Ga naar inhoud

Brietje : 9 juli 2012 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben brigitte, 30 en mama van 2 kindjes.

Ik heb ook de knoop doorgehakt en wil van de zomer een borstvergroting gaan doen.

Nu ben ik druk met informatie verzamelen, maar er is zoveel aanbod en er zijn zoveel mogelijkheden...Pff, soms zie ik door de bomen het bos niet meer.

Morgen heb ik mijn eerste consult bij het pcc spaarne, dus dat wordt erg spannend.

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn reden is dat ik van een a naar een aa ben gegaan na 2 zwangerschappen....

Nu hoopte ik zelf op een c, maar de dokter zei dat dit waarschijnlijk niet haalbaar is.

Hij denkt dat een b het maximale is, maar beslist het op het moment van de operatie.

Ik kon ook niets passen dus heb geen idee hoe groot een b daar zou zijn.

Hij zij dat ik dan naar een lingeriezaak een b cup moest passen en dan het verschil zou zien???

Vond het allemaal een beetje vaag.

Ik heb iig volgende week ook een consult bij het accz in Zeist.

Ben benieuwd of ze daar het zelfde zeggen.

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB: noteer: wij doen geen flut-consulten :101:

@Brietje: t is natuurlijk wat je wil, maar heb hier nog niet veel verhalen gelezen van mensen die blij werden na een BV met een B-cup.

Ik wil het graag groooottt, jij misschien niet natuurlijk...

Je zou toch op zijn minst de plaatsing, aantal cc, soort prothese,... enzo te weten mogen komen tijdens een consult lijkt me?

Goed doorvragen hoor maandag, je wilt het niet net als ik opnieuw gaan doen hoor!

Succes,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brietje, neem Kaatje mee, die legt het vuur wel aan de schenen van jouw pc hoor. Dan ga je zeker niet meer zomaar weggestuurd worden, zonder dat je weet waar je aan toe bent!

Maar ff alle gekheid op een stokje, idd goed doorvragen. Is een belangrijke stap in je leven en kost bakken met geld, dus je mag ook best weten waar je aan toe bent! Succes!!

@ Kaatje: check :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha..

Ga me hier niet laten opereren hoor! Hoef geen hele grote, maar toch wel echt een c.

Het is idd niet iets wat je ff makkelijk over kunt doen.

Maar heb 20-2 en 1-3 consulten staan, dus ben benieuwd.

Kan daar iig wel passen, vind ik ook erg belangrijk!

@kaatje, jij gaat binnekort wisselen voor grotere, spannend! Hou je wel dezelfde vorm of verander je dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, je gaat naar ACCZ en waarheen nog meer?

Nee zoveel geld betalen en dan op een b cupje uitkomen zou ik ook echt never nooit doen!!

Je moet er zeker toch iets van kunnen zien he, je betaald een hele smak met geld dus das wel de bedoeling!

Een prothese borst is ook altijd kleiner als echte.. ik heb bv een E, maar als je een natuurlijke E ziet, lijkt het veel groter.

Prothesen boobs zijn gewoon breder en daarom heb je snel grotere cup nodig !

Dus denk goed over de maat na :)

S

ucces!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga maandag dan naar het accz en 1 maart naar boerhaave.

Ben benieuwd of ze allemaal een beetje hetzelfde adviseren.

Ik kreeg maandag te horen dat ik anatomische zou krijgen aangezien ik een erg kleine cup heb. (zou onnatuurlijk worden) Maar zie bij genoeg mensen dat ze ondanks de kleine cup, ook ronde hebben.

Hoe was dit bij jullie???

Iig bedankt voor je tip!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee brietje,

Bij mij was een a met vulling soms nog te groot en ik heb ook ronde, ben nu 4 weken po en vind ze echt niet onnatuurlijk ik heb 325 cc had en vind het erg mooi bij me lichaam passen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook niet heel erg veel van te voren (kijk maar in de gallerij bij mijn foto's en ik heb wel ronde gehad.

Ik vind anatomische niet zo, ik hou wel van die opvulling en bolling boven in... als je echt hangborsten hebt moet je ook echt geen anatomische nemen! Dan word het alleen maar erger want dan heb je echt vulling bovenin nodig!

Die kunnen ook draaien he... naja ieder zijn ding natuurlijk!

Ik vind rond persoonlijk mooier....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een klein voorstel berichtje!

Hoi hoi, Ik ben een moeder van 32 en heb twee kinderen,

Nu mijn kinderen al groot worden en ik meer vrijheid heb gekregen wilde ik graag eens aan mijn ‘klachten’ gaan werken.

Ik had zo veel pijn in mijn hoofd en nek was het voor de zoveelste keer zat!

Dat ik nu maar op het advies van de dokter ben in gegaan.

Dat was een borstverkleining te laten doen.

Dit is al twee keer eerder gezegd door andere artsen maar durfde het nooit.

Maar goed ik ben dan nu afgelopen 6 februari er toch aan geholpen en ik ben zoooo blij dat ik dit nou toch eens heb doorgezet!

Ik ben in Heerenveen geholpen door dr. M. Cromheecke in de Bergmann Echt super!!!!

Ik ben zo tevreden hoe het verlopen is en nu herstellen :)

Hoop dat ik hier wat ervaring met jullie kan wisselen!

Soms wel fijn je zit toch wel met vraagjes waarvoor je niet gelijk je arts wilt bellen of mailen.

Ik ga kijken of ik mijn profile kan pimpen en info kan toe voegen als dat lukt hihihi

Fijne dag!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn tweede consult gehad! Jeetje, wat een verschil met vorige week zeg!!!

Alles werd hartstikke duidelijk verteld zodat er weinig vragen overbleven.

Daarna gingen we passen, spannend! Ik vond de nr 3 echt te klein, nr 4 heel mooi en de 5 wel mooi, maar aan de grote kant.

Toen de dokter kwam kijken gaf hij het advies van 335. Precies ertussen, helemaal top!

Ik ging er echt met een goed gevoel vandaan!

Nu alles laten bezinken en twijfelen of ik nog wel naar de andere kliniek zal gaan....

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, da's toch al iets anders dan je eerste consult hé! T lijkt me toch een te belangrijke beslissing om geen antwoorden te krijgen op je vragen...

Persoonlijk zou ik de derde toch ook gaan, je doet er geen kwaad mee hé! Tenzij je natuurlijk een super gevoel hebt nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben 30 jaar en moeder van 2 kids (3 en 5 jaar). Voor de zwangerschappen had ik 75C/70D. Beide kids heb ik borstvoeding gegeven. Nu bijna 3 jaar na de laatste had ik nog maar een lege A cup over. Dit vond ik toch wel erg jammer.

Dus heb ik 16 febr 2012 een BV ondergaan met 295 CC mentor anatomisch coh3, dual plane bij Velthuis kliniek. Ik vind het nu erg spannend of het allemaal goed geneest en het naar verwachting is.

Ik vind het leuk om de verhalen en ervaringen van anderen te lezen. Ik ga nu even verder op verkenning uit op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik heb de andere kliniek afgebeld en ga voor het accz!

Nu kan dr kruppa alleen niet op de datum die ik graag wilde.

Het gaat dus dr van onselen worden, moet hierdoor alleen nogmaals op consult.

Deze staat gepland voor 23-3.

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.