hetzelfde resultaat als jij en heb dus bij een andere plastisch chirurg hetzelfde advies gekregen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij mij goed gaat komen, en door wat jij beschrijft denk ik dat het bij jou dus ook helemaal goed komt!!

Ik ga 20 maart voor mijn bv en zodra het kan, plaats ik natuurlijk foto's van mijn NA, dan heb je misschien een beetje een beeld voordat jij je bv krijgt. Ik moet wel 2 weken mijn kliniekbh dragen en het ligt eraan hoe zeker ik me voel om hem even uit te doen en evt. even foto's te maken tussendoor, maar dat zie ik dan wel.

Ik denk dat we niet hoeven te stressen, ik krijg ze ook achter de spier en dat zal vast heel mooi worden en niet te klein neem ik aan!

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bowke

Als jij ook het medium profile krijgt (en dat denk ik omdat je zegt dat je slank maar stevig gebouwd bent) dan denk ik dat wij ongeveer op hetzelfde gaan uitkomen. Ik wil hetzelfde resultaat als jij en heb dus bij een andere plastisch chirurg hetzelfde advies gekregen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij mij goed gaat komen, en door wat jij beschrijft denk ik dat het bij jou dus ook helemaal goed komt!!

Ik ga 20 maart voor mijn bv en zodra het kan, plaats ik natuurlijk foto's van mijn NA, dan heb je misschien een beetje een beeld voordat jij je bv krijgt. Ik moet wel 2 weken mijn kliniekbh dragen en het ligt eraan hoe zeker ik me voel om hem even uit te doen en evt. even foto's te maken tussendoor, maar dat zie ik dan wel.

Ik denk dat we niet hoeven te stressen, ik krijg ze ook achter de spier en dat zal vast heel mooi worden en niet te klein neem ik aan!

Liefs, BB

Super, ik ben heel hard benieuwd!

De chirurg was er ook van overtuigd dat het een mooi resultaat gaat geven daar ik nogal een brede torax heb en mijn borsten breed genoeg waren voor zulke grote protheses.

Als ik je niet meer hoor, alvast heel veel succes en een spoedig herstel gewenst :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb ook 500 rond achter de spier en ging van kleine B naar grote D, kleine E!

Maar net zoals BB zegt, je kunt misschien een beter beeld krijgen als je breedte en projectie van je nieuwe boobs weet?

Groetjes

Hoi Kaatje,

Ja ik ga de dokter nog eens opbellen om dat te vragen.

Vermoedelijk blijf ik wel bij mijn eerste gedacht hoor, dat is meestal het beste :-)

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van welk merk krijg jij de implantaten eigenlijk?? Die van mij zijn van Eurosilicone en zijn 14,1 cm breed. Dit was bij mij ook mogelijk omdat de diameter van mijn borst 13,5 cm is.....

Zit jij zelf in de medische wereld?

xx BB

Dat weet ik niet, heb ik niet gevraagd, consultatie ging nogal snel vooruit...

Hij heeft me gezegd wat de afmetingen enzo waren maar ik ben het vergeten omdat hij zo snel was...

Ik zit niet in de medische wereld, gaf ik die indruk :-)?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt het woord Thorax, is niet echt een woord voor de normale leek :45:

Denk dat wij gewoon dezelfde boobies gaan krijgen haha, moet haast wel! De high profile zijn smaller en de extra high ook, dus je zult wel medium krijgen...

Spannend he, dat wachten duurt lang....

xx

Dat was gewoon een woord dat blijven hangen was van tijdens de consultatie :45:

Ik denk ook wel dat het de medium gaan zijn hoor, we zullen ze achteraf is moeten vergelijken he hihihi...

Amaai heel spannend, als ik er aan denk wordt ik al nerveus.

Want ik heb toch ook wel echt schrik voor de operatie en de pijn achteraf.

Ik heb hier een klein hummeltje van 16 maanden rondlopen dus het zal niet makkelijk zijn om het altijd rustig aan te doen.

Moet het ook doen met een weekje verlof dus hopelijk is dat voldoende, ik heb een kantoorjob maar dan nog...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello dames met de brede thoraxen :45:

Bowke,

Qua pijn: moet je geen fabeltjes vertellen, t was toch even slikken de eerste dagen hoor! Maar daar bestaan pijnstillers voor, ik raad je aan ze mooi per 4 uur te nemen zelfs al gaat het, dan blijf je de pijn voor.

Denk dat het met een kantoorjob na een week moet lukken, ikzelf werk in de horeca en ben ook na een grote week gaan werken ( wel opgelet met bepaalde zaken natuurlijk )

T is vooral belangrijk als je ze achter hebt geen beweging boven je oksel te maken ( valt dit een beetje te snappen ) dus geen hefwerk en zo.... Beetje lastig om je haar te kammen en zo, geloof me maar :46:

Wel in beweging blijven met je armen, anders word je zoooo stijf!!!

Das wat ik je er over kan vertellen, good luck!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.75 en weeg 67 kilo(woog minder ten tijden van mijn bv) en heb 450 cc rond voor de spier gekregen.

Ik ging van een slappen 75B(kleine b noemde de arts het)naar een 75 F(ik denk dat ik sommige gtjes ook pas hahah.Ik heb medium profile gekregen.

voeg me maar toe als vriendje dan kan je mijn fotoos bekijken,en het klinkt groter dan dat het oogt hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: Die berekening, sja...... Ik hoop dat mensen er iets aan hebben. Het is geen 'evidence based' formule he, dus geen kwade gezichten achteraf ;)

Het is alleen iets wat ik uitgevogeld heb, om zelf een beeld te krijgen van wat ik zou kunnen verwachten. Dus staar jullie er niet blind op, krijg ik dadelijk nog het een of andere proces aan mijn broek omdat ik met mijn berekening op een cup meer of minder uitkwam..... :80:

Aan de andere kant: als ik Marriebarrie lees, komt zij precies uit met mijn berekening hahahaha. Want als ik daar weer het plaatsen Achter de spier bij optel, dus wat cc eraf trek, kom je weer op een cup minder uit en dat zou dan een E zijn en dat klopt volgens mijn berekening :101:

Zo met meer onzin wil ik jullie voor dit moment niet opzadelen, dus ik ga maar eens naar bed!

:D xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello dames met de brede thoraxen :45:

Bowke,

Qua pijn: moet je geen fabeltjes vertellen, t was toch even slikken de eerste dagen hoor! Maar daar bestaan pijnstillers voor, ik raad je aan ze mooi per 4 uur te nemen zelfs al gaat het, dan blijf je de pijn voor.

Denk dat het met een kantoorjob na een week moet lukken, ikzelf werk in de horeca en ben ook na een grote week gaan werken ( wel opgelet met bepaalde zaken natuurlijk )

T is vooral belangrijk als je ze achter hebt geen beweging boven je oksel te maken ( valt dit een beetje te snappen ) dus geen hefwerk en zo.... Beetje lastig om je haar te kammen en zo, geloof me maar :46:

Wel in beweging blijven met je armen, anders word je zoooo stijf!!!

Das wat ik je er over kan vertellen, good luck!

Kaatje

Ja dat is wel te verwachten dat het slikken zal zijn, er zal sowieso een grote voorraad pijnstillers in huis zijn :-). Mijn man zal de eerste week ook verlof nemen dus op hem kan ik alvast rekenen!

Eigenlijk heb ik nog het meeste schrik voor de operatie zelf, ze doen dit niet onder volledige narcose (wat ik dus gehoopt had)!

Je bent gewoon in een soort van roes (zo hebben ze het mij uitgelegd), van zodra de operatie gedaan is spuiten ze iets in waardoor je onmiddelijk klaarwakker bent. Ik begin me al verschillende scenario's in te beelden dat die verdoving niet goed gaat werken, dat ik in paniek ga schieten, dat ik zaken ga horen die ik niet wil horen enz...

Daar moet ik nu nog niet teveel aan proberen te denken, maar toch pfff :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maat inschatten is zooo moeilijk... ik ben met ronde McGhan 260cc low profile naar een 70D gegaan vanaf een 70A...

En als ik de BestBoobie berekening aanhoudt kom ik dan uit op 70G hahaha... Nou F is genoeg hoor.. Maar we zullen zien hihi...

Inderdaad, verschrikkelijk moeilijk!

Een D of E zie ik volledig zitten, maar nog groter daar twijfel ik toch over hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1.75 en weeg 67 kilo(woog minder ten tijden van mijn bv) en heb 450 cc rond voor de spier gekregen.

Ik ging van een slappen 75B(kleine b noemde de arts het)naar een 75 F(ik denk dat ik sommige gtjes ook pas hahah.Ik heb medium profile gekregen.

voeg me maar toe als vriendje dan kan je mijn fotoos bekijken,en het klinkt groter dan dat het oogt hoor!!!

Hoi Marriebarrie!

Maakt het een verschil qua grootte voor of achter de spier?

Bij mij zatl het erachter komen.

Als ik me dat inbeeld een F dan denk ik woow dat is net iets teveel dan wat ik eigenlijk wil.

Ik heb ook een 75B maar nu niet echt om te zeggen "klein", dus het effect zal bij mij dan nog groter zijn of niet?

Ik heb je toegevoegd als vriend maar kan spijtig genoeg geen foto's zien?

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 450 CC gehad en ben naar een 75E gegaan!

Hoi meid,

Eerst en vooral waauw jij hebt echt de borsten die ik wil :-)!!!

Ze zijn echt perfect! Vooral in bikini en dat witte topje :44:

Ik heb nu net iets meer van cup dan jij op je eerste foto van voor je borstvergroting.

Dus zou het dan toch niet beter zijn dat ik voor ietsje minder cc ga?

Iedereen is wel anders natuurlijk maar ik denk dat ik qua bouw ongeveer zoals jij ben.

Alvast bedankt voor je reactie :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.